Y17DT - voda v oleji a olej ve vodě
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím všechny, hlavně Romana K., Už mi z toho zůstavá rozum stát, řeším to průběžně s Romanem a dám i vám informace co nového. Mám problém s únikem vody, pořád se ztrácela, nikdo nedošel na to kudy, 2x to bylo u Opla, nikde nic. Přes zimu a jaro, jsem dolíval co 1000 km expansku, tzn 1,5l, teď co je tepleji jsem najezdil 4000 km a vody je pořád stejně, už tomu nerozumím. Myslel jsem že pokud bude rupnutá hlava tak přes léto se bude víc roztahovat a únik bude větší.... Místo toho se přestala ztrácet. To samé bylo i loni, v zimě únik, v létě nic...
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
- Reklama
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
ne olej je čistý, já měl zato, že to někudy teče do spalovací komory, protože se mě i zvedla spotřeba, ale teď když to neteče, tak ta spotřeba je pořád vysoká... tak nevím, navíc to bylo 2x u Opla, bylo to zvednuté a protáčeli to, nikde to neteklo.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Mám taky problém s mizející vodou, ale zatím dolévám tak max. 1dcl na 1000kmmilhaus píše:a co vodni pumpa?muze hazet vodu jen za jizdy pri zatezi,ale to se takhle blbe rika to bych musel videt.
jeste dotaz,kdyz se rozjizdis pomalu na jednicku neslysis takovy splouchani?
zkusil bych se jeste podivat jak mas VIN karoserie v podlaze,jestli to tam nejni mokry.
Co by znamenalo to šplouchání? To má být voda z topení přes špatně těsnící O kroužky? Párkrát jsem to totiž už ve svým autě slyšel, ale nachápal jsem co by to mohlo být... jako bys zatřepal s kanystrem s vodou. Mokro na podlaze v interiéru jsem ale nikde nenašel...
to bude nějaká malá prasklinka, která se sama zatáhla, ale může se kdykoliv obnovit. Asi se něco při opravě uvolnilo a těsní-Hany píše:jo mě to kolísá ta ,,spotřeba,, vody, někdy je to dcl, někdy celá expanzka, teď už několik tis. km nic, nerozumím tomu.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Další zkušenost. Stejné příznaky jako u Hanyho. Někdy se voda ztrácí rychle a někdy pomalu. Příčinou byla netěsnost hadic u termostatu. Trubička zrezivěla pod hadicí a díky tomu netěsnila hadice dostatečně (i přes to, že byla přisponkována). V zimní období byl termostat víc zavřený, v hadici byl větší tlak a víc vody se ztrácelo. V létě naopak. Co se týče termostatu, tak mezi komorou termostatu a hlavou je pouze tmel a někdy se stává že to pod ním začne téct. Rozebrat, očistit tmel a dát na silikon. Není to moje zkušenost ale rada kluků ze servisu.
Astra 1.7 CDTI Caravan 2003 OPC line
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301[/color]
- Hany
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09 čer 2006, 21:29
- Bydliště: Napajedla, Uh. Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
já začínám mít obavu, že to bude někde něco vážnějšího, protože jak se mi přestala voda ztrácet, snížila se mi spotřeba, s vodou jsem najel nějakých 650 -700 km , teď když je klid tak 800 km v klidu, takže si myslím, že to teče do spalovacího prostoru a počítač špatně vyhodnocuje množství, tak tam nafty pouští víc.... aspoň si myslím že to tak bude
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
V souvislosti s mým mizením vody jsem řešil jednu podobnou netěsnost. Je to únik pod přírubou na čelní straně motoru (viz foto).RomanK píše:Další zkušenost. Stejné příznaky jako u Hanyho. Někdy se voda ztrácí rychle a někdy pomalu. Příčinou byla netěsnost hadic u termostatu. Trubička zrezivěla pod hadicí a díky tomu netěsnila hadice dostatečně (i přes to, že byla přisponkována). V zimní období byl termostat víc zavřený, v hadici byl větší tlak a víc vody se ztrácelo. V létě naopak. Co se týče termostatu, tak mezi komorou termostatu a hlavou je pouze tmel a někdy se stává že to pod ním začne téct. Rozebrat, očistit tmel a dát na silikon. Není to moje zkušenost ale rada kluků ze servisu.
Je to schované mezi kompresorem klimy a alternátorem. Voda pak stékala po motoru a alternátoru, kde horkem zasychlala. Dalo se to ale zjistit, že po jízdě byl alternáror zespodu vlhký a lepivý.
Nicméně, bohužel, se tím problém nevyřešil a voda mi někudy mizí dál. Čím dál víc jsem přesvědčený, že je to načnuté těsnění pod hlavou