Oprava laku
To vrzání a bzučení opravdu způsobuje ta mřížka vzduchu u čelního skla. Měl jsem to samé, když jsem auto koupil. Mě pomohlo ji vycvaknout ven, podlepit zespodu po obvodu molitanovým těsněním co je na okna a nacvaknout zpět. Od té doby je klid
Ale pokud máte auta ještě v záruce, tak chápu, že by to mohlo způsobit problém s uznáním nějaké reklamace... známe jak to v servisech chodí, že...
Ale pokud máte auta ještě v záruce, tak chápu, že by to mohlo způsobit problém s uznáním nějaké reklamace... známe jak to v servisech chodí, že...
- Reklama
Samozrejme, že by špekulovali. Práve som sa vrátil zo servisu Opel, kde mi robili diagnostiku. Údajne to bolo chybové hlásenie brzdového spínača. Resetli to auž kontrolka zhasína. Pri tejto príležitosti som sa spýtal na tú lištu, aké s tým majú skúsenosti a krútili hlavami, že to ešte nepočuli, aby lišta na Astre pod čelným sklom rezonovala. Takisto aj sedadlo. Nikdy nepočuli, že vŕzga. Ďakujem za upozornenie, aspoň budem vedieť čo s tým, keď v servise kapitulujú.
Astra II
Mne to väčšinou rezonuje, keď je motor ešte studený a auto sa vtedy viacej chveje. Keď sa zohreje, tak to prestane. Potom to robí pri vysokej rýchlosti na dialnici. Záleží to od chvenia auta. Ak je to u mňa naozaj len tá lišta, tak by to bolo v pohode. Ja som už uvažoval aj o airbagu vo volante alebo budíkoch.
Astra II
U mňa je to 100% len lišta. Skús ju za jazdy pritlačiť, keď začne rezonovať. Keď prestane - je to iba lišta.
Čo sa týka servisu... Od nova mi trocha zatekalo do auta (pri jezde to vytieklo) - ľavé zadné dvere - len dole v okolí gumy - do auta to netieklo. Bol som s tým v servise po cca 2-3 mesiacoch od kúpy a vraj keď to netečie až do auta, tak to nevadí. Dosť ma to štvalo - to zatekanie a škrabanec na dverách a streche... Pri garančnej som ten problém spomenul ešte raz (našťastie aj pršalo) - opravili, uznali to ako výrobnú vadu a čo to bolo mi technik nechcel povedať. Škrabanec na streche opravili, na dverách sa im to veľmi nepodarilo - ten som si to opravil sám... Teraz ma už nič na Astričke "nežerie" a som s ňou spokojný ...
Čo sa týka servisu... Od nova mi trocha zatekalo do auta (pri jezde to vytieklo) - ľavé zadné dvere - len dole v okolí gumy - do auta to netieklo. Bol som s tým v servise po cca 2-3 mesiacoch od kúpy a vraj keď to netečie až do auta, tak to nevadí. Dosť ma to štvalo - to zatekanie a škrabanec na dverách a streche... Pri garančnej som ten problém spomenul ešte raz (našťastie aj pršalo) - opravili, uznali to ako výrobnú vadu a čo to bolo mi technik nechcel povedať. Škrabanec na streche opravili, na dverách sa im to veľmi nepodarilo - ten som si to opravil sám... Teraz ma už nič na Astričke "nežerie" a som s ňou spokojný ...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
A to Ti ten škrabanec opravili v rámci záruky ? Teda bezplatne ? A ako to opravili, prestriekali ?
Ja som s Astrou takisto spokojný, len stále mám také divné pocity. Nemôžem jej plne dôverovať v detailoch. Stále sa niečo objaví. Sú to len "prkotiny" ale nepotešia. Včera, keď som čakal na výsledok diagnostiky, tak som bol v showroome a rozprával s predajcom. Potvrdil mi, že modrý lak je strašne náchylný na škrabance, nakoľko ako aj iné obyč. laky nie je krytý bezfarebným lakom ako metalíza. Je to vlastne len holá farba, ničím nechránená. Schválne vyskúšaj do metalízy urobiť vryp nechtom. Nemáš šancu. Predtým som mal Astru F, 1.6 16 V, caravan, strieborná metalíza, r.v. 1999 a na tch 120.000 km. Nič nerezonovalo a nič nevŕzgalo. Trochu dosť ma to na na novej Astre frustruje. Veď zober si, že konečne mi prestalo vŕzgať opredalo. Išiel som do Chorvátska a po ceste začala rezonovať palubovka. Pravdepodobne to bude tá lišta a zasa ako na potvoru sedadlo ale inde. Ach jaj.
