Hmm..jasne...a kedy to uz pofotis ??mira píše:Před časem od nějakého kolegy z webu jsem získal obrázek čidla s uvedením závislosti odporu na teplotě a s hodnotou 2-3 kohm při 20°C. Měřením mého čidla jsem získal hodnotu cca 2,5 kohm. Závislost odporu na teplotě je nepřímo úměrná (čím vyšší odpor čidla tím nižší teplota motoru). Termistor NTC 3,3 kohm je jediný nejblíže vyšší, který jsem sehnal.
Problém volnobehu po naštartovaní !!!
- Reklama
Tak a nemohol by si to upravit mne ??? Ja by som to bral !! Mam 1.6 16v 98. Ak by si mal cas a zaujem tak daj vediet...dikymira píše:Jednomu kolegovi z OV jsem slíbil upravit mé náhradní čidlo a přitom jsem chtěl pořídit i několik fotografií. Nakonec se však ukázalo, že u Oplů modernizovali, jeho čidlo vypadá jinak a mně se nechce upravovat další čidlo do zásoby.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 11 čer 2007, 21:24
- Bydliště: RK
- Kontaktovat uživatele:
Čau všichni Opláci.
jenom jsem si všimnul že se zde řeší tankování "šel" nebo "nešel".
Moje zkušenosti:
Seat Ibiza 3dv. 1,6 CLX nádrž 55l:
Tankování na Shell Natural 95 z úplně prázdné až nakopeček. Auto jelo jako "šlak" opravdu jen v uvozovkách, ale na plnou nádrž jsem ujel v klidu a v pohodě 790 - 850 km
Tankování na neShell (benzinka Obchodního domu Globus-Ivanovice, ESSO-Hradecká směr Brno Pisárky) natankování z úplně prázdné až na kopeček. Autu se moc nechtělo do otáček ale celkem jelo. Ale teď pozor na nádrž z těchto benzinek jsem ujel pouze 590-650km
Takže něco na tom benzínu Shell bude. Nezkoušel jsem to s jedinou nádrží a jezdil jsem stále stejnou trasu a se stejnou nohou.
Jinak čím vyšší objem motoru tím nižší oktanové číslo benzínu pro normální provoz a výdrž vozidla. jinak závodní benzíny mají oktanové číslo 98-130. ale nezapomeňme, že servis závodních aut je trošku odlišný i časově na rozdíl od normálních aut. Vím o čem mluvím.
Jinak o tom oktanovém čísle v benzínu je napsáno i v chytré knize opel Astra (manuál Opel Astra) STR. 166 Zapalování se automaticky nastaví podle načerpaného paliva (podle jeho oktanového čísla), viz strany 247, 248, 249. citace z knihy
Jinak jsem novým majitelem Oplu Astra 5dv. Comfort 2000 1,6 16v a jsem spokojený sice zvýšené otáčky po nastartování cca 1100-1200 ot/min, po kupi a vyzvednutí auta ze salonu opel mě to v celku vyděsilo, ale myslím si, že že to bude automatickým sytičem, protože po rozjezdu a plynulém zrychlování (s rozumem) a ujetí cca 400 metrů na světelnou křižovatku, kterou mám u baráku, jsou otáčky zpět na normálu. Takže to neřeším a nechávám tomu volný průběh.
jenom jsem si všimnul že se zde řeší tankování "šel" nebo "nešel".
Moje zkušenosti:
Seat Ibiza 3dv. 1,6 CLX nádrž 55l:
Tankování na Shell Natural 95 z úplně prázdné až nakopeček. Auto jelo jako "šlak" opravdu jen v uvozovkách, ale na plnou nádrž jsem ujel v klidu a v pohodě 790 - 850 km
Tankování na neShell (benzinka Obchodního domu Globus-Ivanovice, ESSO-Hradecká směr Brno Pisárky) natankování z úplně prázdné až na kopeček. Autu se moc nechtělo do otáček ale celkem jelo. Ale teď pozor na nádrž z těchto benzinek jsem ujel pouze 590-650km
Takže něco na tom benzínu Shell bude. Nezkoušel jsem to s jedinou nádrží a jezdil jsem stále stejnou trasu a se stejnou nohou.
Jinak čím vyšší objem motoru tím nižší oktanové číslo benzínu pro normální provoz a výdrž vozidla. jinak závodní benzíny mají oktanové číslo 98-130. ale nezapomeňme, že servis závodních aut je trošku odlišný i časově na rozdíl od normálních aut. Vím o čem mluvím.
Jinak o tom oktanovém čísle v benzínu je napsáno i v chytré knize opel Astra (manuál Opel Astra) STR. 166 Zapalování se automaticky nastaví podle načerpaného paliva (podle jeho oktanového čísla), viz strany 247, 248, 249. citace z knihy
Jinak jsem novým majitelem Oplu Astra 5dv. Comfort 2000 1,6 16v a jsem spokojený sice zvýšené otáčky po nastartování cca 1100-1200 ot/min, po kupi a vyzvednutí auta ze salonu opel mě to v celku vyděsilo, ale myslím si, že že to bude automatickým sytičem, protože po rozjezdu a plynulém zrychlování (s rozumem) a ujetí cca 400 metrů na světelnou křižovatku, kterou mám u baráku, jsou otáčky zpět na normálu. Takže to neřeším a nechávám tomu volný průběh.
vysoké otáčky
Ahojky, mam astru 1,4 16v a je nějaká záhadná Po nastartování studeného auta se otáčky pochopitelně mírně zvýší na cca 1100, což je v pořádku, ale pokud se rozjedu a chci přeřadit na vyšší převodový stupeň, tak mi otáčky v době přeřazení stoupnou až ca. 2500. tato záhada se děje pouze, pokud je venkovní teplota vyšší než 15 stupňů celsia, pokud je venku zima cca 8 stupňů, je vše v naprostém pořádku. poradte mi prosím někdo. Děkuji moc
Můj problém byl-když sem nastartoval studenýho oplíka tak mi chitil perfektně,ale po vteřince mi padli otáčky a začlo to celý škubat jek kdyby to šlo tak na dva válce a tak po kilometru jízdy se to ohřálo a jelo to úplně normálně.
Závada vyřešená,pro mě nelogická ale hurá už to jezdí super(trvalo to tak půl roku než se ne to přišlo
Závada vyřešená,pro mě nelogická ale hurá už to jezdí super(trvalo to tak půl roku než se ne to přišlo