Nový 1,6 16v.
Nový 1,6 16v.
Dobrý den
Chci se Vás jako znalců, zeptat. Jaký máte názor na 1,6 v novým gečku r.v.2006?
Moc se v tom nevyznám, jaké označení má ten motor?
Chlastá olej?
Dík Franta
Chci se Vás jako znalců, zeptat. Jaký máte názor na 1,6 v novým gečku r.v.2006?
Moc se v tom nevyznám, jaké označení má ten motor?
Chlastá olej?
Dík Franta
- Reklama
G Astry jsou myslím bez problémů, co se oleje týká, na to trpěly F Astry 16V.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
no to by ti mohli někteří majitelé 1.6 16V vyprávět jak géčka "nežerou" olej
jinak když se k tomu motoru budeš chovat slušně a měnit olej max po 15000 tak by problém bejt neměl, hlavně se nenech zblbnout longlife olejema na 30tis/2 roky....
jinak když se k tomu motoru budeš chovat slušně a měnit olej max po 15000 tak by problém bejt neměl, hlavně se nenech zblbnout longlife olejema na 30tis/2 roky....
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDDpepca píše: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně.
U těch X motorů to bylo způsobeno špatnou ovalitou pístů ... u Zkovejch se to vyřešilo a jsou bez problémů.
Naposledy upravil(a) Oťas dne 06 čer 2006, 10:46, celkem upraveno 1 x.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Neznám nikoho, kdo by si na Z motor stěžoval....Vojta píše:no to by ti mohli někteří majitelé 1.6 16V vyprávět jak géčka "nežerou" olej
jinak když se k tomu motoru budeš chovat slušně a měnit olej max po 15000 tak by problém bejt neměl, hlavně se nenech zblbnout longlife olejema na 30tis/2 roky....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
NECH TOHO,SRANDISTO,NEJEN JÁ,stačí se podívat do tecnických poznámek,uvidíš jakou tam uvádějí spotřebu oleje,raději to tam napsali,asi aby jsi se pak nedivil,nebo co.Oťas píše:Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDDpepca píše: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně.
Já taky mluvím o Z motorech a nééé, který se dávaly do f Aster a zpočátku do Gček.... a s motorem rv 06 bych se toho vůbec nebál. Včas měnit a není co řešit.pepca píše:NECH TOHO,SRANDISTO,NEJEN JÁ,stačí se podívat do tecnických poznámek,uvidíš jakou tam uvádějí spotřebu oleje,raději to tam napsali,asi aby jsi se pak nedivil,nebo co.Oťas píše:Jj... omlouvám se ...ty jsi ta světlá vyjímka...:-DDDpepca píše: asi nemáš zcela pravdu,já mám právě ten nepovedenej motor,byl v těch posledních efkách,no a vlastně prvních géčkách,mám ten 1.6 16 ventil XEL, no a nejsem jediný komu olej papá,mně ještě málo,sousedce příšerně.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- Zdeněk Lbc
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 26 úno 2006, 21:57
- Bydliště: Liberec
zdarec,tak to ti gratuluji,co máš vlastně za rok výroby?kolik naběháno?je to asi zázrak,já tu mojí koupil v době co měla nalítáno pouhých 44000km,ted pouhých 51000km no a papá olej,tedy až taková hrůza to není,na 6000km jsem dolíval litřík,ale do výměny by jistě hladina oleje nevydržela,vychází to tudíž dva litry dolívání na 12 tisíc kiláků,bohužel,ale to jsem ještě z těch štastnějších,nejvíc to je poznat při prvním startu,to je zza prdelí pěkný bleděmodrý kouř,pak to ihned ustane,no nic,blahopřeji ti,jen prozrad ten rok,schválně.
to né,olej nedávám ani k horní rysce,to píšou i v příručce,raději kousek pod,dolíval jsem puze dvakrát,zhruba po půl litru,ten kouř taky není pravidelně,jen někdy,není až tak bledý,prostě takový modrý,né jako ty škodárny,takhle to již pokuřovalo již po dotažení z němec,prostě mně to příde,že to steče po odstavení,pak to při prvním startu vyletí ven a je to dobrý,jen ale někdy,záhada.TOMHAJ píše:no ten bledemodry kour byva vetsinou po vymene pistnich krouzku a tak...coz u tebe jiste neni.Nedavas tam moc oleje?