Ja som s Astrou takisto spokojný, len stále mám také divné pocity. Nemôžem jej plne dôverovať v detailoch. Stále sa niečo objaví. Sú to len "prkotiny" ale nepotešia. Včera, keď som čakal na výsledok diagnostiky, tak som bol v showroome a rozprával s predajcom. Potvrdil mi, že modrý lak je strašne náchylný na škrabance, nakoľko ako aj iné obyč. laky nie je krytý bezfarebným lakom ako metalíza. Je to vlastne len holá farba, ničím nechránená. Schválne vyskúšaj do metalízy urobiť vryp nechtom. Nemáš šancu. Predtým som mal Astru F, 1.6 16 V, caravan, strieborná metalíza, r.v. 1999 a na tch 120.000 km. Nič nerezonovalo a nič nevŕzgalo. Trochu dosť ma to na na novej Astre frustruje. Veď zober si, že konečne mi prestalo vŕzgať opredalo. Išiel som do Chorvátska a po ceste začala rezonovať palubovka. Pravdepodobne to bude tá lišta a zasa ako na potvoru sedadlo ale inde. Ach jaj.
Astra II
Škrabance len preleštili a platil som za to pár korún. Ale ten na dverách som si nakoniec spravil aj tak sám, lebo to odflákli...Pico píše:A to Ti ten škrabanec opravili v rámci záruky ? Teda bezplatne ? A ako to opravili, prestriekali ?
Ja som s Astrou takisto spokojný, len stále mám také divné pocity. Nemôžem jej plne dôverovať v detailoch. Stále sa niečo objaví. Sú to len "prkotiny" ale nepotešia. Včera, keď som čakal na výsledok diagnostiky, tak som bol v showroome a rozprával s predajcom. Potvrdil mi, že modrý lak je strašne náchylný na škrabance, nakoľko ako aj iné obyč. laky nie je krytý bezfarebným lakom ako metalíza. Je to vlastne len holá farba, ničím nechránená. Schválne vyskúšaj do metalízy urobiť vryp nechtom. Nemáš šancu. Predtým som mal Astru F, 1.6 16 V, caravan, strieborná metalíza, r.v. 1999 a na tch 120.000 km. Nič nerezonovalo a nič nevŕzgalo. Trochu dosť ma to na na novej Astre frustruje. Veď zober si, že konečne mi prestalo vŕzgať opredalo. Išiel som do Chorvátska a po ceste začala rezonovať palubovka. Pravdepodobne to bude tá lišta a zasa ako na potvoru sedadlo ale inde. Ach jaj.
Podľa mňa Astra ani nie je taká nedokonalá. Mne sa náhodou páči a zatiaľ som spokojný. Chvíľu síce rezonovala tá lišta pod oknom, ale prestalo to. Navyše sú to také maličkosti a určite to majú aj iné, drahšie autá. A s troškou trpezlivosti a zručnosti sa to dá opraviť. Na druhej strane skús zohnať auto nižšej strednej triedy za tú cenu? Síce teraz chodí reklama na Citroen C4 1,4 za nejakých 349 tis, ale neviem presne aká je tam výbava a podmienky tej ceny (často to sú lízingy...). Navyše na C4 sa mi nepáči interiér a to až tak, že by to bola prekážka pri kúpe ...
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
Ja si rozhodne nemyslím, že by bola Astra nedokonalá. Inak by som si ju predsa nekúpil. Len tie veci, ktoré popisujem má hnevajú o to viac, nakoľko je to úžasné auto. Inak súšal som do sedadla streknúť WD 40 ale mal som krátku ihlu a tak to nepomohlo. Zvažujem, čo ďalej. Ja dokonca tvrdím, že Astra G je dodnes jedno z najkrajších áut na trhu.
Astra II
Súhlasím - to auto má také dokonalé tvary, že občas na ňu len pozerám a teším sa z môjho nádherného autíčka. Ale zas autá z r. 1998 sú už dosť pekné. Astra je však nádherná - nie pre nič za nič sa mi páčila už v dobe vzniku a sníval som o nej ... Taká Pctávia nie je škaredá, ale s Astrou sa nedá porovnať - hranatšia, pôsobí menej dynamicky...Pico píše:Ja si rozhodne nemyslím, že by bola Astra nedokonalá. Inak by som si ju predsa nekúpil. Len tie veci, ktoré popisujem má hnevajú o to viac, nakoľko je to úžasné auto. Inak súšal som do sedadla streknúť WD 40 ale mal som krátku ihlu a tak to nepomohlo. Zvažujem, čo ďalej. Ja dokonca tvrdím, že Astra G je dodnes jedno z najkrajších áut na trhu.
