Nestartuje z ničeho nic!!!!!
Nestartuje z ničeho nic!!!!!
Doufám, že jsem trefil aspoň kategorii do které dávám tohle téma. Ale teď už k věci. Mám Opla astru 1.7 DTi 55kw R.V. 2003 je to v combi. A ted k tomu problému jedu si v klidku projizdim vesnici a prijedu k zavoram tak samozrejme vypnu svetla na parkovaci a vypnu motor protoze vim ze na prejezdu casto sibujou a trva to nekdy i dvacet minut. Cekam krasnych 10 minut a sranky se zacly zvedat rikam hura jedem. Zapnu klicek do druhe polohy nechavam zhavit k ikdyz to ta moje moc nepotrebuje v podstate muzu klickem otocit hned a krasne chyti ale tentokrat tomu tak neni rozsviti se na me kontrolky otocim klicem pro start a nic se nedeje starter netoci no hruza....po deseti minutach je za mnou poradna kolona a ja jsem prijel k srankam jako prvni takze davam varovky a cekam az vsichni predjedou a tlacim auto pryc ke krajnici abych neprekazel. V hlave mi probleskne cim by to mohlo byt napada me baterka protoze jsem 10 min poslouchal CD otevru haupnu melu s kontakty ale ty drzi jak pribity. Parkrat jeste zkousim nastartovat ale nic. protoze bylo asi 22:00 a nemel jsem si koho zavolat tak jsem se roztlacil sam chytlo to pri tachometrovejch 15 kmh a na dvojku rikam super aspon ze chytla jedu tedy domu a rikam si dojedu to zkusit nastartovat nekam na kopec.prijedu na kopec kde je zavrena silnice a zkousim chcipnu auto vsechno vypnu a zkousim nastartovat. chytla hned uplne bez problemu. rikam no v pohode starter mel asi stavku. Zkusim tedy znovu ale bezvysledku proste kdyz otocim klickem tak to netoci a nedela to vubec nic akorat zacvaka ale jednou uz mi nastartovala. Je to nejakej kontakt pojistka nebo rovnou celej starter? omlouvam za za tak dlouhej prispevek ale snazil jsem se popsat uplne vsechno udaj po udaji
Diky za rady Dave
Diky za rady Dave
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Myslím si podle toho co píšeš že je to startér. Vyhoď ho ven a zkus ho na stole. Ono kdyby si po něm potřískal na autě a někdo ti startoval, tak se nejspíš rozběhne.... Bude tam nějaký vyžhavený kontakt, nebo nezaskakuje kotva či co... viděl bych to teda ve startéru
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
a nebo jen uhlíky, nemusí být špatný celý startér
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
-
- Moderátor
- Příspěvky: 8697
- Registrován: 27 úno 2007, 00:08
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Hele anebo baterka. Měl jsem podobný problém, mám 2.0 di. Auto mi stojí kolikrát i 5 dní a nikam nejedu. No problemo. Pak přijedu do čech k ségře večer a druhý den to stálo na dvoře. Třetí den ráno jsem chtěl odjet a ejhle. Jak ty říkáš. To samé. A byla to baterka. Mám bezúdržbovou, a svítila normálně zelená kontrolka, že baterie je v pořádku. Ale diesel potřebuje "švih" na to aby nastartoval. Do benzínu by tahle stačila, ale na diesela už je KO. Teď v létě je to lepší, ale na zimu jí budu už měnit. Jinak poznám to i tak, že když první zapnu rádio, a pak startuji, tak se mi rádio samo vypne a zapne = vysoký odběr. Taky jsem to roztlačil, prý se to u vozů s katalyzátorem nemá, ale já mám v motoru řetěz, ne řemen, tak to nevadí.
Poznámka: když auto roztlačuješ, nedávej tam 2, vždy 3, nebo 4, líp to chytne. To je problém mnoha lidí, že tam dá 2 a nechatá jim to, jen škube autem.
Poznámka: když auto roztlačuješ, nedávej tam 2, vždy 3, nebo 4, líp to chytne. To je problém mnoha lidí, že tam dá 2 a nechatá jim to, jen škube autem.
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Pokud po otočení do polohy "start" slyšíš cvakání, ale startér netočí, tak je jsou buď kontakty elektromagnetického spínače, které budou asi opálené, nebo uhlíky na komutátoru startéru. Kontakty spínače se špatně opravují, protože se musí vyčistit a přebrousit úplně do hladka. Jinak se po chvíli z důvodu velkého proudu opálí zase. Pokud je spínač v pořádku, tak vyměnit uhlíky a při jednom stočit komutátor startéru na soustruhu. Potom jede jak nový. Ale to už bych asi přenechal někomu, kdo dělá renovaci startérů.
