zaslepení EGR 1,6 8V ????
- monderka1
- Příspěvky: 779
- Registrován: 02 lis 2007, 17:06
- Bydliště: Moravák žijící dočasně v Plzni
- Kontaktovat uživatele:
zaslepení EGR 1,6 8V ????
Musim po zaslepeni EGR vyresetovat RJ?
Popripade jak se to dela, mam 1,6 8 V???
Delal to nekdo na tomhle motoru?
Popripade jak se to dela, mam 1,6 8 V???
Delal to nekdo na tomhle motoru?
- Reklama
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
Tak v prvom rade zaslepit sa to da a funguje to aj na 8V bez toho aby svietila kontrolka na palubovke. ihla sa vysuva co nie je idealne ale co uz... ak chces aby to malo aj nejaky vyznam tak to potrebujes spravit tak aby na tej zaslepke nebol ziaden otvor kedze sanie sa nezanasa lebo 8V je jednobodovy vstrek do sania zaslepenym sa riesi len to aby sa nepokazil AGR ventil. To dosiahnes tak ze si z hrubeho plechu spravis podla stareho tesnenia co je pod AGR zaslepku len z otvorom pre skrutky. Ja ho mam spraveny zo zeleza 3mm hrubeho. zaslepku potries silikonom tu das na miesto povodneho tesnenia a nato aby si tam mohol dat AGR tak aby sa ihla mohla pohybovat to zlozis nasledovne... das tam dva matice tak 1cm vysoke na ne das AGR a cez AGR a maticu pojdu skrutky co ho tam drzia... budes potrebovat skrutky dlhsie prave o vysku matice lebo povodne nie su dost dlhe.. tak dosiahnes to ze do agr nebude prudit plyn z vyfuku a nebude ho zanasat.. samozrejme ze predtym ako to cele zmontujes AGR poriadne vycisti... podlozku potrebujes hrubsiu pretoze ju uz nebude pritlacat cela plocha AGR ale len plocha pod maticou.. Ja to mam takto spravene na aute asi rok a vsetko funguje ako ma... Davat zaslepku z otvorom pre ihlu podla mna nema zmysel pretoze prave do priestoru ihly potom aj tak prudia spaliny ktore ju zanasaju a casom potom AGR aj tak skape...