Kedy a ako správne preraďovať?

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike.S » 05 lis 2008, 21:05

zdenda-H píše:Toto je fakt téma??
:roll:
dobré že, už je tu toho 6 stránek, pomalu si myslím, že ten člověk v autoškole snad ani nebyl
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Reklama
 

Paladin123
Příspěvky: 70
Registrován: 13 říj 2008, 08:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paladin123 » 05 lis 2008, 21:45

problem je ze som kupil auto a zacal som jazdit. a predtym som mal fakt ken par jazd v autoskole co mi teda vela nedalo.teraz je to uz v pohode uz jazdim si myslim dobre ale dnes som sa dostal do kolony takej riadnej a nevedel som co mam robit na jednotku to bolo moc pomaly a na dvojku rychlo tak som to nechal v dvojke a len so spojkou som sa hral a ked som musel zastat zas do jednotky a odznova. ja uz viem jazdit len ta kolona ma zaskocila tak sa pytam ako to riesite vy. neodsudzujte ma. spomente si vy na svoje zaciatky :o a je tu vela ludi ktory mi pomohli a dali vela dobrych rad ktore vyuzivam a za ktore som vdacny. 8)

Uživatelský avatar
palix
Příspěvky: 750
Registrován: 02 črc 2007, 11:43
Bydliště: Prešov SR

Příspěvek od palix » 06 lis 2008, 10:03

Ja som začínal na Škode 110 a to boli začiatky. Stabilita slabá, výkon - nič moc, pohodlie za volantom 0 bodov, hluk... Ale aj tak som si vždy rád sadol za volant. V Astre je to iné...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 06 lis 2008, 13:59

Mike.S píše:
AstraDTI píše:
Mike.S píše:řadit podle otáčkoměru je podle mě blbost
Radit bez pomoci otackomeru je zase blbost podle me :wink:
ve 120 jsem ho neměl, ve Feldě jsem ho neměl a taky jsem řadil 8)
Samozrejme, taky jsem neco najezdil bez otackomeru i v aute bez synchronu, ale .... bez otackomeru to proste nikdy netrefis tak presne. A pokud mam nejaky konkretni pozadavek co chci v danem rezimu od sveho motoru, tak mam taky naprosto konkretni predstavu v jakych otackach se musim pohybovat. A to sluchem nikdy presne netrefis u modernich motoru. Ale samozrejme zalezi na cloveku co od jizdy autem ceka - pokud se chce jen libovolnym zpusobem nekam premistit, tak at si klidne pouziva k odhadnuti okamziku kdy ma preradit usi, nos, nebo jakoukoliv jinou periferii :lol:

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike.S » 06 lis 2008, 20:07

AstraDTI: to mi jako chceš říct, že než přeřadíš na jiný převodový stupeň tak hledíš na otáčkoměr? :shock: i při podřazování ? :shock:
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Skuti
Příspěvky: 1188
Registrován: 10 říj 2008, 18:56
Bydliště: Vesnička krásná, středisková

Příspěvek od Skuti » 06 lis 2008, 20:11

For Paladin123: Můj názor je, že se nemáš zač stydět, zeptal ses a bylo ti odpovězeno. Jsi začatečník, jako jsem já a jako byli kdysi všichni, takže buď v klidu a jízdu si užívej. :wink:
Obrázek
  • Systémy oplocení, brány, branky, vrata - BETAFENCE

Paladin123
Příspěvky: 70
Registrován: 13 říj 2008, 08:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paladin123 » 06 lis 2008, 20:27

Diky skuti 8) uzivam si jazdu kazdy den :)

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 07 lis 2008, 09:57

Mike.S píše:AstraDTI: to mi jako chceš říct, že než přeřadíš na jiný převodový stupeň tak hledíš na otáčkoměr? :shock: i při podřazování ? :shock:
V takovejch 95 procentech jo.

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 07 lis 2008, 11:24

hlavne by jsme meli krome miloshe radit se spojkou
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Uživatelský avatar
zdenda-H
Příspěvky: 74
Registrován: 06 lis 2007, 17:57
Bydliště: SU-OC

Příspěvek od zdenda-H » 07 lis 2008, 11:38

Já bych založil téma, JAK TOČIT VOLANTEM?
Co říkáte?
Y17DT Caravan 1,7DTI

5.35 l / 100Km

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pico » 07 lis 2008, 12:41

By si sa divil ale veľa ľudom by aj to pomohlo. Všímaj si niekedy to veslovanie na parkovisku pred HM.
Astra II

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike.S » 07 lis 2008, 18:16

Zigi píše:
AstraDTI píše:
Mike.S píše:AstraDTI: to mi jako chceš říct, že než přeřadíš na jiný převodový stupeň tak hledíš na otáčkoměr? :shock: i při podřazování ? :shock:
V takovejch 95 procentech jo.
Musím potvrdit Petrova slova, taky večně koukám na otáčkoměr, je pro mě mnoooohem důležitější než rychloměr
OK beru, každý řadíme jinak, já něřadím ani podle otáčkoměru ani podle tacháku, řadím podle sluchu
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od langdon2 » 07 lis 2008, 18:18

ja radim ako sa mi chce....od 2500 az do 6500....... :lol: :lol: :lol:
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 09 lis 2008, 16:34

Zigi píše:Mám diesel, za studena max 2000ot, postupně k 2500ot a při zahřátém motoru jezdím do cca 3000ot, vyjímečně víc
nooo :D ono na studenom diesly do 2000ot je pekne malo...prave, ze podtacanie motora je ovela horsie, ako ho trosku vytocit....povedal by som skor, ze netlacit na plyn tak, aby netlacilo turbo...podtacanie motora do 2000ot a este za studenia tiez nieje OK

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike.S » 09 lis 2008, 20:32

a na druhou stranu vytáčení studeného ropáka do otáček taky není bůhví co
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Zamčeno