AGR / EGR

Odpovědět
ANTIMON
Příspěvky: 58
Registrován: 03 kvě 2007, 20:58
Bydliště: KOUSEK OD PŘEROVA

Příspěvek od ANTIMON » 13 čer 2008, 21:22

Známý z práce si nechal vyměnit na zafiře 1,8 16v 85kw agr ventil.Já jsem mu říkal ,že si ho mohl zaslepit.Tak se na to zeptal mechanika a ten mu tvrdil ,že se tím zaslepením odrovná do roku katalyzátor.Jaký je na to Váš názor?

Reklama
 

Oliver
Příspěvky: 285
Registrován: 23 led 2007, 18:42

Příspěvek od Oliver » 15 čer 2008, 06:56

ANTIMON píše:Známý z práce si nechal vyměnit na zafiře 1,8 16v 85kw agr ventil.Já jsem mu říkal ,že si ho mohl zaslepit.Tak se na to zeptal mechanika a ten mu tvrdil ,že se tím zaslepením odrovná do roku katalyzátor.Jaký je na to Váš názor?
Tak odrovnat katalyzátor můžeš jedině tím, že se do něj dostane nezapálený benzín a to tím, že ti auto jede na tři nebo méně válců, tj. když máš vadnou svíčku a ŘJ ti stále dodává do válce palivo.
Taky ho můžeš odrovnat tím, že budeš čistit klapku a sací potrubí a ten "sajrajt" co tam je díky EGRu ti ucpe katalyzátor a dáš to opravit takovému odborníkovy jako jsem to dal já :!: ten osel mě zničil nejenom kat ale i lambda sondu za katem :!:
Jsem pro EGR nechat zaslepený, ničemu to nevadí, ba naopak, jak jsem psal výše, tak do motoru a následně do katalyzátoru nejdou ty nespálené výfukové "srajdy" :!: :wink:

Uživatelský avatar
Zachy
Příspěvky: 69
Registrován: 06 úno 2008, 21:45

Příspěvek od Zachy » 15 čer 2008, 11:13

Po všetkých pridaných príspevkoch sa však nikto doteraz nezmienil o tom, či zaregistroval a to buď na svojom aute alebo na inom, že by tam už od výrobcu EGR ventil nebol namontovaný a pôvodné miesto iba zaslepené, jedná sa hlavne o Astry od r. v. 2004 započatím výroby v Polsku.
Dotazujem sa z dôvodu, že osobne mám r.v. 2004 - EGR mám a známy má taktiež r.v. 2004 ale modelový rok 2005 - EGR nemá.

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 15 čer 2008, 15:50

tak sem konecne astricke k prvnim narozeninam daroval novy EGR akorat sem ho tam namontoval a udelal cca 10km zkusebni jizdu, takze bych chtel napsat poznatky co se odstranilo.
plynule rozjezdy, zadny propad na jednicku pri rozjezdu, tahne lip zespod, na jednicku pri pusteni plynu zadne cuknuti , plynule zpomaleni a pri opetovnem seslapnuti pedalu do jakekoliv polohy plynule zrychlovani ne jako driv kdy pri pusteni plynu na 1 a opetovnem seslapnuti auto dosti skublo, netahlo a najendou zacalo, jakoby uplne poskocilo, nyni vubec, na 2 a 3 pri konstatni¨ch otackach v rozmezi od 2500-3000 plynula jizda, zadne pohupovani jako tomu bylo drive, jede krasne, pokud pustim plyn necukne to jako driv ale vklidu zacne zpomalovat, pokud pridam zadny propad vykonu a pak tah ale jde rovnou tah a auto zacne zrychlovat, rozjezdi jsou sviznejsi je to znat, proste parada, timto dekuji clovenovi tohoto fora (remus) od ktereho jsem novy agr koupil. Jizda je najednou plynulejsi, pohodlnejsi a neskakava jako tomu bylo predtim, popojizdeni v kolonach na 1 a 2 bylo driv strasny, ted to vypada dobre ;) uvidim az zitra projedu vic ale zatim mam jen tyto poznatky, bohuzel co to neodstranilo je prazdna nadrz :D tudiz sem musel hned zajed odevzdat par penez na benzinku :D ventil jsem zatim nezaslepoval dal jsem ho na stavajici podlozku
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 16 čer 2008, 15:53

tak dnes najeto cca dalsich 40km s novym ventilem, po celkove 3. nastartovani auta od vymeny sama od sebe zhasla kontrolka oznacujici zavadu agr, parada, na palubce konecne nic nesviti, auto jede krasne, necuka, proste parada, zitra prijde novy vyfuk a uz to nebude ani drncet :D pokud vam tedy sviti jako me kontrolka egr, a diagnostika rekla chybu zaseknuteho agr (0400) tak cisteni opravdu nepomohlo a vymena byla znatelna ihned, naprosta spokojenost ;)
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 16 čer 2008, 16:46

Doufám že to bude i takto u mě :wink:
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

gErda
Příspěvky: 1245
Registrován: 12 srp 2007, 19:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od gErda » 16 čer 2008, 16:56

preju aby to tak bylo u me to vazne vyresilo spoustu problemu ;)
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001

arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

agr

Příspěvek od arnie » 05 črc 2008, 15:31

chlapi mam problem a astrou, na diagnostice to hlasilo egr ventil a snimac otacek vackoveho hridele!!! Pri jizde kdyz motor vytacim cca do 3500ot tak mi jakoby litaji otacky,respektive rucicka otackomeru, nepohybuje se plynule, jakoby se propadava! Jak se muze projevovat ten egr ventil nebo snimac otacek? Dekuji a na diagnostice to byly neurcite chybove hlasky, nevim co to znamena! :cry:

Uživatelský avatar
AstraMan
Moderátor
Příspěvky: 7876
Registrován: 06 dub 2006, 20:07
Bydliště: Kolín

Příspěvek od AstraMan » 05 črc 2008, 16:12

EGR ventil se projevuje mnoha způsoby, je to tu psáno několikrát :wink: U mě se projevoval k konci nejvíce za jízdy, kdy se rozsvítila kontrolka s bleskem ( mám rv.1999 a X20DTL ) a rapidně se snížil výkon :arrow: Toto byl největší průser když jsem někoho předjížděl a v půlce se rozsvítila :roll: ...
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 05 črc 2008, 16:17

Vyměnit snímač otáček a potom se uvidí dál, možná se to pak uklepe a pojede normálně.
Otázka jak se může projevovat snímač otáček mě pobavila-a ta ručička otáčkoměru blbne asi z jakého důvodu? :lol: :lol:

arnie
Příspěvky: 110
Registrován: 10 led 2008, 16:56
Bydliště: Koprivnice

agr

Příspěvek od arnie » 06 črc 2008, 18:31

Diky za odpovedi! Chlapi co muze stat ta oprava toho snimace?

Dawy
Příspěvky: 15
Registrován: 26 bře 2008, 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: agr

Příspěvek od Dawy » 07 črc 2008, 20:29

ahoj ,,, pročítal jsem většinu postů o AGR ventilu a není tady moc odkazů kde koupit (přes net) ventil ,,,
jak jste to řešili vy ???
nějaké odkazy by se možná hodily ,,,

edit: potřebuji tenhle ,,,

http://www.autodilyvakoc.cz/inshop/scri ... 7&Level=13

zkusím najít levnější ,,, sám jsem zvědav na kolik se dostanu ,,,
Naposledy upravil(a) Dawy dne 07 črc 2008, 21:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
manli2
Příspěvky: 10396
Registrován: 21 led 2006, 19:37
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od manli2 » 07 črc 2008, 20:30

BMW e46 330i 3.0 R6 170kw

Uživatelský avatar
Udo
Příspěvky: 178
Registrován: 25 pro 2007, 19:11
Bydliště: Vysočina Pelhřimov

Příspěvek od Udo » 07 črc 2008, 20:39

Mě se EGR ventil projevoval že jsem musel startovat na 2krát a asi po týdnu ještězačala svítit kontrolka .Opel jihlava-diagnostika,nový ventil, práce--3000kč stáří auta 3,5roku-bylo to loni.
Nikdy neříkej že něco nejde,nebo se najde blbec který nevi že to nejde a udělá to

Dawy
Příspěvky: 15
Registrován: 26 bře 2008, 14:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawy » 07 črc 2008, 22:03

našel jsem zajímavý odkaz na záslepku a vůbec údržbě AGR ventilu ,,, a protože je někdy problém se zorientovat v tématu AGR ventilu a ve všech těch postech tady na fóru, tak přikládám odkaz ,,, takový re-fresh nezaškodí ,,,

http://www.gm-club.cz/navody-opel/egr

Odpovědět