rozvodový řetěz opel zafira 2.2 16v

peťas74
Příspěvky: 12
Registrován: 22 črc 2008, 22:08
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peťas74 » 31 črc 2008, 20:29

palin píše:s těma třema rokama nevím, já mám informaci na garanci rozvodů do 100 tkm nebo do šesti let stáří nebo do 31.12.2007 :( :( :( každopádně výrobní vada, šetřilo se tam kde se nemělo :( :( :(
ty jsi přímo z Chocně? znám tam Jindru Mikuleckýho, Luďka Ťukálka

palin
jsem z Chocně ale ty jmena mě nic neříkají a k rozvodům,říkal jsem mu že to není ani v servisní prohlídce,což bych to potom bral,pak by se to nestalo,v servisu mi říkal že by stačil vyměnit jen ten hydraulický váleček za asi 3000kč

Reklama
 

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 31 črc 2008, 20:37

palin píše:Z22SE : byl to auto staiger v Praze ( březen 2008 ), je v tom i sleva myslím 30% na materiál a 20% na práci, jelikož mám 7 let staré auto = akce Opel celorepublikově

palin
...no já to dělal v dubnu 08' se stejnou akcí, ale připlatil jsem si ještě 4000,- :cry: :cry: , nojo v Praze je blaze... :D

@peťas74: no to mě někdo v Oplu dokonce tvrdil, že se to mění až když je řetěz slyšet... dobrá rada nad zlato 8)

Uživatelský avatar
palin
Příspěvky: 149
Registrován: 14 čer 2008, 22:41
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od palin » 31 črc 2008, 20:42

peťas74 : ono to poznáš , když ten řetěz začne chrastit, to je buď vytahaný nebo uvolněný skrz ten hydr.napínák

Z22SE : já myslel, že ti to měnili u sousedů v D
OPEL ASTRA Coupe 2,2 16V
VW POLO 6N2 1,0 8V

Uživatelský avatar
palin
Příspěvky: 149
Registrován: 14 čer 2008, 22:41
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od palin » 31 črc 2008, 20:49

nechal jsem si poslat nabídku z AUTOPRIM H.Králové , když mě poslaly cenu cca 20 tisíc :shock: ... myslel sem si že si dělaj prdel. Z RENOCARU Brno to vyšlo na nějakých 12500,- ... to jsou rozdíly, hold tržní hospodářství :o

palin
OPEL ASTRA Coupe 2,2 16V
VW POLO 6N2 1,0 8V

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 31 črc 2008, 20:54

nene domluvil jsem se za stejné peníze u nás, nakonec to byla osobní domluva s panem mechanikem a tak jsem byl spokojený, ušetřil jsem čas a cestu do D.

Když jsem ale poptával autodílny (Plzeň, Pha "Autovars, Srba", v D) tak se opravdu nikdo pod 14000,- nedostal (nebo se rovnou pokřižoval že to dělat nebude :oops: ), to mě Steiger teda překvapil... good 8)

Uživatelský avatar
palin
Příspěvky: 149
Registrován: 14 čer 2008, 22:41
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od palin » 31 črc 2008, 21:02

jo jsem rád , že to proběhlo dobře, ona tam je ještě jedna řetězová sada která pohání protiběžné vyvažovací hřídele, tak jsem jim řekl , když to budou mít rozdělaný tak ať na to zrovna kouknou...řekli mě že je OK. Pravděpodobněji prý praská ta hlavní rozvodová.


palin
OPEL ASTRA Coupe 2,2 16V
VW POLO 6N2 1,0 8V

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 31 črc 2008, 21:11

...jj přesně tak, zakopaný pes je v tom napínáku. Já už mám najeto přes sto a tak jsem zvažoval že už "přežiju", ale pro klid duše :wink: ...navíc jsem četl ty story u sousedů na fóru...
Teď jsem ale spokojen a motůrek bych stejně koupil stejnej :) , teda radši od poloviny 02' abych nemusel měnit :cry: . Jinak velká spokojenost.