-
- Příspěvky: 802
- Registrován: 27 zář 2006, 20:40
- Bydliště: Kósek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Já měl stejný problém na Ventu a odešel mě startér a to den před odjezdem do Itálie .6000,- to spravilo za repas
Astra G 2001 Z16XE ČERNÁ METLA
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=2440
Re: Nestartuje z ničeho nic!!!!!
Dnes jsem nenastartoval po výměně baterie.
Nemůžu to najít ve fóru.
Prý by to mohl být ten kontakt cívky startéru, protože to normálně svítí
a baterie je nová.
Nemůžu to najít ve fóru.
Prý by to mohl být ten kontakt cívky startéru, protože to normálně svítí
a baterie je nová.
Y17DT Caravan 1,7DTI
5.35 l / 100Km
5.35 l / 100Km
Re: Nestartuje z ničeho nic!!!!!
Y17DT Caravan 1,7DTI
5.35 l / 100Km
5.35 l / 100Km
Re: Nestartuje z ničeho nic!!!!!
Jinak i s prací 3 litry repas.
Jak je možné, že se tak zapekl rotor?
Vznikla jen jiskra při výměně na kabelu, a bylo to.
Takže pozor na jiskry, ale to asi nijak nelze ovlivnit.
Jak je možné, že se tak zapekl rotor?
Vznikla jen jiskra při výměně na kabelu, a bylo to.
Takže pozor na jiskry, ale to asi nijak nelze ovlivnit.
Y17DT Caravan 1,7DTI
5.35 l / 100Km
5.35 l / 100Km
Re: Nestartuje z ničeho nic!!!!!
mám ten samý problém akorát že otočím klíčkem a neozve se nic žádné cvaknutí atd , baterie nová, akorát silnější myslíte že to může být tím ?
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: Nestartuje z ničeho nic!!!!!
Bez základního měření je těžké něco radit. Toto může být spínací skříňka nebo startér, prostě změřit, kam až se dostává napětí a můžeme pokročit dál.
Silnější baterka na to samozřejmě nemá žádný vliv.
Silnější baterka na to samozřejmě nemá žádný vliv.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Re: Nestartuje z ničeho nic!!!!!
Chlapi mám problém, teda astra 1.6 16V má problém
Pred mesiacom som prišiel v lete (horúčavy) na festival 200km, zaparkoval som auto. ráno, štartujem, klíček prvá poloha, kontrolky, všetko OK, druhá poloha - TICHO.
nič., tak zázrazkom asi na 20x otočenie do druhej polohy auto chytilo na prvý ťuk.
OK, prešli sme asi 100km, dali zastávku, hned som skúsil štartnúť auto, nahodilo. Po dvoch hodinách som skúsil naštartovať, nešlo to, tak sme to rozltačili.
mesiac fungovalo všetko normálne. až včera, zas po krátkej jazde rovnaký problém, ani ťuk. Roztlačili sme, a dva dni funguje normálne.
Sem tam sa stalo, že centrál nefungoval správne, kľúčom vo dverách otvorilo len šoférove dvere.
Baterie je Bannerka, má 7 rokov, nikdy som ju nenabíjal a ani nikdy nerobila problémy.
Kde môže byť chyba? Kúpiť baterku alebo dať do servisu, nech pozrú štartér?
Počas skúšania štartovania nebolo v motore nič počuť, žiaden cvak ani iný zvuk v polohe II.
diky chlopi
Pred mesiacom som prišiel v lete (horúčavy) na festival 200km, zaparkoval som auto. ráno, štartujem, klíček prvá poloha, kontrolky, všetko OK, druhá poloha - TICHO.
nič., tak zázrazkom asi na 20x otočenie do druhej polohy auto chytilo na prvý ťuk.
OK, prešli sme asi 100km, dali zastávku, hned som skúsil štartnúť auto, nahodilo. Po dvoch hodinách som skúsil naštartovať, nešlo to, tak sme to rozltačili.
mesiac fungovalo všetko normálne. až včera, zas po krátkej jazde rovnaký problém, ani ťuk. Roztlačili sme, a dva dni funguje normálne.
Sem tam sa stalo, že centrál nefungoval správne, kľúčom vo dverách otvorilo len šoférove dvere.
Baterie je Bannerka, má 7 rokov, nikdy som ju nenabíjal a ani nikdy nerobila problémy.
Kde môže byť chyba? Kúpiť baterku alebo dať do servisu, nech pozrú štartér?
Počas skúšania štartovania nebolo v motore nič počuť, žiaden cvak ani iný zvuk v polohe II.
diky chlopi