úbytek chladící kapaliny

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Uživatelský avatar
kulda
Příspěvky: 427
Registrován: 11 kvě 2006, 00:25
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od kulda » 28 zář 2006, 19:28

Macík píše:Mě uniká rok a dolejvám jednou za 3 měsíce asi 1dc.Před týdnem jsem byl na rozvodech a prý je vidět,že mi z vodní pumpy uniká trochu voda.
Aaaa! Novy clen, tak vitej. A dik za info. Sice se to po doliti zahadne zastavilo, tzn. ze od meho dotazu ani kapka :roll: , ale bude to tou pumpou.
Opel Astra G, X16SZR, 1998, kombi, domontovaná supr klima, CD VDO, znovu kožený volant, šíbr...

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 01 říj 2006, 09:56

Vodní pumpa je u benzínu součástí rozvodů. A taky by se, když se dělají rozvody měla měnit. Tzn. když otevřeš motor, tak vodní pumpu nevidíš, páč je pod krytem rozvodového řemene. A dál to taky znamená, že to doma v garáži nevyměníš. Bo vyměníš, ale riskuješ, že si hneš s rozvodama a potká se Ti motor.
END

Marian
Příspěvky: 802
Registrován: 27 zář 2006, 20:40
Bydliště: Kósek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marian » 01 říj 2006, 18:45

Je normální že po zahřátí motoru to je asi 92 C mně jede ventilátor i ventilátor od klimy. Když vystoupím z auta a mám nastartováno tak to je hučák jak prase. Myslím si že není zas takový teplo aby se to spustilo. Aspoň u jinýho auta mně to nedělalo

pjotr
Příspěvky: 32
Registrován: 30 črc 2006, 11:53

Úbytek chladící kapaliny

Příspěvek od pjotr » 07 říj 2008, 14:12

Ahoj!

Před dvěma měsíci mi začala mizet chladící kapalina. Zhruba v té době mi Astra občas při volnoběhu zacukala. Dříve jsem o tom, že motor běžel, skoro nevěděl. Teď už dolívám kapalinu každých 500km a při volnoběhu se z občasného chvění stalo stálé chvění. To chvění se projevuje až po pár minutách jízdy, když se motor zahřeje. Navíc prvních pár sekund to zřejmě jede jen na 3 válce. Vypozoroval jsem, že mi to i víc kouří než dřív.
Myslíte, že to vše spolu souvisí? Že by těsnění pod hlavou?
Díky!

tappaja
Příspěvky: 347
Registrován: 31 led 2007, 00:15
Bydliště: Úvaly
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tappaja » 07 říj 2008, 14:17

No myslim, ze sis odpovedel sam, asi bych to urychlene resil.
99' Astra Caravan 1.6 16V

Uživatelský avatar
Stand
Příspěvky: 226
Registrován: 16 lis 2006, 07:22
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stand » 07 říj 2008, 14:22

Jj určitě fouklé těsnění nebo hlava.. co jiného..
Již bývalá Astřila....

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 07 říj 2008, 17:04

to samy jsem mel ja a jak pises tak vse odpovida prasknutemu tesneni pod hlavou. Jestli je v chladici velkej tlak tak si povol vicko u chlad. kapaliny kdyz potrebujes jet.
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 07 říj 2008, 20:38

Po nastartování a zahřátí motoru zkus zmáčknout hadice, jestli jsou natlakovaný, je fouklý těsnění pod hlavou, taky se to pozná podle toho, že když zatepla nastaruješ a otevřeš nádržku chladící kapaliny, tak do ní jdou bublinky. Nebo si nech v nějakém servise otlakovat chladící okruh, to to ukáže nejpřesněji.
Ale podle toho, jak jsi to popsal, je to na 99% to těsnění, přesně jak už Ti kluci napsali.
END

pjotr
Příspěvky: 32
Registrován: 30 črc 2006, 11:53

Příspěvek od pjotr » 08 říj 2008, 11:11

Děkuju!
Hadice jsou natlakovaný dost. Včera jsem to dal do servisu. Dám pak vědět.

jasvo
Příspěvky: 24
Registrován: 29 led 2006, 12:43
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jasvo » 09 říj 2008, 09:33

Ja som mal to isté a bolo to tesnenie pod hlavou valcov. Vymenili to a voda je OK.
Opel Astra G 1.6 8V 55kW x16szr 5 dv. r. v. 1999

Uživatelský avatar
dany2ka
Příspěvky: 298
Registrován: 03 bře 2008, 16:57
Bydliště: Ústecký kraj

Příspěvek od dany2ka » 14 říj 2008, 15:56

jak si tedy dopadl?

pjotr
Příspěvky: 32
Registrován: 30 črc 2006, 11:53

Příspěvek od pjotr » 04 lis 2008, 09:49

Bylo to opravdu těsnění pod hlavou. Motor už je klidnej a dolívat nemusím.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od langdon2 » 04 lis 2008, 10:27

No to by ma taky zaujimalo.....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

dodo007
Příspěvky: 9
Registrován: 05 zář 2008, 22:51
Bydliště: Rovné

Příspěvek od dodo007 » 13 lis 2008, 23:39

langdon2 píše:No to by ma taky zaujimalo.....
Chlapi tak toto som si robil sam a vyslo ma to na 1200SK.Tie iste priznaky a to tesnenie pod hlavou v prdeli.Odvtedy ok.Vymenil som tesnenie pod hlavou+viko ventilov+nova nemrzka.Prajem vela uspechov.X14XE.

Uživatelský avatar
langdon2
Příspěvky: 3784
Registrován: 17 led 2008, 10:48
Bydliště: Nitra SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od langdon2 » 14 lis 2008, 07:13

tak to si potom dobry......Ja som si to nechal spravit v servise.......Vymena tesnenia, a nemrzky cca. 4000
s toho tesnenie bolo cca. 900
sroby asi 800
a nemrzka okolo 500
a este som dal aj komplet rozvody menit.....
a uz ked sme boli pri tom, aj komplet predne brzdy....... :lol:
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999

Zamčeno