Uživatelský avatar
palin
Příspěvky: 149
Registrován: 14 čer 2008, 22:41
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od palin » 31 črc 2008, 21:30

souhlasím s tebou, astru s tímto motorem mám od 03/2005 a až na ty rozvody plná spokojenost, ikdyž, měl jsem možnost se projet v 2.0 turbu a to je zas někde úplně jinde.... ale něco za něco

palin
OPEL ASTRA Coupe 2,2 16V
VW POLO 6N2 1,0 8V

Z22SE
Příspěvky: 315
Registrován: 28 črc 2007, 20:35
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Z22SE » 31 črc 2008, 22:01

:wink: souhlas

ale ten rozvoďák je furt o dost levnější než KO turbína :lol: (ale zas 147kW :?: )...

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od kabrioletak » 31 črc 2008, 22:31

caute.ohledne toho retezu,bez udrzbovej je ale prvni rok nebo myslim dva kdyz vnikl ten motor tak tam byla vyrobni vada ohledne mazaci trysky,coz zbusobilo praskani atd. a tudis vymeny.jinak jde o bezproblemovy.chceto ttrosku hledat a cist nez se se kupuje :wink:
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Uživatelský avatar
palin
Příspěvky: 149
Registrován: 14 čer 2008, 22:41
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od palin » 31 črc 2008, 22:46

Radši jsem ten příspěvek o škodováckým eReSe vymazal abych tu nerozpoutal nějakou ostrou debatu OPEL versus ŠKODA.


kabrioletak : No nevím jestli RS1, tu jsem nezkoušel, ale klasika 1,8T 150 koní, ta se dá říct, že jede nastejno jako naše 2,2 16V

palin
OPEL ASTRA Coupe 2,2 16V
VW POLO 6N2 1,0 8V

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od kabrioletak » 31 črc 2008, 22:58

koukal jsem taky jsem to hned radci smazal :D :D
rs1 taky neujede jednou jsem to zkousel a je to stejny a to mam o sto kiilo vic nez ty
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Uživatelský avatar
palin
Příspěvky: 149
Registrován: 14 čer 2008, 22:41
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od palin » 31 črc 2008, 23:18

to ty kabria byly o tolik těžší ?, já mám v TP pohotovostní 1328 kg

palin
OPEL ASTRA Coupe 2,2 16V
VW POLO 6N2 1,0 8V

Uživatelský avatar
kabrioletak
Příspěvky: 1311
Registrován: 30 pro 2007, 15:42
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od kabrioletak » 31 črc 2008, 23:40

jj nebod u cabria je podctatne vice vystuzeny podvozek a zadni celo za sedackama.je to skoro o 100kg ale pri plne vybave.jine motory a bez pouziti nekterych bezbecnostich prvku a klimi vazi mene.
www.hairmarket.cz
www.tommutuning.cz

Uživatelský avatar
Jimmy323f
Příspěvky: 399
Registrován: 23 črc 2008, 12:27
Bydliště: Prágl, Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jimmy323f » 01 srp 2008, 09:03

tak parada .. ac jsem hledal co jsem hledal .. mel jsem "stesti" a toto vlakno mi ve vysledcich nevypadlo pred koupi .. a vypadlo mi az ted .... no ale motor jezdi a nic nechrasti nedela binec ... mam najeto uz 140tis a tak nevim zda treba puvodni vyrobni vadu nechal odstranit predchozi majitel v D a nebo je to jen nejakej zazrak ... serviska je uz davno v panu ... a model je to starsi nez 2003 jak pisete ze potom se to odstranilo jiz ve vyrobe .. tudiz to mam bud opravene nebo to nevim diky cemu jeste funguje jak ma ... a to kdyz jsem to kupoval tak prave vsude psali jak je to bezudrzbovy ... potreboval jsem nejaky prublizovadlo do prace z prace na ktery se "nemusi sahnout" tim myslim jen ze clovek doda bezne naplne a drobnosti .. a ne ze bude na poradu dne pomalu GO motoru ... :( kurnik opet zase potvrzeni ze za blbost a naivitu se plati ... myslite ze je nejaka sance jak to zjistit co s tim ?

zase radsi investuju teda nejakejch 15-20 tisic nez oddelat motor ... takovej blbec jeste nejsem :D i kdyz vzhled asi klame :D:D:D
posouvatko do práce a z práce Astra Coupe 2,2 Irmscher (druhé autí v rodině)
Obrázek

Odpovědět