Prehlad motorov
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
"P"
P znamená, že se jedná o motor upravený z obsahu 1,2 tedy třeba z CORSY, má dvě délky sacího potrubí s klapkou, kdy dlouhou větví nasává motor při klidné jízdě a krátkou větví při vyšších otáčkách pro lepší plnění a zvýšení výkonu. Místo rozvodovýho řemenu je řetěz.
- Reklama
Mattej diky za info: ta Y17DT by pro me byla asi nejlepsi volba, ale jak jsem se dival v bazarech jich je jako safranu. To by byla velka nahoda, ze by se mi ji podarilo sehnat presne takovou jakou si predstavuji. Naopak tech 2.0 DT je vsude plno az mi pripada, ze je nikdo nechce . Ma tento dvoulitr nejake negativa krome pojistky?
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
na www.mobile.de je tech 1.7 hafoAnonymous píše:Mattej diky za info: ta Y17DT by pro me byla asi nejlepsi volba, ale jak jsem se dival v bazarech jich je jako safranu. To by byla velka nahoda, ze by se mi ji podarilo sehnat presne takovou jakou si predstavuji. Naopak tech 2.0 DT je vsude plno az mi pripada, ze je nikdo nechce . Ma tento dvoulitr nejake negativa krome pojistky?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
nevim jestli negativa ale v každym případě je technicky mnohem vyspělejší než 1,7Anonymous píše:Mattej diky za info: ta Y17DT by pro me byla asi nejlepsi volba, ale jak jsem se dival v bazarech jich je jako safranu. To by byla velka nahoda, ze by se mi ji podarilo sehnat presne takovou jakou si predstavuji. Naopak tech 2.0 DT je vsude plno az mi pripada, ze je nikdo nechce . Ma tento dvoulitr nejake negativa krome pojistky?
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Pokud můžu poradit v žádném případě se nepouštěj do 2,0 DTi! - nejhorší motor od oplů!!Marky píše:Kluci, chtel bych letos prejit z Fka na Gcko, a nemohu se nejak rozhodnout jaky motor vybrat. Ted mam 1,7TDS 60kW , ale Gcko ma ve starsich rocnikach 50kW a nekde jsem cetl, ze ten 8ventil neni po strance spolehlivosti tak dobra volba. Bude pripadna 2.0 DT dobra volba?
Chci to jako rodinny vuz (caravan), takze zadny spech a spise jizda na spotrebu. Pozaduji od motoru maximalni spolehlivost a rozumnou spotrebu.
Diky moc za rady.
PS: davali se do Gcka take nejake motory isuzu? Co je to zac ta 1,7 16V 55kW? Nikde nemohu sehant poradne informace o motorech.
To si delas srandu, ze . Jestli odejde na aute turbo, tak je to spis majitelem nez motorem, protoze ty turba jsou od par dodavatelu. Nakonec jsem se rozhodl pro ten 2.0 diesel, protoze vsude (na internetu, motoristickych casopisech) jej chvali jako spolehlivy a dobry motor. Ono jestli to neni spise tim, ze v Nemecku ty motory maji nalitano 300t km , privezou to sem, stoci tachometr na 100t km. Dival jsem se na netu v Nemecku a opravdu mraky aut s tim motorem ma 300t a pochybuji, ze pokud by se motor vysr.l, ze by to opravovali. Moje auto ma nalitano poctivych 150tkm a zadny olej me to nezere a jede jako blesk.Dan 7211 píše:Pokud můžu poradit v žádném případě se nepouštěj do 2,0 DTi! - nejhorší motor od oplů!!
Podívej já mluvím z vlastní zkušeností a vím,že bych do takového motoru nešel! Turba dodává největší výrobce a to firma Garret!Marky píše:To si delas srandu, ze . Jestli odejde na aute turbo, tak je to spis majitelem nez motorem, protoze ty turba jsou od par dodavatelu. Nakonec jsem se rozhodl pro ten 2.0 diesel, protoze vsude (na internetu, motoristickych casopisech) jej chvali jako spolehlivy a dobry motor. Ono jestli to neni spise tim, ze v Nemecku ty motory maji nalitano 300t km , privezou to sem, stoci tachometr na 100t km. Dival jsem se na netu v Nemecku a opravdu mraky aut s tim motorem ma 300t a pochybuji, ze pokud by se motor vysr.l, ze by to opravovali. Moje auto ma nalitano poctivych 150tkm a zadny olej me to nezere a jede jako blesk.Dan 7211 píše:Pokud můžu poradit v žádném případě se nepouštěj do 2,0 DTi! - nejhorší motor od oplů!!
Turbo nemá vliv na řidiči to jsi asi někde blbě vyčetl! Správně by se mělo po startu chvíli počkat než se zahřeje s polu s motorem a po skončení čekat chvíli znova s nastartovaným motorem než schladne,ale v praxi je to dost nereálné!
A ty auta z německa vozím tak vím kolik ty mototry mají nalítáno a taky vím že auta s těmito motory jsou neprodejné!!
No vidis, sam to pises pokud je turbo stejne jako v jinych autech, tak je asi problem v ridici, ktery s tim jezdi jako magor s benzinem. Pokud ho budes honit po dalnici 180 a pak zastavis aniz by jsi pockal budes to delat takto casto tak pujde rychle do kytek. O prodejnosti aut v Cesku hodne rozhoduje pojistka, kde si cesky clovek vybira levnejsi variantu a pokud ma Opel v nabidce 1,7DTi, ktera ma nizsi, tak to bude spise tim. Az se vratim domu hodim sem test ze sveta motoru Golf 1,9TDi versus Astra 2,0DTi a kazdy si muze udel vlastni nazor., ten motor jednoznacne chvali. Dival jsem se po nejakem aute v bazarech a byly bud bourane nebo stoceny tachometr. Take stacis tachometry, kdyz vozis auta?Dan 7211 píše:Podívej já mluvím z vlastní zkušeností a vím,že bych do takového motoru nešel! Turba dodává největší výrobce a to firma Garret!
Turbo nemá vliv na řidiči to jsi asi někde blbě vyčetl! Správně by se mělo po startu chvíli počkat než se zahřeje s polu s motorem a po skončení čekat chvíli znova s nastartovaným motorem než schladne,ale v praxi je to dost nereálné!
A ty auta z německa vozím tak vím kolik ty mototry mají nalítáno a taky vím že auta s těmito motory jsou neprodejné!!