klepani pri nerovnostech..
- Reklama
Marcel, vidim, ze tu robis peknu hanbu s tym pravopisom, ale teraz k veci:Marcel píše:Nazdar priatelia chcem sa opítať kolko vidrží podvozok u Astri (novej) pri šetrnom zaobchadzaní a akí vpliv ma naň tá čertovská soľ ,ktorú znas nikto nemá rád
Opel dava na prehrdzavenie tusim 11 alebo 13 rokov zaruku - tak o co ide? Co sa bojis, ze ti to zhrdzavie? Su tam Zn plechy....Cez zimu zajdi na umyvarku a vystriekaj spodok (ale nie v -20* mraze) ked ams obavy. A po zime, sa tomu povenuj trosku viac a mas pokoj....
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
No, myslim si, ze na skodu to nie je, ale ja som to nespravil a auto ma viac ako 3roky. A co ma prosim ta spolocne Matiz a Astra-G?.....Marcel píše:din ano hanbím sa /ale bojím sa lebo som mal Matíz a po troch rokoch šetrného zaobchádzania mi hrdzaveli lemi blatníkov a spodky
dverí-teda či nieje lepšie dať astru (kým je nová ) na prestrek dutín
ASTRA-G-caravan (X17DTL)
Klepání..........
Dělal jsem kuláky na spodních ramenech na 150 000 km.Když chytneš za rameno na heveru,je ta vůle cítit.U dieselu je to i dříve .záleží na provozu.
Astra G 2.0 DI => Vectra C 2.0 DTI
já měnim hned jak zjistim že něco klepe, nesnášim toTondajz píše:přesně jak říká tomhaj, někomu to při jízdě vadí někomu ne, já byl do 150000 v klidu, potom to začalo "rachtat" i při menších nerovnostech než v dírách, ted mam asi 172200 a jakmile uz bude hezky, jdu na to taky, vychazi to asi 800 dohromady
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: klepani pri nerovnostech..
Cau nemusi to bejt kulaky ale hodne casto to dela ulozeni stabilizatoru!
Na mojej astre (190 000 km) viem ze boli raz menene tycky stabilizatoru, ja som nedavno prvy krat dal vymenit na oboch stranach spodne gulove capy a teraz naposledy som musel na jednej strane dat vymenit gulovy cap riadenia (zistili ze je vybity pri kontrole geometrie).
Takze zrejme tieto 3 komponenty treba kontrolovat pri klepani podvozku. Ten cap riadenia nebolo ale pocut, len citit pri hybani kolesom ked bolo auto na zdvihaku.
Takze zrejme tieto 3 komponenty treba kontrolovat pri klepani podvozku. Ten cap riadenia nebolo ale pocut, len citit pri hybani kolesom ked bolo auto na zdvihaku.