Na skoro stejný ceny jako kelly, elit, adpartner, meteor, štang se dostaneš i v oplu za origo rozvodovou sadu, teda pokud nemáš ve výše uvedených slevy.milosh píše:Tak to me taky zajima ale jaka "sada" je jich tam vic
Rozvody
- Reklama
Tak jsem volal do Novotného v Ostravě a tam mi řekli že u 1,7 DTi (Y17DT) vyjde výměna rozvodů bez vodní pumpy na 8 tis a po slevě na materiál za stáří vozu (4 roky) tak 7500,- včetně práce. Nevíte náhodou číslo originál sady pro tento motor u Opelu aby mne nenatáhli účtováním položek zvlášť? A prý vodní pumpa u tohoto motoru není nutná měnit protože není přes rozvody poháněná a je umístěna úplně jinde, takže když se odporoučí tak se nic neděje.
Je uvedené v Carpass-e a je vyrazené aj na motore.Zralok píše:Tak jsem začal shánět rozvody a u mého motoru Y17DT mi to někde ukázalo a z jednoho obchodu i napsali že je důležité jestli je č. motoru do 328704 nebo 328705 a více že tam je v sadách rozdíl. Jak ale zjistím č. motoru když v techničáku není?
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Niekde na fóre je odkaz na návod aj s fotkami kde ho hľadať na motore.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Co vím, tak pouze motory 1,2 benzín, 2,0 diesel a 1,7 DTi mají vodní pumpu na klíňáku. Ostatní motory v Géčkách (98-04) vždy na rozvodech. X16XEL na 100% - ten mám. Klidně mě někdo opravte, pokud se mýlím.Zralok píše:Toto: A prý vodní pumpa u tohoto motoru není nutná měnit protože není přes rozvody poháněná a je umístěna úplně jinde, takže když se odporoučí tak se nic neděje.APiK píše:Co konkrétně?Zralok píše:Díky a je pravda to s tou vodní pumpou?
Když se odporoučí pumpa - vždy se něco děje!!!! Protože se nedá jet dál!! V obou případech. Když se odporoučí na rozvodech, následky bývají samozřejmě drastičtější pro motor, protože může rupnout řemen a konec (to bez následku může přežít snad jen 1,6 8V). Bez pumpy se zkrátka nedá jezdit a šetřit na ní je nesmysl.
EDIT: díky FRYDEXi
Naposledy upravil(a) APiK dne 19 lis 2008, 18:15, celkem upraveno 2 x.
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Jasně když se odporoučí tak se jet nedá ale pokud není poháněná rozvody a je umístěna jinde a poteče tak se rozvodům nic nestane. A mechanik se kterým domlouvám výměnu říkal že má pocit že u Aster co už dělal byla u 1,7 DT pumpa hnaná rozvody a u 1,7 DTi ne.
Jinak jsem našel číslo motoru v servisní knížce takže když mám 008xxxxx tak by se mne asi měla týkat ta sada 328705 a více
Jinak jsem našel číslo motoru v servisní knížce takže když mám 008xxxxx tak by se mne asi měla týkat ta sada 328705 a více
Naposledy upravil(a) Zralok dne 19 lis 2008, 08:34, celkem upraveno 1 x.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19 lis 2008, 07:45