Tip: Naprosto běžně postačí (i když to asi víš, jako každý) necpat to tam, ale v klidu pustit spojku, znovu ji vyšlápnout a zkusit zařadit znovu. Pomáhá to.IvanP píše:U mé Astry G 1.6 16V Caravan r.v. 2000, najeto 140tis.km jde špatně zařadit "1" a zpátečka. Od doby co jsem auto jako ojeté (s 110tis.km) koupil, se to pomaličku zhoršuje. V mém servisu mi převedovku jen promazali, a že prý je to u Oplů normální, trošku se to po promazání zlepšilo, ale někdy mám co dělat tam dát jedničku (musím řadičku dost natlačit k sobě a pak zasunout do polohy 1).
Co s tím?
špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
- Reklama
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
Nevím kolika a jakýma autama jezdíš ale normální je to snad u všech aut a kór když mají nalítaných přes 100tisíci, naopak bych řekl že moje astra se 130tisíci je na tom ještě hodně dobře... ... třeba fábie s MPIčkama většinou tak 40-50 000 a nezařadíš nic. Výborné je taky zkusit třeba felici po 100 tisícíh to už jseš většinou rád když najdeš neutrál.IvanP píše:...u Oplů normální
Můj tip na řazení je jednoduchý a funguje u všech aut: jak tam nejde jednička nebo zpátečka, tak to dej přes dvojku... ...ono už z principu toho jak to funguje je tohle jedine řešení, doporučuji nacvičit klidně na místě s vypnutým motorem a bez spojky
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
Nemůžu souhlasit, mám opačnou zkušenost - moje FAB má 160tkm a převodovka je fakt 100% (narozdíl od všeho jiného) a to se s ní jezdí, řadí, jako praseeeeee.eXp10it píše:třeba fábie s MPIčkama většinou tak 40-50 000 a nezařadíš nic.
Tak tohle je těžká pravda. Navíc když zařadíš, tak třeba ani nevidíš co.eXp10it píše: třeba felici po 100 tisícíh to už jseš většinou rád když najdeš neutrál.
Taky to tak občas u některých vozidel řešímeXp10it píše:dej přes dvojku... ...ono už z principu toho jak to funguje je tohle jedine řešení
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
je to offtopic jako prase ale to jako fakt??? Je to MPI? U fábií je šílený rozdíl jestli máš některý z drahších motorů třeba 16V tak je tam úplně jiné řazení a to opravdu vydrží (i když subjektivně lepší než v Astře není), ale ty MPIčka co mám kolem sebe 3kusy (rok vyroby 2001-2) tak začly končit už při 30 000 km a abych tam narval jedničku tak kolikrát prolítávám dvojku i trojkuAPiK píše:Nemůžu souhlasit, mám opačnou zkušenost...
prozatimní zkušenost mám ale takovou že ať to je cokoliv co nestálo aspoň 1 000 000,- tak to má řazení všechno stejné. Ať už nový renault megane (výborný kovový zvuk už od výroby jako by se v něm chtělo něco rozsypat včetně neutrálu s vůli jako vařečka v guláši), chrysler, toyota, zmíněné fábie... ...zkrátka pro mě zlatý OPEL
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
V tom je fakt takovej rozdíl?? (původně jsem myslel, že MPi píšeš jako že obecně benzíňáky) No pokud je to tak, tak má zkušenost je skutečně s 1,4 16V (r.v.93)eXp10it píše: Je to MPI? U fábií je šílený rozdíl jestli máš některý z drahších motorů třeba 16V tak je tam úplně jiné řazení a to opravdu vydrží
2x Opel Astra caravan 99/1,6 16V/X16XEL/Z147 - Italka a Švýcarka
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
Mám nalítáno 250 tis. je to Caravan 1,6 8V r.v. 12/98 a tento problém vůbec nepociťuji prostě NO PROBLEM
Caravan 1,6 8V r.v.12/98
- gabisto
- Příspěvky: 114
- Registrován: 15 črc 2008, 22:32
- Bydliště: Nove Mesto nad Vahom, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
U mna je rovnaky problem. Tazko zaradit "1"... Najviac to je citit a vidiet, ked cuvam z parkoviska... Cuvam, zastavim a ani za prd tam hodit "1"... Medziplyn som skusal,pomahal len niekedy. Takisto sem tam skusam aj dvojku, ale ta tiez nejde vzdy. Myslite, ze to bude fakt len v namasteni pohyblivych casti pod manzetou, pripadne v motorovom priestore? Samozrejme, ze to vyskusam namazat, ale nezda sa mi to dlhodobe riesenie... Ale na druhej strane, "lepsie ako nic" s tym nerobit...
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost) http://www.fiattipo.net
/F/I/A/T/ Bravo ´08 1,9 16V mJTD 110kW
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW http://www.fordclub.sk
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
Když jsme koupili náš supersport Astra G 1,2, byl také problém s řazením 1 a R, ale v chytré knize "Jak na to", jsem vyčetl, že řazení lze seřídit. Chce to ale hever. Můžu říct, že po seřízení to tam padá jako po másle a nic jsem nikde nemazal...
ASTRA H 1,7 CDTI CARAVAN
ASTRA G 1,2 16V HTB 5D, Supersport, Cross Country..
https://www.astra-g.cz/galerie/pepino-gh/
ASTRA G 1,2 16V HTB 5D, Supersport, Cross Country..
https://www.astra-g.cz/galerie/pepino-gh/
Re: špatné řazení 1 a R - Astra G 1.6 16V r.v. 2000
Postup je na straně 252 -254...
ASTRA H 1,7 CDTI CARAVAN
ASTRA G 1,2 16V HTB 5D, Supersport, Cross Country..
https://www.astra-g.cz/galerie/pepino-gh/
ASTRA G 1,2 16V HTB 5D, Supersport, Cross Country..
https://www.astra-g.cz/galerie/pepino-gh/