Jak "vytacite" svou Astricku??

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 870
Registrován: 22 led 2006, 18:31
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oťas » 01 čer 2006, 18:34

No to je optimální, jinak by měl pracovat ve všech otáčkách tzn i ve vysokejch, aby se pořádně vypálil.... :wink:
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW

Reklama
 

xcarv
Příspěvky: 61
Registrován: 05 dub 2006, 19:50

otáčky

Příspěvek od xcarv » 01 čer 2006, 19:04

Mám astra g 1.4 benzin z14xe r. 2001
když to točim podle manuálu na 2-3000ot. tak to skoro nejede nejde s tím něco udělat a při 3.5- 4000 ot jakoby ten motor něco nakoplo jako turbo v dislu je to normoš ?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 01 čer 2006, 19:10

8) mám pocit,že to jsou u 16 ventilů ty vhodné otáčky,v ten moment motor ožívá,je to můj názor,ale taky se snažím to moc nehonit,nevím tudíž zda to není horší než lepší :wink:

win
Příspěvky: 106
Registrován: 18 bře 2006, 17:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od win » 01 čer 2006, 19:37

jelikoz vykon roste s otackama vice mene linearne, tak to co te "nakopne" je prave kroutici moment, ktery v techto otackach dosahuje sveho maxima

Tdiesel ma vyssi kroutak v nizssim spektru otacek hlavne diky turbu

spotreba nezalezi zcela na otackach, ale hlavne na poloze plynoveho pedalu=))
Z22SE

xcarv
Příspěvky: 61
Registrován: 05 dub 2006, 19:50

otáčy

Příspěvek od xcarv » 01 čer 2006, 19:40

jak to mam chapat?

win
Příspěvky: 106
Registrován: 18 bře 2006, 17:27
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od win » 01 čer 2006, 20:32

reknu to takhle - na spotrebu je nejlepsi malo slapat na plyn, treba jen do poloviny plyn. pedalu - neboj se to vytacet do strednich otacek

kdyz pri nizkych otacka das plnej, nejen ze to stejne nejede, ale i dost zere >podivej se na aktualni spotrebu na pp treba
Z22SE

Deli
Příspěvky: 3
Registrován: 01 čer 2006, 21:06

Příspěvek od Deli » 01 čer 2006, 22:04

TOMHAJ píše:me by spis zajimalo,jestli jste uz nekdo dojel do cerveneho-6500ot/min ? :D
Úplně v klidu a né jednou, zkoušel sem jak moc to utne omezovač... :P Jinak moc nechápu lidi, co se bojí motor točit :roll: Pokud je ohřátej, tak to přece musí být jen rád, že se taky protáhne :wink:

Majkeel
Příspěvky: 25
Registrován: 02 čer 2006, 08:11

Příspěvek od Majkeel » 02 čer 2006, 08:21

To ja taky jezdim jen kolem těch 3000 ale jak vidim někoho jak se na mě zezadu lepi tak mu ukažu, pak už ten motor točim ale všeho s mírou

Jamoko
Příspěvky: 276
Registrován: 17 kvě 2006, 23:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jamoko » 02 čer 2006, 13:57

Luky píše:Do 180 to je v pohode, 190 uz trva docela dlouho a zrychleni ze 190 na 200 cca 3 minuty :D
Ale mam tam ted zimni 14'', tak to bude promerovat jeste vic nez na letnakach, ktery jsou 15''.
Ale ty feldy me fakt vzdycky pobavi. Obzvlaste sestnactky, to si ty ridici asi myslej, ze maj prinejmensim Ferrari :)
No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
Astra G Z18XE 1.8 16V Bertone Coupe, Xenon H7, OPC volant a maska a naraznik 737 777 191 SKYPE: jamokon
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=786