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
Samozrejme, takisto plne s tebou súhlasím a myslím si, že veľká väčšina z nás, ktorí Astru C II máme zdieľa rovnaký názor. Mrzí ma len fakt, že novú Astru som menil za F-ko. Toto som dostal od svokra, už jazdené. Jazdili na ňom aj obaja švagrovia a auto nejak zvlášť nešetrili. Keď som ho dostal malo 80.000 km. Ja som na ňom urobil 40.000 a v interiéri, ani inde nič ani len nevrzlo, nikdy sa mi nerozsvietila žiadna kontrolka ( mimo ABS - stačilo vypnúť motor a systém sa resetol /. Každý rok som chodil na dovolenku do Chorvátska a o auto som sa staral. Bol to ročník 99, teda už vyrobené v Poľsku. Na novej Astre ma preto mrzia tie muchy, ktoré popisujem. Dúfam, že bude slúžiť rovnako spoľahlivo ako predošlá Astra. Jednu vec ale viem určite. Do nemetalizovaného laku už nepôjdem.
Astra II
Možno to F-ko bol lepší kus - o niečo . Ale ako tak čítam, tá F-ková Astra bola dosť kvalitná. A potom niekto povie, že Opel nie je dobrá značka. Neviem, či je niektorá nemecká značka staršia, ako práve Opel - a s pôvodným názvom. Mám pár známych, majú Ople a sú spokojní.
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
- pepik
- Příspěvky: 823
- Registrován: 28 říj 2007, 11:41
- Bydliště: vlevo za pravim rohem stredne u prostred nahore smerem severojih = Praha :D
mam na aute take par skrabancu dneska sem chtel vzit neco tempem a vubec mi to neslo ale lak je pak hezci ale skrabance tam porad sou
pouzivam tempo na nove laky tak nevim jestli to mam zkusit na stare laky ??? co myslite ??? jendou sme to tim vzal a zmatnilo to
a lestite to rucne??? nebo mate nato lesticku nebo tak neco???
pouzivam tempo na nove laky tak nevim jestli to mam zkusit na stare laky ??? co myslite ??? jendou sme to tim vzal a zmatnilo to
a lestite to rucne??? nebo mate nato lesticku nebo tak neco???
FFS-flip flop simson a na nem dalsi ruzne blbosti ale par uspesne vyhranejch soutezi za sebou maa ( http://www.youtube.com/watch?v=2xeThFUemyE&NR=1 )
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
Ja som kúpil: Turtle Wax Safe Cut a ako píšem vyššie v diskusii - je super. Mám farbu Royal blue - tmavo modrá nemetalická farba a škrabance s tím idú pekne dole. Stačí len čítať staršie príspevky . Tempo som skúšal tiež a nič (vyhodené peniaze)- len to zanechalo taký silikónový film a nič. Tento Turtle wax funguje skvelo.pepik píše:mam na aute take par skrabancu dneska sem chtel vzit neco tempem a vubec mi to neslo ale lak je pak hezci ale skrabance tam porad sou
pouzivam tempo na nove laky tak nevim jestli to mam zkusit na stare laky ??? co myslite ??? jendou sme to tim vzal a zmatnilo to
a lestite to rucne??? nebo mate nato lesticku nebo tak neco???
Mal som aj jeden hlbší škrabanec - zatrel som ho korekčnou farbou a po zaschnutí prebrúsil tým Turtle wax-om - s výsledkom som spokojný. Oproti tomu, ako to vyzeralo, teraz si miesto kde bol škrabanec ledva všimnem a to bol môj cieľ... .
Opel Astra Classic 2 1,4 XEP / r.v.2007
- pepik
- Příspěvky: 823
- Registrován: 28 říj 2007, 11:41
- Bydliště: vlevo za pravim rohem stredne u prostred nahore smerem severojih = Praha :D
oukej jeste mi bylo doporuceno ,,bípíčko,, nebo tak nak noo jaa mam modrou metlu ale takovou tu svetlejsi nee tmavou a vsechno na ni jde videt a to si delal normalne hadrem??? a nebo nakou listickou????
FFS-flip flop simson a na nem dalsi ruzne blbosti ale par uspesne vyhranejch soutezi za sebou maa ( http://www.youtube.com/watch?v=2xeThFUemyE&NR=1 )
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
OPEL ASTRA G CARAVAN 2.0 DTi Confort + AEZ 17´´ na 8J + cerne AE + kozenej vnitrek a dalsi veci v interieru + 2x garfild za oknem
Ja som tiez skusal odstranit skrabance tempo pastou, tou na nove laky to nezaberalo vobec, ale ta co je na stare laky zabrala dobre len to treba poriadne a dlhsie drhnut. Ja mam modru metalizu a skrabance potom neboli vidiet. S elektrickou lestickou by to urcite slo rychlejsie. Treba to drhnut len lokalne na tom skrabanci a poriadne pritlacit pripadne aplikovat viac krat, ked to su len povrchove skrabance nie biele tak sa to tym da vylestit.