CHIP

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jocker » 08 črc 2008, 17:02

"AstraDTI napsal: Na stopkach by tam byl rozdil nejakejch 7 procent odhadem, coz jsem nikdy nepopiral "

Zrychlení 0-100 - 10,5sec
- 7%
=cca 9,76sec toš to by bylo něco:))))))

Reklama
 

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 08 črc 2008, 17:08

Výborná logika, takže auta co mají motor silnější o 100% by měly zrychlení - 100 % čili vlastně za nula..dobré počty 8) :lol: :lol:

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 08 črc 2008, 17:10

No, takovejhle rozdil je dost dobre moznej :wink:
Ale kdys budes porovnavat auta s takovejhlema vykonama, tak nereknes ze jde jedno znatelne lip do otacek. Kdyz je postavis vedle sebe, tak ten rozdil je fakt malinkej ...

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 08 črc 2008, 17:15

Salám píše:Výborná logika, takže auta co mají motor silnější o 100% by měly zrychlení - 100 % čili vlastně za nula..dobré počty 8) :lol: :lol:
Hrubou aproximai lze provest nasledovne:

(1.8 16v) 85kW ... 10s ----- 92kW ... Xs

10*85/92=X
X=cca 9.2s


pri vykonu 140kW je to 10*85/250= cca 6s
Je videt ze tady to nesedi s Astrou Turbo, nicmene tam je treba brat v uvahu trakci :lol:
Pro 1.6 16v to naopak sedi presne (odhadem 10*85/74=cca 11,5)
Naposledy upravil(a) AstraDTI dne 08 črc 2008, 17:20, celkem upraveno 1 x.

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 08 črc 2008, 17:20

trojčlenka je supr vynález..kam se hrabe Einstein :)
Abych se vrátil z5 k tématu..hecněte se někdo a zajeďte na brzdu a pak se může vést diskuse.
Takhle to je pořád furt dokola a už to začíná být nuda

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 08 črc 2008, 17:25

Tak ono to ma dost znacnou fyzikalni oporu - chci ze stavu s energii 0 do stavu s energii odpovidajici 100km/h. Energie je vykon*cas.
Tedy cas(z 0 na 100)=zmena energie z 0 na 100(pri konst hmotnosti je to konst)/vykon.
Musi byt jen splnen predpoklad, ze prubeh vykonu je shodny.

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 08 črc 2008, 18:54

Salám píše:trojčlenka je supr vynález..kam se hrabe Einstein :)
Abych se vrátil z5 k tématu..hecněte se někdo a zajeďte na brzdu a pak se může vést diskuse.
Takhle to je pořád furt dokola a už to začíná být nuda
V Ostrave asi neco takoveho nebude ze ? A kolik by to tak mohla cca stát ?
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 08 črc 2008, 19:22

Zigi píše:Boči zeptej se kabrioletaka, má v Kopru ( nebo tam někde ) známého na brzdě...
Hmmm až do Kopru se mi nechce, jen kvuli toho. :cry:
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 08 črc 2008, 19:45

Stejne je potreba zmerit stav pred/po. Nebo alespon na stejne zkusebne zmerit jinou seriovku. Lepsi je podle me postavit proti sobe serii s chipnutou v pruznem zrychleni (aby se co nejvic eliminovaly ostatni vlivy). Ikdyz i pak hraje roli stav motoru, palivo, vaha ridice, vybava,...

BTW u nekoho jsem videl dokonce citlivej G-metr na mereni zrychleni :D

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 08 črc 2008, 21:32

Salám píše: Takhle to je pořád furt dokola a už to začíná být nuda
To už je nuda dávno... :(
Boči píše:Hmmm až do Kopru se mi nechce, jen kvuli toho. :cry:
Děláš, jak by to bylo 200 kiláků.. dyť tam sem za 20 minut... :wink:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 08 črc 2008, 21:46

Frydex píše:To už je nuda dávno... :(
Jo, kdyby Bukac nepsal prispevky s polopravdama ktery si protirecej, tak se to nemuselo vubec resit :wink:

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 08 črc 2008, 21:47

A furt.. a furt... a furt... :arrow:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI » 08 črc 2008, 21:48

Hele uklidni se, rekni si Zigimu, on ti preposle specialni sestrih bukacovejch prispevku a uvidis sam ...

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 08 črc 2008, 21:53

Frydex píše:A furt.. a furt... a furt... :arrow:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
Máslo
Příspěvky: 298
Registrován: 12 led 2007, 18:57
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Máslo » 08 črc 2008, 22:42

Frydex píše:
Frydex píše:A furt.. a furt... a furt... :arrow:
rejpal :-D
Víc kW je víc kW, to neokecáš ....
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic. ... 2064#82064

Odpovědět