PEXESO - OPEL ASTRA 2,2DTI 16V 125PS - SMAZAT PLS !!!

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 10 črc 2008, 12:28

ako myslis podtacat???...
akoze plne akcelerovat z nizkych otacok???..

Reklama
 

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 10 črc 2008, 12:31

Kdyz drzis nizkej prutok (nizky otacky,maly zatizeni), tak zustavaj lopatky v krajni poloze. Takze kdyz motor obcas neprovetras, tak se stava ze zustanou zasekly.

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 10 črc 2008, 12:41

ahaaa..:D tak to nehrozi :D:D:D:D

akoze...ked si chcem len udrzat rychlost...tak idem napr 85km/h na V. a mam 1500 - 1600 ot...pod 1500 nechodim...a tocim ho min do 2500, ked sa plynule rozbieham...

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 10 črc 2008, 18:41

no to je jasne...:D ze neviem vela...mam Diesla iba pol roka...
tak sa musim kus otukat..:):)

Uživatelský avatar
PEXESO
Příspěvky: 332
Registrován: 25 bře 2008, 10:38

Příspěvek od PEXESO » 10 črc 2008, 19:23

tak to já teda musím ještě víííce.. já mam disla asi měsícc.. zatim to jen poznávám co to umí atd. dneska dálnice a v klidku 210km/h... to jsem ani nečekal... 8)
ND na OPEL ASTRA G !

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK » 10 črc 2008, 20:26

:D nj je to bomba motor ale s těma lopatkama asi máte pravdu dotet sem ho dost šetřil a začínal bejt línej dneska sem ho provětral a už zase pěkně tahá 8)
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 10 črc 2008, 20:49

Je to alespon u me taky silene znat. Kdyz nejakej cas jezdim jen primestskej loudavej provoz, tak to pak netahne kdyz je treba, ale staci parkrat plyn az k podlaze a jede to zas dobre.

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 10 črc 2008, 21:07

no...tak to som si vsimol tiez...ze ked idem pomaly dlhsiu dobu...a potom, ked pridam, nejak to ide inac...a ked par krat pridam...tak ide dobre.Ale som si myslel, ze to je len moj pocit :D ze si na to zvykam...:D:D

YANEK
Příspěvky: 3073
Registrován: 21 led 2006, 20:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK » 10 črc 2008, 21:17

:wink: tak to sem rád že jeto normální už sem se lek že mi odchází turbo :oops:
Magma Red
Obrázek
http://www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
BAD TOYS FOR FAT BOYS

Uživatelský avatar
Máslo
Příspěvky: 298
Registrován: 12 led 2007, 18:57
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Máslo » 10 črc 2008, 23:27

Zigi píše:Jste banda, taky chci k vám do klubu 2.2DTičkařů 8)
mám vyhlídlou...chci do klubu 2,2 Diesel :-)
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064

Uživatelský avatar
Máslo
Příspěvky: 298
Registrován: 12 led 2007, 18:57
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Máslo » 11 črc 2008, 08:49

Zigi píše:
Máslo píše: mám vyhlídlou...chci do klubu 2,2 Diesel :-)
Hah, abychom pak neměli všeci 2.2DTi :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064

Uživatelský avatar
Máslo
Příspěvky: 298
Registrován: 12 led 2007, 18:57
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Máslo » 11 črc 2008, 10:37

no to by byl asi trošku problém....navíc potřebujeme i vraky, aby jsme si mohli auta opravovat :-)
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064

Uživatelský avatar
PEXESO
Příspěvky: 332
Registrován: 25 bře 2008, 10:38

Příspěvek od PEXESO » 11 črc 2008, 15:07

taky jsem si už toho všiml... myslim to že se to občas loudá a pak když to pěkně protáhnu tak jede uplně jinak... :!:
moc si to chválim...
i celkem luxusní spotřeba: všechno na zimákách bez klimi 5,4L s klimou 6,2L
minulej tejden sem sehnal letní BRIDGESTONY vzorek 97% za 2000kč/sada.. tak uvidíme co to udělá se spotřebou.... :lol:
ND na OPEL ASTRA G !

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 11 črc 2008, 19:00

Chlapi...viem, ze to sem nepatri...:D ale...dnes sa mi na chvilku rozsvietila kontrokla AUTO S KLUCOM....

ale ako som ubral plyn, kontrolka zhasla...neviem, co to ma byt...uz sa mi to raz stalo, ale auto vobec neslo, zastal som, vypol a znovu nastartoval a vsetko OK...co to moze byt???

Uživatelský avatar
PEXESO
Příspěvky: 332
Registrován: 25 bře 2008, 10:38

Příspěvek od PEXESO » 13 črc 2008, 16:42

mam také dotaz. zdali někdo neví zda 2,2DTi rv.12/2002 už maj po vypnutí motoru samochladící turbo (nevim jak se tomu řiká :lol: )
jde mi o to že když se turbodiesel žene pod plnym plynem a pak se motor hned vypne tak se připéká turbo od oleje pak hučí, hučí, více ještě hučí a nakonec jednoho krásného slunečného dne připeče a odejde :cry: a musí se koupit new turbo(poměrně asi laciná záležitost) :!:
vím že některá auta už maj že po vypnutí motoru turbo pořád běží a až se ochladí tak se samo vypne.
já dělám to že když dojedu tak nechám motor chvíli nastartovaný aby se turbo ochladilo a pak teprve vypnu motor.
tak kdo to ví ani POVÍ.... 8)
ND na OPEL ASTRA G !

Zamčeno