Přibývá olej v motoru !
Přibývá olej v motoru !
Ahoj všem, nikde jsem odpověď nenašel, proto se zeptám zde. Mám Zafiru 2.2 DTI rok výroby 2003. Koupil jsem ji jako ojetinu v autobazaru, kde vyměnili olej a všechny možné filtry.
Při koupi vozu byla hladina oleje v motoru na měrce na max. Po ujetí asi 500 km jsem olej změřil a byl 1cm nad max., odsál jsem jej do poloviny mezi min a max. Myslel jsem si, že to při výměně oleje v servisu přehnali. Po ujetí dalších asi 1500 km jsem olej kontroloval znovu a byl 2 cm nad max. Znovu jsem jej tedy odsál, ale po 500 km je opět 1cm nad max. To už mi rozhodně, jako přelití oleje nepřipadá. S autem už raději nejezdím, sháním informace co s tím je. Olej je na měrce černý, subjektivně bez změny viskozity. Žádná kontrolka před jízdou ani při ní nic nehlásí. Motor nekouří a startuje na první škrtnutí. Půjde zřejmě o únik nafty do oleje, nebo máte někdo jinou zkušenost ? Prosím o radu.
Při koupi vozu byla hladina oleje v motoru na měrce na max. Po ujetí asi 500 km jsem olej změřil a byl 1cm nad max., odsál jsem jej do poloviny mezi min a max. Myslel jsem si, že to při výměně oleje v servisu přehnali. Po ujetí dalších asi 1500 km jsem olej kontroloval znovu a byl 2 cm nad max. Znovu jsem jej tedy odsál, ale po 500 km je opět 1cm nad max. To už mi rozhodně, jako přelití oleje nepřipadá. S autem už raději nejezdím, sháním informace co s tím je. Olej je na měrce černý, subjektivně bez změny viskozity. Žádná kontrolka před jízdou ani při ní nic nehlásí. Motor nekouří a startuje na první škrtnutí. Půjde zřejmě o únik nafty do oleje, nebo máte někdo jinou zkušenost ? Prosím o radu.
- Reklama
Len teoretizujem. Ak ti nechýba chlad. kvapalina a nemáš na povrchu penu, mala by to byť len nafta. Rozhodne s tým nejazdi a čo najskôr odstráň príčinu, lebo za chvíľu bude motor mazaný len naftou. Olej kontroluj vždy za rovnakých podmienok, teda buď teplý alebo zase len studený. Ale rozťažnosť oleja nie taká veľká, aby ti to spravilo taký veľký rozdiel.
Astra II
Vypusť olej a podívej se jestli je v něm voda. Olej je lehčí než voda, takže zůstane na dně nádoby. Změř taky množství které vypustíš. V každém případě s autem nejezdi.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Re: Přibývá olej v motoru !
Nejspíš to budou vstřikovače,některý zustává otevřený.Jardal píše:Ahoj všem, nikde jsem odpověď nenašel, proto se zeptám zde. Mám Zafiru 2.2 DTI rok výroby 2003. Koupil jsem ji jako ojetinu v autobazaru, kde vyměnili olej a všechny možné filtry.
Při koupi vozu byla hladina oleje v motoru na měrce na max. Po ujetí asi 500 km jsem olej změřil a byl 1cm nad max., odsál jsem jej do poloviny mezi min a max. Myslel jsem si, že to při výměně oleje v servisu přehnali. Po ujetí dalších asi 1500 km jsem olej kontroloval znovu a byl 2 cm nad max. Znovu jsem jej tedy odsál, ale po 500 km je opět 1cm nad max. To už mi rozhodně, jako přelití oleje nepřipadá. S autem už raději nejezdím, sháním informace co s tím je. Olej je na měrce černý, subjektivně bez změny viskozity. Žádná kontrolka před jízdou ani při ní nic nehlásí. Motor nekouří a startuje na první škrtnutí. Půjde zřejmě o únik nafty do oleje, nebo máte někdo jinou zkušenost ? Prosím o radu.
STŘIBRNÁ ASTRA G 2.0Di rok98,5dv 4xairbag, 4x el.okna, klima, tempomat, 17"al
banur@seznam.cz
banur@seznam.cz
To semi nezdá,schované v motoru.Na vstřikovače musí být přístup,to bysi měl zvládnout sám. A když seti neztrácí voda a necítíš v tom naftu,tak coto asi bude, PERPETU MOBILE . Proto to někdo nejspíš dal do bazaru že si stím nevěděli rady. Podle mně jeto na 99,9% nafta a přes některou trysku,měl sem ten samý problem na jiném autě.Jardal píše:Voda se neztrácí, ptal jsem se teď jednoho známého a ten mi tvrdí, že u tohoto motoru jsou vstřiky skované uvnitř motoru a proto, když se povolí přepady nafta teče do oleje. Oprava prý kolem 4000 Kč. Jinak naftu není z oleje cítit. A to jsem si myslel, jak se pěkně povozím
STŘIBRNÁ ASTRA G 2.0Di rok98,5dv 4xairbag, 4x el.okna, klima, tempomat, 17"al
banur@seznam.cz
banur@seznam.cz
Taká lajcká diagnostika nafty v oleji: kvapni si studený olej na pokožku ruky, ak Ti ostane z neho "gulička" tak je bez nafty, ale ak sa Ti začne hneď rozpíjať po koži, tak je v ňom nafta. Neviem ovšem či sa to dá použiť aj pre novodobé oleje. Ak by si mal vodu v oleji, tak olej by mal kávovú farbu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Zdravim.
Mam opel astru 1.7DTi, r.v 2000. Mam na nej nabehane cca 140 000 km. Ked som poslednych par krat kontroloval stav oleja tak bol asi tak 2-3cm nad MAX ryskov. Nejazdim teraz vobec,resp. len v nevyhnutnych pripadoch. Kontroloval som chladiacu kvapalinu, ci sa nestraca a nie je to koli tomu, ale nezstil som ziaden rozdiel v mnozstve. Olej ma taktiez normalnu farbu, nezistil som nic zvlastne. A taktiez necitit ani naftu. Viete mi niekto poradit, co moze byt za problem? Dakujem vo pored.
Mam opel astru 1.7DTi, r.v 2000. Mam na nej nabehane cca 140 000 km. Ked som poslednych par krat kontroloval stav oleja tak bol asi tak 2-3cm nad MAX ryskov. Nejazdim teraz vobec,resp. len v nevyhnutnych pripadoch. Kontroloval som chladiacu kvapalinu, ci sa nestraca a nie je to koli tomu, ale nezstil som ziaden rozdiel v mnozstve. Olej ma taktiez normalnu farbu, nezistil som nic zvlastne. A taktiez necitit ani naftu. Viete mi niekto poradit, co moze byt za problem? Dakujem vo pored.
Opel Astra 1.7Dti
Re: Přibývá olej v motoru !
Omlouvám se všem, že jsem ihned nenapsal, jak to nakonec u mě dopadlo. Asi z toho rozrušení, že už se problém podařilo odstanit jsem zapomněl napsat. Nakonec to bylo to těsnění (jedno z nejdražších, které jsem kdy viděl) pod vstřikama. Výměna těsnění + práce 3900,- Kč v neznačkovém servisu. V Oplu chtěli mnohem víc !