PRODAM

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 02 čer 2006, 14:02

Jamoko píše:
Luky píše:Do 180 to je v pohode, 190 uz trva docela dlouho a zrychleni ze 190 na 200 cca 3 minuty :D
Ale mam tam ted zimni 14'', tak to bude promerovat jeste vic nez na letnakach, ktery jsou 15''.
Ale ty feldy me fakt vzdycky pobavi. Obzvlaste sestnactky, to si ty ridici asi myslej, ze maj prinejmensim Ferrari :)
No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
No tak to uz si neumim predstavit, ale me lidi neverej ani tech 200, takze proc ne, ze...
Ale tu klimu si mel vyplou, ne? Prece jen to par koniku ubere.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Jamoko
Příspěvky: 276
Registrován: 17 kvě 2006, 23:21
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jamoko » 02 čer 2006, 14:11

Luky píše:
Jamoko píše:
Luky píše:Do 180 to je v pohode, 190 uz trva docela dlouho a zrychleni ze 190 na 200 cca 3 minuty :D
Ale mam tam ted zimni 14'', tak to bude promerovat jeste vic nez na letnakach, ktery jsou 15''.
Ale ty feldy me fakt vzdycky pobavi. Obzvlaste sestnactky, to si ty ridici asi myslej, ze maj prinejmensim Ferrari :)
No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
No tak to uz si neumim predstavit, ale me lidi neverej ani tech 200, takze proc ne, ze...
Ale tu klimu si mel vyplou, ne? Prece jen to par koniku ubere.
No jiste ze vyplou, to bych se asi ani nerozjel. Jinak byla to edice 100. A takovej forek. Mam na to svedka - pritelkyni, ktera v teto rychlosti rekla osudnou vetu : To by byla sranda kdyby nam upadlo ted kolo!!! Tak sem se tak zamyslel a jel dal. Ale v cloveku to tak zapochybuje. Ono i kdyby upadlo v 80 km/h tak to dopadne asi stejne - total hrobecek.
Astra G Z18XE 1.8 16V Bertone Coupe, Xenon H7, OPC volant a maska a naraznik 737 777 191 SKYPE: jamokon
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=786

PRODAM

Luky
Příspěvky: 1556
Registrován: 14 úno 2006, 15:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luky » 02 čer 2006, 14:18

Jamoko píše:
Luky píše:
Jamoko píše: No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
No tak to uz si neumim predstavit, ale me lidi neverej ani tech 200, takze proc ne, ze...
Ale tu klimu si mel vyplou, ne? Prece jen to par koniku ubere.
No jiste ze vyplou, to bych se asi ani nerozjel. Jinak byla to edice 100. A takovej forek. Mam na to svedka - pritelkyni, ktera v teto rychlosti rekla osudnou vetu : To by byla sranda kdyby nam upadlo ted kolo!!! Tak sem se tak zamyslel a jel dal. Ale v cloveku to tak zapochybuje. Ono i kdyby upadlo v 80 km/h tak to dopadne asi stejne - total hrobecek.
No me bouchlo ve 180ti pravy predni, a muzu ti rict, ze sem se malem pos..l.
Pocit fakt nic moc.
--- Astra G '98 1.4 16V ---

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 02 čer 2006, 14:22

Mam motor 2.0 ale nejsem si jisty protoze ten co mi to prodal mel v technicaku napsana 85kw/5400ot a to mi spis sedi na 1.8 tak nevim nevim

Mike
Příspěvky: 208
Registrován: 30 bře 2006, 14:31

Příspěvek od Mike » 02 čer 2006, 14:25

Jamoko píše: No musim rict ze sme meli taky 1.4 16V s klimou a udelal sem rekord 230 na dalnici. Jela krasne. A nekecam pro pripadne zajemce o diskuzi.
O tomhle se opravdu nema cenu bavit, ze...(hadam, ze to bylo mereno na cyclocomputeru, pac uz dosly carky na tachaci) 8)
Opel Astra Coupe Turbo

Majkeel
Příspěvky: 25
Registrován: 02 čer 2006, 08:11

Příspěvek od Majkeel » 02 čer 2006, 14:30

Zigi píše:
Majkeel píše:To ja taky jezdim jen kolem těch 3000 ale jak vidim někoho jak se na mě zezadu lepi tak mu ukažu, pak už ten motor točim ale všeho s mírou
Co mas za motor?

ja mam 2.0 85/5400

Zamčeno