2,0 DI 16V - Kladka alternátoru šustí - cena nové
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
2,0 DI 16V - Kladka alternátoru šustí - cena nové
Nějak mi začal "šustit" motor, do teď, i když je to diesel, nebyl ani slyšet. Je to kladka u alternátoru, která napíná řemen. Potřeboval bych vědět cenu nové, jak to zjistit? Ceník na opel.cz je jen podle čísel a to já nevím jak zjistit. Případně jestli už to někdo měnil, tak rady a zkušenosti ocením. Našel jsem tu jeden příspěvek, že to někdo měnil už u 60000 km. Já mám najeto teď 129000.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
No abys nepřešustil...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak... starší se může vymstít..
Naposledy upravil(a) Frydex dne 17 říj 2008, 15:25, celkem upraveno 1 x.
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 05 srp 2006, 09:02
Vymeň ju! Ja som ju menil pri 180 000 už druhý krát (SKF). Najazdil som na nej (po výmene spolu s vodiacou kladkou a remeňom) cca 6000km a pri ceste domov v Žiline (v nedeľu 12/10/2008) sa mi rozsvietila kontrolka dobíjania. Stručne - tlmič sa zadrel (vraj bol suchý) a odtrhlo mi to časť liatinového úchytu, kde je spodok tohto tlmiča uchytený. Stál som dva dni a stálo ma to bez odťahu v servise 6500SKK .
2.0 DI
2.0 DI
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Dyť to povídám...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
<a href=http://www.aukro.cz/item458607021_napin ... l>Tohle</a> je ono?
Jestli jo, tak vypadá dobře, když má 20000.
Jestli jo, tak vypadá dobře, když má 20000.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE