i tid umí spotřebu.

Palubní počítač, Tempomat, automatické nastavení sklonu světlometů, váha vzduchu, navigace, barevný displej
Odpovědět
Uživatelský avatar
palix
Příspěvky: 750
Registrován: 02 črc 2007, 11:43
Bydliště: Prešov SR

Příspěvek od palix » 19 zář 2008, 10:21

langdon2 píše:Palix presne nad tymto som uz aj ja rozmyslal....Ale skor nejako pri rucnej ale v tych miestach.....A zasa by sa to zlacnelo.....Bo sak ta packa nova v Opli cca 2600sk.
To ovládanie by malo byť niekde na prijateľnom mieste - nemusí to byť rovno na páčke. Navyše si myslím, že v dnešnej dobe sa dá zohnať kopa pekne vyzerajúcich tlačidiel ;)
Práve som pozeral video z tých stránok... Ja ten palubný PC chceeeem ;)... Len pokiaľ je auto v záruke, tak do neho nechcem zasahovať.
Keď to niekto budete mať, tak sa ozvite. Prípadne keď to niekto porieši ináč ako cez páčku...
Myslím, že tie tlačidlá by vyšli na pár korún aj oproti páčke za 1500 Sk - navyše by nič netrebalo vymieňať. Ale uznávam, že s orig páčkou by to vyzeralo originálnejšie ;)
Myslím, že napr Peugeot 307 čo máme v práci nemá ovládanie palubného Pc na páčke, ale niekde pri display... Ale možno sa mýlim - jazdil som na ňom len málo...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007

Reklama
 

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Příspěvek od vasekpetr1 » 19 zář 2008, 22:25

Přemýšlím, jestli by nešly ty dvě tlačítka do té původní páčky nabastlit. Ta koncovka jde nejspíš sundat, provrtat, dovnitř vsunout dvě tlačítka do tišťáku, zadní část páčky by měla jít sundat, lanka natáhnout ke konektoru - teoreticky to mám zmáknutý....
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
genius0011
Příspěvky: 2289
Registrován: 24 říj 2007, 22:46
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od genius0011 » 20 zář 2008, 08:46

no a musí být ty 2 tlačítka zrovna v páčce na stěrače??
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip

nada
Příspěvky: 26
Registrován: 10 led 2007, 12:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nada » 20 zář 2008, 10:38

No pani presne to ma napada uz cely ten cas co si tu citam o spominanej packe..Totiz ak si neikto pamata staru vektru ta mala ovladanie Pc na tom stredovom panely pod rucnou brzdou .. ak sa jedna iba o to aby tam boli tlacitka myslim ze je jedno kam sa umiestna..aj ked to nebude vyzarat autenticky..ale znizi to dopyt po packach ...Nie??
no páni splnil som si detsky sen a mam astru:) je to uz staršia dáma 1,4 16V 98...

Uživatelský avatar
Kraken
Příspěvky: 457
Registrován: 20 srp 2008, 14:07
Bydliště: Košice

Příspěvek od Kraken » 22 zář 2008, 14:12

Na ľavej páčke sú tiež dve tlačidlá a tú dostať.
Ale našel som v Elán car v Prahe

202187 přepínač stěračů Pravý se zadním stěračem, s palubním počítačem 90413243

elancar.cz
Opel Astra Classic II 1,4 16V Twinport (Z14XEP) 5dv.

Uživatelský avatar
genius0011
Příspěvky: 2289
Registrován: 24 říj 2007, 22:46
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od genius0011 » 22 zář 2008, 14:22

levá páčka s dvěma tlačítky je tuším na tempomat :lol:
teď R Scenic 2.0 16v 103kw rv00
ex ASTRA 1.6 8v 55kw rv99 rip

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 22 zář 2008, 18:15

genius0011 píše:levá páčka s dvěma tlačítky je tuším na tempomat :lol:
Tempomat má tři tlačítka ... +, - , Reset. ....
Palubní PC má dvě.
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
kamarek
Příspěvky: 351
Registrován: 15 říj 2007, 21:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kamarek » 22 zář 2008, 19:52

zdrvim Pani,
tieto moduly PP sa budu iba predavat, ci sa autori podelia o svoje tajomstvo a poskytnu schemu, plosak a program aj nam, ktory si to chcu urobit vo volnom case pre seba :?: :?: :?:

Inac islo by to aj na MIDe??? lebo mi tam chybaju niektore funkcie :wink: Ako su napatie baterie a stav paliva v nadrzi :idea:

Dik za odpoved
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 22 zář 2008, 20:28

Na MIDe tu nepojde je to ine LCD ako TID a nehnevaj sa ta prva otazka my pride ako keby si prisiel za programatorom a povedal mu ahoj ten program co predavas je super de si ho mozem zadarmo stiahnut??? Za stavbou modulu PP je spustu casu merania programovania studovania povodnej dokumentacie a zistovania co ako funguje a v neposlednom rade aj vynalozene urcite financie a ver tomu ze nie male.. David stanovil cenu ktora je viac ako ferova a pokryva ledva naklady spojene z vyvojom. Nie vzdy bola prva cesta uspesna a uprimne mu sklanam poklonu ze je ochotny sa podelit z ostatnymi o to co vytvoril za minimalne naklady co do toho dal. verim ze si to myslel v dobrom ale inac by som to bral ako neuctu k autorovi... skus si len predstavit kolko casu zaberie zhormazdit postupne data zo vsetky riadiacich jednotiek ktore sa do Astry G montuju a potom este raz pouvazuj o svojej otazke.....

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 22 zář 2008, 21:20

samozrejme je mozne pouzit akekolvek dva tlacitka packa je pouzita koly rovnakemu vzhladu z original PP umiestnenie tlacitok je uz cisto tvoja vec de ti to bude vyhovovat....

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 22 zář 2008, 21:22

osobne odporucam obvolat vrakace takto som zohnal packu aj ja a musim povedat ze celkom lacno... 600sk a packa bola vzhladovo a mechanicky v lepsom stave ako moja stara bez ovladania PP...

Uživatelský avatar
kamarek
Příspěvky: 351
Registrován: 15 říj 2007, 21:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kamarek » 24 zář 2008, 13:16

undertaker píše:Na MIDe tu nepojde je to ine LCD ako TID a nehnevaj sa ta prva otazka my pride ako keby si prisiel za programatorom a povedal mu ahoj ten program co predavas je super de si ho mozem zadarmo stiahnut??? Za stavbou modulu PP je spustu casu merania programovania studovania povodnej dokumentacie a zistovania co ako funguje a v neposlednom rade aj vynalozene urcite financie a ver tomu ze nie male.. David stanovil cenu ktora je viac ako ferova a pokryva ledva naklady spojene z vyvojom. Nie vzdy bola prva cesta uspesna a uprimne mu sklanam poklonu ze je ochotny sa podelit z ostatnymi o to co vytvoril za minimalne naklady co do toho dal. verim ze si to myslel v dobrom ale inac by som to bral ako neuctu k autorovi... skus si len predstavit kolko casu zaberie zhormazdit postupne data zo vsetky riadiacich jednotiek ktore sa do Astry G montuju a potom este raz pouvazuj o svojej otazke.....
Preto som sa pytal, lebo aj David urcite cerpal informacie z povodneho navrhu PP na Astry F. Ties si to stiahol z netu :D Ale ked nie, nic sa nedeje.
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Příspěvek od vasekpetr1 » 24 zář 2008, 14:56

Chci se zeptat, jak displej funguje, když je v módu zobrazení např. aktuální spotřeby a já dám povel na CAR300 pro přeladění stanice. Přepne se TID automaticky na rádio nebo zůstane na spotřebě a já ho musím tlačítky přepnout?
A ještě jeden dotaz - já osobně nejsem až tak moc spokojený s ukazatelem stavu paliva v nádrži: jednou ukazuje čtvrtinu nádrže, podruhé se po nastartování rozbliká(velmi nízká hladina paliva v nádrži), potřetí po nastartování vyleze zpět nad červenou a zhasne - to vše třeba v průběhu ujetých pěti kilometrů. To se samozřejmě promítne i do ukazatele možných ujrtých kilometrů na nádrž. Nebo to máte nějak ještě jinak ošetřené?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 24 zář 2008, 20:58

pri prepnuti radia sa samozrejme nezmeni zobrazovanie na TIDe na to je samostatna polozka v menu PP de zobrazuje informacie z radia a co sa tyka nadrze bohuzial data podla ktorych sa urcuje stav nadrze su rovnake ako pre ukazovatel na palubke tak aj pre PP ale pri ustalenej jazde to mera celkom presne... Je tam zavedena aj moznost vlastnej korekcie...

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Příspěvek od vasekpetr1 » 24 zář 2008, 21:46

A nestálo by za úvahu(pokud by to bylo technicky možné) doplnit zobrazení funkcí PP možností, aby při přeladění rádia se na krátký čas (třeba 2 sec.) zobrazila naladěná stanice a potom opět TID přešel do zobrazení PP? Je to jen návrh, i bez tohoto je PP špica a asi do toho půjdu. Jenom to rozebrání středového panelu mě trochu děsí. Při posledním vytahování přístrojovky jsem postupně vyměnil 4 žárovky podsvícení :evil: .
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Odpovědět