X 16 SZR----EGR

Odpovědět
Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

X 16 SZR----EGR

Příspěvek od iwo126 » 16 říj 2008, 22:09

kto poradi egr je pol roka zaslepeny kontrolka nesvietila.ale asi pred mesiacom mi to zacalo zas svietit vyblikal som to a je to egr. bolo to aj na pocitaci a ten vypisal tiez egr.ta kontrolka svieti skoro stale je jedno ci je motor teply alebo studeny. sem tam zhasne a zas zasvieti.auto trha.

Reklama
 

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 16 říj 2008, 22:11

vadný egr
BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 16 říj 2008, 22:26

sak ja viem ze to je egr?ale pol roka bez problemov? a este jedna vec po vymene gufer na ventiloch a tesnenia pod hlavou auto cmudi a raz nie .stretol sa s takym problemom niekto

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 17 říj 2008, 21:01

ako si mal zaslepeny egr??? ak tak ze v zaslepovacej podlozke ostal jeden otvor tak je to jasne sice si nepustal spaliny do sania ale ihla sa stale pohybovala vo zvodoch a zanasala sa.. zaslepit musis tak ze sa uzavru oba otvory aj na ihle aj na sanie..

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 17 říj 2008, 21:15

pre doplnenie X16SZR ihlu vysuva vonku cize egr sa musi zodvihnut na podlozkach aby sa mohla ihla pohybovat.. ak to spravis takto tak sa egr nebude zanasat a vsetko bude ok....

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 17 říj 2008, 22:07

to sa mi nejako nezda ze pol roka to bolo bez problemov.tak ta podlozka musi byt hruba aspon 3 az 4mm hruba

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 20 říj 2008, 20:28

si myslis ze sa ti zanesie ventil za tyzden????

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od mexxo » 20 říj 2008, 20:38

Lepšie asi bude dať záslepku medzi blok motora a koleno na ktorom je egr. Stačí obyčajná tenká, mám to tak a ok.

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 20 říj 2008, 20:46

to si odpojil blok od kolena?a tam je orginal tesnenie medzi blokom a kolenom neposkodil si ho?

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od mexxo » 20 říj 2008, 20:57

Ak to máš ako X18XE1 tak je to koleno prišróbované troma torxami k bloku motora a na kolene zvrchu je egr. Je tam plechové tesnenie. Asi by sa dalo znovu použiť, ale ja som si kúpil nové (tuším 40-50Sk) a podla neho som robil záslepku, aby som to nemusel rozoberať 2x.

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 20 říj 2008, 21:05

a z coho si urobil tu zaslepku.med alebo hlinnik.

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od mexxo » 20 říj 2008, 21:22

Pozinkovaný plech :D

Uživatelský avatar
iwo126
Příspěvky: 283
Registrován: 28 úno 2008, 17:16

Příspěvek od iwo126 » 20 říj 2008, 21:26

a este jedna.vec aky hruby?

Uživatelský avatar
mexxo
Příspěvky: 2388
Registrován: 22 led 2008, 00:46
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od mexxo » 20 říj 2008, 21:34

Aký mi prišiel pod ruku (cca0,8mm). Ide len o to, aby niečo vydržal. Aby hneď nezoxidoval a nezničil sa teplom. Neni tam ani tlak ani nič iné. Inak je to jedno z čoho to spravíš.

Odpovědět