Automatický sytič ?
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Není to, co popisujete (bazmek na filtru vzduchu) není čidlo, ale ventil odvzdušnění benzinové nádrže a potrubí? Aspoň tak to má vyznačeno Etzold v knize "Jak na to".
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
- Reklama
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Nové auto nemám , ale mám na mysli jeho kupní cenu, za kterou bych se nechtěl smiřovat s takovou "anomálií.
Ještě k tomu čidlu. To co říkáte o ventilu nádrže je v tomto případě mimo. K tomu čidlu co mám na mysli vedou jen 2 dráty, jinak by tam musela vést podtlaková hadička. Je umístěno mezi vzduch filtrem a přírubou se škrtící klapkou. Je vidět hned po otevření kapoty.
Pozn.: S knihou "Jak na to" jsem si v garáži podložil skříň. Informace typu, že si mám označit před demontáží polohu disku oproti náboji, když sundavám kolo nebo že si mám odpojit baterku a rádio odkódovat v odborném servisu již znám a nic jiného tam není Teda kromě těch jiných nesmyslů. Škoda peněz!
Ještě k tomu čidlu. To co říkáte o ventilu nádrže je v tomto případě mimo. K tomu čidlu co mám na mysli vedou jen 2 dráty, jinak by tam musela vést podtlaková hadička. Je umístěno mezi vzduch filtrem a přírubou se škrtící klapkou. Je vidět hned po otevření kapoty.
Pozn.: S knihou "Jak na to" jsem si v garáži podložil skříň. Informace typu, že si mám označit před demontáží polohu disku oproti náboji, když sundavám kolo nebo že si mám odpojit baterku a rádio odkódovat v odborném servisu již znám a nic jiného tam není Teda kromě těch jiných nesmyslů. Škoda peněz!
Astra G 100 edition, 1.6 16V
Tak to bude cidlo teploty nasavanyho vzduchu, je na ty trubce co vede z airboxu ke klapce, asi v pulce, ze?
Dnes sem experimentoval s diagnostikou, live datama, odpojoval jsem ruzny cidla:
MAP - hned hodi chybu
EGR - hned hodi chybu
Cidlo klepani - hned hodi chybu
Volnobeznej ventil (aka krokovej moturek) - nehodi chybu, ale otacky 1200, posleze 2000, po pripojeni asi do pul minuty se sam zreguluje a je tam tech 830.
Cidlo teploty nasavanyho vzduchu - nehodilo chybu
nicmene motor bezel porad. Zitra asi budu pokracovat v experimentech:)
Dnes sem experimentoval s diagnostikou, live datama, odpojoval jsem ruzny cidla:
MAP - hned hodi chybu
EGR - hned hodi chybu
Cidlo klepani - hned hodi chybu
Volnobeznej ventil (aka krokovej moturek) - nehodi chybu, ale otacky 1200, posleze 2000, po pripojeni asi do pul minuty se sam zreguluje a je tam tech 830.
Cidlo teploty nasavanyho vzduchu - nehodilo chybu
nicmene motor bezel porad. Zitra asi budu pokracovat v experimentech:)
99' Astra Caravan 1.6 16V
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
odvzdušnění benzínové nádrže??!!?!?ale to vede od vzduchového filtru?!!??!!?!
Máme každý jiný motor. Já mám X16SZR, tam elektrické čidlo teploty vzduchu na potrubí není. Teplota nasávaného vzduchu je řízena bimetalem před filtrem.
Máme každý jiný motor. Já mám X16SZR, tam elektrické čidlo teploty vzduchu na potrubí není. Teplota nasávaného vzduchu je řízena bimetalem před filtrem.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Tak jsem dneska taky zkusil odpojit čidlo teploty nasávaného vzduchu a též mi to nevyhodilo chybu. Navíc jsem zkoušel, zda jím prochází proud při nastartovaném motoru, ale vůbec se zkoušečka nerozsvítila.tappaja píše:Tak to bude cidlo teploty nasavanyho vzduchu, je na ty trubce co vede z airboxu ke klapce, asi v pulce, ze?
Dnes sem experimentoval s diagnostikou, live datama, odpojoval jsem ruzny cidla:
MAP - hned hodi chybu
EGR - hned hodi chybu
Cidlo klepani - hned hodi chybu
Volnobeznej ventil (aka krokovej moturek) - nehodi chybu, ale otacky 1200, posleze 2000, po pripojeni asi do pul minuty se sam zreguluje a je tam tech 830.
Cidlo teploty nasavanyho vzduchu - nehodilo chybu
nicmene motor bezel porad. Zitra asi budu pokracovat v experimentech:)
Nevím tedy, jak si tot vysvětlit. růchod proudu čidlem je snad základ principu, nebo se pletu?
