Výměna termostatu - foto
no tak včera som siel dlhsiu trasu, konkretne Nitra - Budapešť a spet...cca dokopy 300km. A ten termostat asi chytím a zahodím...
Cestou dole z kopca teplota aj o 10 stupnov dole. Zapaté kurenie skoro to isté.....A mimo mesta tak tiez nie dobre.....len v meste kde bola hustá premávka sa to drzalo okolo tej 90.....Sakra prečo to robí aj ten nový termostat...???? pls.. poradte dakdo....mám ho ist vrátit?
Ale zasa vsetko odmontovávat....
Cestou dole z kopca teplota aj o 10 stupnov dole. Zapaté kurenie skoro to isté.....A mimo mesta tak tiez nie dobre.....len v meste kde bola hustá premávka sa to drzalo okolo tej 90.....Sakra prečo to robí aj ten nový termostat...???? pls.. poradte dakdo....mám ho ist vrátit?
Ale zasa vsetko odmontovávat....
- Reklama
to snad né, spíše máš ten termostat špatně nasazený, nebo s dosedací plochou není něco v pořádkulangdon2 píše:a dneska mi povedali známy ze to moze na to mat vplyv vodná pumpa....ze jemu to pomohlo ked to vymenil...tak a teraz som uz z toho vázne jelen......
pumpa=přehřívání motoru z důvodu nedostatečné cirkulace.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
langdon2:
Nevím, jestli jsi ho namontoval špatně (podle mě to špatně nejde namontovat, protože je tam i trn, kterej drží termostat vystředěný), ale měl jsem se starým termostatem problémy jako máš teď ty (dlouho se to zahřívalo, třeba i 10 km, při cestě z kopce šla teplota dolu i když jsem netopil a podobně). O víkendu jsem vyměnil jenom termostatovou vložku (stejnou jako autor na začátku - stála asi 290 Kč v mototechně) a po výměně velká změna. Po výměně jsem nastartoval docela vychladlej motor (cca 40-45 °C) a po 3 minutách na volnoběh se teplota vyšplhala na 90 °C při venkovní teplotě 11 °C. To se mi normálně nestávalo ani když bylo 30 °C ve stínu.. Později jsem to zkoušel, protože jezdím 1,5 km na stavbu i několikrát denně a dřív se za celou cestu ani nehnula ručička (ani v létě). Teď se ručička začíná zvedat po cca 1 km a při příjezdu je teplota kolem 80-85 °C. A to je cesta tam mirně z kopečka, takže žádnej záběr. Na zpáteční cestě jsem na 90 °C ještě než dojedu domu, takže to určitě pomohlo
Takže pokud ti výměna nepomohla, tak je na prd i ten novej termostat nebo je závada (i) jinde.
Ps: původní termostat vypadal jako novej, ale bohužel propouštěl i když byl motor studenej..
Nevím, jestli jsi ho namontoval špatně (podle mě to špatně nejde namontovat, protože je tam i trn, kterej drží termostat vystředěný), ale měl jsem se starým termostatem problémy jako máš teď ty (dlouho se to zahřívalo, třeba i 10 km, při cestě z kopce šla teplota dolu i když jsem netopil a podobně). O víkendu jsem vyměnil jenom termostatovou vložku (stejnou jako autor na začátku - stála asi 290 Kč v mototechně) a po výměně velká změna. Po výměně jsem nastartoval docela vychladlej motor (cca 40-45 °C) a po 3 minutách na volnoběh se teplota vyšplhala na 90 °C při venkovní teplotě 11 °C. To se mi normálně nestávalo ani když bylo 30 °C ve stínu.. Později jsem to zkoušel, protože jezdím 1,5 km na stavbu i několikrát denně a dřív se za celou cestu ani nehnula ručička (ani v létě). Teď se ručička začíná zvedat po cca 1 km a při příjezdu je teplota kolem 80-85 °C. A to je cesta tam mirně z kopečka, takže žádnej záběr. Na zpáteční cestě jsem na 90 °C ještě než dojedu domu, takže to určitě pomohlo
Takže pokud ti výměna nepomohla, tak je na prd i ten novej termostat nebo je závada (i) jinde.
Ps: původní termostat vypadal jako novej, ale bohužel propouštěl i když byl motor studenej..
Astra G Caravan 1.8 16V r.v.98
Ahoj, presne to bol ten problem....Ze ten novy prepustal...Na tom starom bola vlozka uplne v pohode, len priruba bola vydrata tam kde mal ten trn dosadat. Tam som proste musel kupit novy komplet. Ale potom asi po cca. tyzdni som to znova vymontoval a dal som tam trn zo stareho termostatu a uplne v pohode...Rozdiel asi o 100%.Odvtedy si zaklopem bez problemov....Len ked teraz zacinam trocha kurit....topit, tak teplota takych cca. 85 stupnov. Samotnu vlozku som doteraz zohnat nevedel.....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Ahoj,
já jsem normálně poslal manželku do mototechny v blízkosti její práce a na lísteček jsem napsal: termostatická vložka (ne celý termostat) pro Opel Astra G r.v.98 motor X18XE1. Manželce jsem řekl, že by to mělo stát 300-500 Kč, maník v mototechně se podíval do katalogu, našel správnej typ termostatu QH600K, řekl že bude stát asi 300 Kč a na krámě bude ve čtvrtek večer. V pátek ho manželka vyzvedla, v sobotu jsem ho vyměnil a bylo po problému
Na mém motoru je výměna opravdu jednoduchá.
já jsem normálně poslal manželku do mototechny v blízkosti její práce a na lísteček jsem napsal: termostatická vložka (ne celý termostat) pro Opel Astra G r.v.98 motor X18XE1. Manželce jsem řekl, že by to mělo stát 300-500 Kč, maník v mototechně se podíval do katalogu, našel správnej typ termostatu QH600K, řekl že bude stát asi 300 Kč a na krámě bude ve čtvrtek večer. V pátek ho manželka vyzvedla, v sobotu jsem ho vyměnil a bylo po problému
Na mém motoru je výměna opravdu jednoduchá.
Astra G Caravan 1.8 16V r.v.98
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13 říj 2008, 08:46
- Kontaktovat uživatele:
Caute hosi poradte prosim, mam X20DTL a vsimol som si ze sa mi rucicka teploty ani nepohne. mam ho asi mesiac a asi 2 krat som zaregistroval ze mam na teplomery 80 stupnov. ale inak sa vobec neodlepi a to jazdim aj 2 hodiny. moze to byt termostat alebo cidlo? ako to zistim co to je?ked som ho kupil mal som ho napychnuteho a pristroj nezistil ziadnu elektricku zavadu.
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Je to termostat....
Typ termostatu pro výměnu 2.0 Di (Y20DTL). Označení termostatu: QTH527K (sada nějaké okroužky těsnění a pod.) nebo alternativa QTH600K (samostatný).
Typ termostatu pro výměnu 2.0 Di (Y20DTL). Označení termostatu: QTH527K (sada nějaké okroužky těsnění a pod.) nebo alternativa QTH600K (samostatný).
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13 říj 2008, 08:46
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13 říj 2008, 08:46
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Jo, mě to dělalo to samé... ohřívalo se to velmi pomalu, někdy sem najel i 30 kiláků, než se to trochu zvedlo. Teď je do 12km 88° na teploměru. Topí během dvou kiláků. (Mám Y17DT)
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 13 říj 2008, 08:46
- Kontaktovat uživatele: