Cukání motoru - 1,8 85kw

Odpovědět
Uživatelský avatar
charlie.iks
Příspěvky: 58
Registrován: 08 lis 2007, 20:58
Bydliště: Most

Cukání motoru - 1,8 85kw

Příspěvek od charlie.iks » 30 říj 2008, 22:12

Zdar pánové, chci se zeptat, jestli někdo nemá nápad, čím to může být. Vím, že už je toho tady na foru dost, ale zkouším postupně měnit co kdo doporučuje a pořád mrcha cuká. Když je motor studený, tak ani ne, ale teplej je jak maslostroj. Mám novej egr, váhu vzduchu, ventil odvětrání nádrže, vyčistil jsem klapku, prohlídl dráty a hadičky a nic. Může to být lambda? (jestli jo, tak nějakou doporučte - levnou X kvalitní). Trochu mi prdí svody, ale nijak extrémně. Za každou radu dík.

Reklama
 

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 30 říj 2008, 22:14

zeptej se miloshe... ten ví všechno...
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Princ William
Příspěvky: 4074
Registrován: 26 led 2006, 10:50
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od Princ William » 30 říj 2008, 22:39

manli2 píše:zeptej se miloshe... ten ví všechno...
ty si rejpálek co :lol: hele ty svody u x18xe1 normálka....skoro všechny je maj ruplí...asi nějakej aušus na těch x18xe1 :roll:
Opel Astra G, 3DV, edice 100, 2/2000, X18XE1, polarmeerblau, kůže, 109.660 - 198.360 km PRODÁNO

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

Re: Cukání motoru - 1,8 85kw

Příspěvek od Pavel V. » 31 říj 2008, 17:14

charlie.iks píše:Zdar pánové, chci se zeptat, jestli někdo nemá nápad, čím to může být. Vím, že už je toho tady na foru dost, ale zkouším postupně měnit co kdo doporučuje a pořád mrcha cuká. Když je motor studený, tak ani ne, ale teplej je jak maslostroj. Mám novej egr, váhu vzduchu, ventil odvětrání nádrže, vyčistil jsem klapku, prohlídl dráty a hadičky a nic. Může to být lambda? (jestli jo, tak nějakou doporučte - levnou X kvalitní). Trochu mi prdí svody, ale nijak extrémně. Za každou radu dík.
U mně to dělala lambda. Začalo to nenápadně, na studeno to jelo, ale nic moc. Stávalo se to jednou za 100 km, vždy při zrychlování a rychlosti 80 km a 140 km to začalo cukat. Když jsem ubral tak to přestalo. Potom se to stávalo častěji a častěji.
Lambdu jsem dal podle katalogu z Elitu, zn. Bosch, stála 1500 Kč i s DPH.
Auto jede jako nikdy před tím a závada se zatím neprojevila, ale měnil jsem to před 14ti dny. Ale pevně doufám, že to vydrží.
Tak hodně zdaru.... :)
Astra J 1.7 CDTI ST, 96000 km.

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK » 31 říj 2008, 18:14

u mě to dělali svíčky
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

Uživatelský avatar
charlie.iks
Příspěvky: 58
Registrován: 08 lis 2007, 20:58
Bydliště: Most

Příspěvek od charlie.iks » 01 lis 2008, 20:44

Díky za rady, asi teda ještě zkusím tu lambdu a svíčky...

Uživatelský avatar
charlie.iks
Příspěvky: 58
Registrován: 08 lis 2007, 20:58
Bydliště: Most

Příspěvek od charlie.iks » 01 lis 2008, 21:29

Ještě otázka, nevíte náhodou někdo katalogové číslo té lambdy od bosche? Já jsem našel jen jednožilovou a ta nebyla na 1,8 16v/85kw

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 03 lis 2008, 10:12

Tu klikni na Katalóg online: http://aa.bosch.sk/Autoprislusenstvi/Pr ... duktu.html . Naposledy keď som hľadal lambdu pre 1.8, tak ju v ponuke nemali.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Odpovědět