Astra G 100 edition, 1.6 16V
No mne zaujal experiment Tappaji s tím volnoběžným ventilem, to jsou přece přesně ty příznaky co máme , což by ukazovalo, že je v čudu a začne makat později než má, proto ta prodleva cca. 1 min. a před tím zvýšení otáček na kolem 2T, než se to srovná
Možná se pletu, ale jediná možnost jak to vyzkoušet je, že se tam zapojí ventil, kterej je bezpečně v pořádku a vyzkouší se (ale je to na dlouho než to schladne) takže práce na dlouhou dobu, čili mít ten ventil pučenej alespoň na 24hod.
Ale kde ho vzít, toť otázka
Možná se pletu, ale jediná možnost jak to vyzkoušet je, že se tam zapojí ventil, kterej je bezpečně v pořádku a vyzkouší se (ale je to na dlouho než to schladne) takže práce na dlouhou dobu, čili mít ten ventil pučenej alespoň na 24hod.
Ale kde ho vzít, toť otázka
Mobil : 602318645
A dnes sem cestou do prace nechtene experimentoval, cidlo teploty nasavanyho vzduchu, zapomnel jsem ho zapojit, rozsvitila se kontrolka asi po 300m, chyba 0110-cidlo teploty nasavaneho vzduchu-vysoke napeti. Po pripojeni OK. (ale jelo to stejne jako se zapojenym-takze napyku)
Na cestu z prace jsem odpojil EGR uplne, kontrolka hned ON, ale auto jelo jak vitr, i po zahrati. Je mi jasny, ze tam aspon nejak ovlivnenej vykon bude, smerem dolu, ale rozdil nebe a dudy, zmizelo takovy to houpani po pridani plynu, motor sel za plynem, po ubrani opet zmizelo houpani.
Uz se tesim na novej EGR, budu referovat a podam hlaseni.
Na cestu z prace jsem odpojil EGR uplne, kontrolka hned ON, ale auto jelo jak vitr, i po zahrati. Je mi jasny, ze tam aspon nejak ovlivnenej vykon bude, smerem dolu, ale rozdil nebe a dudy, zmizelo takovy to houpani po pridani plynu, motor sel za plynem, po ubrani opet zmizelo houpani.
Uz se tesim na novej EGR, budu referovat a podam hlaseni.
99' Astra Caravan 1.6 16V
Čím víc nad tím špekuluju, tím víc mě to směřuje naopak k čidlu teploty chladící kapaliny. Fakt, že to dělá většinou jen nad 15 stupňů, tlačí na čidlo teploty vzduchu, ale není to už pravidlo.
Utvrzuje mne v tom i fakt, že se mi často rozbíhá ventilátor, aniž by (dle mého soudu) byl důvod - například po dlouhé cestě, kdy poslední kilometry už motor nijak neženu, takže by vychlazený měl být (teplota na 90 stupních).
Utvrzuje mne v tom i fakt, že se mi často rozbíhá ventilátor, aniž by (dle mého soudu) byl důvod - například po dlouhé cestě, kdy poslední kilometry už motor nijak neženu, takže by vychlazený měl být (teplota na 90 stupních).
Astra G 100 edition, 1.6 16V
kdyz po dlouhe ceste auto zastavis a udajne "nezenes" tak teplota ryhle stoupne a sepne se vetrak protoze se okamzite prestane chladit pres vzduch.... me se vetrak za celou cestu nezapne az kdyz jdu otvirat garaz a zastavim tak to zacne hucetPetrik píše:například po dlouhé cestě, kdy poslední kilometry už motor nijak neženu, takže by vychlazený měl být (teplota na 90 stupních).
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
Re: Automatický sytič ?
Mno tiez mam 1.6 16v a tento problem mam ja, auto som kupoval po prvom majitelovy a tvrdi ze to roby od novoty, z kamaratom som nad tym spekuloval a prisli sme asi na toto. Auto po nastartovani ( ked je studene, za tepla nie) ma otacky maximalne 1500ot/min toto trva maximalne tak pol minutky a potom otacky klesnu na nejakych 700ot/min. No a teraz sa dostavam k tomu jadru, prisli sme nato ze by to mohol byt nejaky snimac ktory upravuje zmes alebo nieco upravuje,ale nevieme prist nato ze co to je.Starsie auta maju tiez tento problem , no nevieme ci to je problem, ale ja si myslim ze to tak ma byt, ze to nieje závada, na tolkých autách jedna a ta ista zavada? to sa mi nece moc verit alebo opel zanedbal nieco... tot moj skromný názor
Astra G 1.6 16v opc packet R.I.P
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car
Astra G 1.8 16v opc packet EX
Vectra B sport 2.2DTI ( Stance wagoon)
Grand Cherokee 2.7CRD ( Expedition troll)
Zafira A 2.0 16v Turbo OPC daily car