motor se dusí
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
motor se dusí
mám potíže s astrou .
Po jízdě po dálnici po tom co sjedu se mi jakoby "zakucká" motor ,auto zaskáče a dokonce se stalo že i chcípne . jako by se začalo dusit rozsvítí se kontrolka emise .
Tento problém se mi poprvé přihodil již asi v březnu. poprvé to bylo docela akutní a auto už ani normálně nejelo skončil jsem v servisu opl , kam jsem byl potupně odtažen. výledek byl vyčištění EGR který byl zanesen a na výměnu to podle mechanika nebylo . nicméně problém trval takže jsem vyměnil pak už to bylo v pohodě .
Až do ted to same sjedu z dálnice a za nákou chvíli se motor zakucká zaškube má tendenci chcípnout. je to tak akutní že pokud to hned nepřestane je nutný hned zastavit.
jestli je problém v EGR snad ,ale přeci nebudu měnit každý půl rok EGR ventil .
Je možný že mám špatný styl jízdy a prostě to zanesu sazema jak jsem se zde dočetl. Jezdím převážně 90% ve městě . před první výměnou jsem řadil tak ve 2500-2900 otáčkách co ž asi byla chyba a proto ten první EGR odešel . Ted se snažím po zahřátí řadit 3000-3500 mimo město i výce ono o praze to moc nejde.
snažil jsem se co nejlépe popsat co a jak a prosím za jakoukoliv radu .
Po jízdě po dálnici po tom co sjedu se mi jakoby "zakucká" motor ,auto zaskáče a dokonce se stalo že i chcípne . jako by se začalo dusit rozsvítí se kontrolka emise .
Tento problém se mi poprvé přihodil již asi v březnu. poprvé to bylo docela akutní a auto už ani normálně nejelo skončil jsem v servisu opl , kam jsem byl potupně odtažen. výledek byl vyčištění EGR který byl zanesen a na výměnu to podle mechanika nebylo . nicméně problém trval takže jsem vyměnil pak už to bylo v pohodě .
Až do ted to same sjedu z dálnice a za nákou chvíli se motor zakucká zaškube má tendenci chcípnout. je to tak akutní že pokud to hned nepřestane je nutný hned zastavit.
jestli je problém v EGR snad ,ale přeci nebudu měnit každý půl rok EGR ventil .
Je možný že mám špatný styl jízdy a prostě to zanesu sazema jak jsem se zde dočetl. Jezdím převážně 90% ve městě . před první výměnou jsem řadil tak ve 2500-2900 otáčkách co ž asi byla chyba a proto ten první EGR odešel . Ted se snažím po zahřátí řadit 3000-3500 mimo město i výce ono o praze to moc nejde.
snažil jsem se co nejlépe popsat co a jak a prosím za jakoukoliv radu .
opel astra g 2003 Z16XE 1,6 74KW
- Reklama
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
v červnu jsem byl v servisu a svíčky ok. Rikaly že měnil jen jednu ta byla náká špatná / ted mě napadá jestli se nemaj měnit všechny spolu/ pak jsem byl s astrou v itálii najeto přes 2 000 km auto v poho jelo žádný problem.
filtr palivový jak jsem psal tak měněný v březnu i s olejem . A po výměně jsem měl jakoby menší reakci na plyn . tak jsem reklamoval nepřišli na to čím to je vyčistily klapku zkontrolovaly filtr jestli neni třeba otočený + diagnostika . Pak se tah zlepšil jen ve mně zůstal takový divný pocit že řeba ten filtr je špatný a říkal jsem si že ho příště pro jistotu vyměním . Nicméně dotedka to šlo ok .
filtr palivový jak jsem psal tak měněný v březnu i s olejem . A po výměně jsem měl jakoby menší reakci na plyn . tak jsem reklamoval nepřišli na to čím to je vyčistily klapku zkontrolovaly filtr jestli neni třeba otočený + diagnostika . Pak se tah zlepšil jen ve mně zůstal takový divný pocit že řeba ten filtr je špatný a říkal jsem si že ho příště pro jistotu vyměním . Nicméně dotedka to šlo ok .
opel astra g 2003 Z16XE 1,6 74KW
Tak jsem vyčistil AGR ventil. A po projetí po dálnici tam a zpět se to nezacukalo takže pohoda . Dneska vyčistím ještě klapku tak pro dobrej pocit ,ale zdá se že mám po prolému . Doufám že to chvilku vydrží. Mám pocit že ten ventil těžce rozdýchává ježdění po Praze. Jo a ještě jsem koupil novej vduchovej filtr . První trasa tam se starým filtrem ,auto v pohodě sjelo z dálnice a necukalo jako jindy. pak výměna filtru a cesta na zpět a taky dobrý. Při první jízdě jsem hodně tocil otáčky až k 6000. když jsem jel zpátky jel jsem normálně 130 bez vytáčení tak aby šel jako vždycky. Za nákej čas písnu jestli je to OK či KO .
opel astra g 2003 Z16XE 1,6 74KW
ja jsem s castacne vysypanym katem jezdil po dalnici a do kopce to zpomalovalo cca za 130 na 100 a pak kdyz jsem sjel tak se to dusilo jak prase a celej motor se klepal
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258