taky jsme majitelem chipnute 1.6 16V a musim rict ze to slo poznat. Hlavne u 2 st. a 3 st. to líp táhne, auto jde lip za plynem. No v autě mám ještě sportovní vložku filtru a sportovni tlumic výfuku a to asi taky něco prida .
Konečné resumé .... Spokojenost
Hoj Boci tak to teda koukam .... ja jsem nic nepoznal a ihned to reklamoval. Dukaz misto slibu je zkouska na brzde. Vysledny vykon po nachipovani na vykonove brzde nebyl vykonem deklarovanym od upravce. Resumee atmosfericky motor chipnout(zvysit vykon)nelze nejde a nepujde. Ver mi ze vim o cem pisu diky teto nemile zkusenosti a naslednym problemum s autem jsem toho o chipnuti precetl dost a dost. Svez se v octavii 1,6 16V 74kW klidne ten prvni model a poznas rozdil. A jestli si porad myslis ze to mas nachipovany dej si s ni sprint logicky by se melo za tebou zakourit a nechat ji v dali. Verim ze to tak nebude. Neni to utok na Tve ´´chipnute´´ auto ale varovani pro ty blazny co budou chtit nejakou takovou vec udelat. Nemas turbo nechipuj. Haleluja
No tady se spíše jedná o to, jak to lépe táhne po citové stránce...
PS: Já mám X20DTL a také mě připadá že po výměně oleje, filtrů, tlumiče výfuku a EGR ventilu motor celkově lépe šlape, ale na 100% zůstaly všechny hodnoty stejné ( možná tak spotřeba klesla o nějaké to deci )
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Jo po citove tak to je jina kdyz ti reknu hele udelam ti ze 74kW 87kW ale bude Te to stat 10,500Kc musis tomu verit ze to tak je aby jsi se nerezal do hlavy jaky jsi hlupak tolik penez to stalo. Pak to je citit to ano. To jede jako vymneneny
taky jsme majitelem chipnute 1.6 16V a musim rict ze to slo poznat. Hlavne u 2 st. a 3 st. to líp táhne, auto jde lip za plynem. No v autě mám ještě sportovní vložku filtru a sportovni tlumic výfuku a to asi taky něco prida .
Konečné resumé .... Spokojenost
Hoj Boci tak to teda koukam .... ja jsem nic nepoznal a ihned to reklamoval. Dukaz misto slibu je zkouska na brzde. Vysledny vykon po nachipovani na vykonove brzde nebyl vykonem deklarovanym od upravce. Resumee atmosfericky motor chipnout(zvysit vykon)nelze nejde a nepujde. Ver mi ze vim o cem pisu diky teto nemile zkusenosti a naslednym problemum s autem jsem toho o chipnuti precetl dost a dost. Svez se v octavii 1,6 16V 74kW klidne ten prvni model a poznas rozdil. A jestli si porad myslis ze to mas nachipovany dej si s ni sprint logicky by se melo za tebou zakourit a nechat ji v dali. Verim ze to tak nebude. Neni to utok na Tve ´´chipnute´´ auto ale varovani pro ty blazny co budou chtit nejakou takovou vec udelat. Nemas turbo nechipuj. Haleluja
kdyz to reknu po lopate tak chip na benziny ti neprida na vykonu ale pouze ti upravi akceleraci jak tu pise ze mu lip tahne 2st a 3st pri predjizdeni a pri rozjezdech to rapidne poznas ale urcite to ti z 74KW motoru po chipu neudela 90 KW kravu ktera bude trhat asfalt tam jde hlavne o to ze to bude sviznejsi ten motor... to je cele panove a co jsem slysel reference na BUKACE tak jsou z 99.9% kladne a velmi dobre ma lidovou cenu a jednani je suprove nedelam mu reklamu ale je to tak. hau domluvil jsem
Opel astra 1.6 16V R.V 2003,Klima, Okna Na DO, radio VDO Dayton 2304 Mp3. životní láska:)
HZS ČD JPO Přerov: "Chodíme tam, odkud jiní utíkají"
taky jsme majitelem chipnute 1.6 16V a musim rict ze to slo poznat. Hlavne u 2 st. a 3 st. to líp táhne, auto jde lip za plynem. No v autě mám ještě sportovní vložku filtru a sportovni tlumic výfuku a to asi taky něco prida .
Konečné resumé .... Spokojenost
Hoj Boci tak to teda koukam .... ja jsem nic nepoznal a ihned to reklamoval. Dukaz misto slibu je zkouska na brzde. Vysledny vykon po nachipovani na vykonove brzde nebyl vykonem deklarovanym od upravce. Resumee atmosfericky motor chipnout(zvysit vykon)nelze nejde a nepujde. Ver mi ze vim o cem pisu diky teto nemile zkusenosti a naslednym problemum s autem jsem toho o chipnuti precetl dost a dost. Svez se v octavii 1,6 16V 74kW klidne ten prvni model a poznas rozdil. A jestli si porad myslis ze to mas nachipovany dej si s ni sprint logicky by se melo za tebou zakourit a nechat ji v dali. Verim ze to tak nebude. Neni to utok na Tve ´´chipnute´´ auto ale varovani pro ty blazny co budou chtit nejakou takovou vec udelat. Nemas turbo nechipuj. Haleluja
Já nerikam ze z toho mam ted raketu. Nikde jsem nepsal o kolik mi to pridalo Kw. Pouze jsem napsal ze to líp táhne. To vim taky ze benzin nema moc cenu chipovat. Jine je to u turba ze .... . Ale podle ohlasu co si to kluci nechali chipnout prede mnou (a po svezeni ve Samothově káře), jsem do toho šel.A podle me zálezí i na tom jak má človek dobre zajety motor, kdyz chces tady srovnavat s Octou a vubec s kterymkoliv motorem podobnym motorem.
Pocitove to tahne po chipu jako krava Jak bylo psano, prida to 5-10 procent (vetsinou spis 5), takze nemuze byt rec o tom ze to znatelne lepe tahne - to je proste placebo. Rozdil je meritelny na vykonech v pruznem zrychleni atd. Ale staci aby nenachipovany auto melo prazdnou nadrz a ridic vazil o treba 30kg mene a uz pojede rychlejs
Frydex píše:Booože.. to je furt dokola s Tebou. Už 5 lidí tady má za sebou placebo...
Placebo je mocna vec
Proste si hod do auta pytel s cementem a pak ho vyndej a to je zhruba rozdil mezi chipnutym a nechipnutym atmosferickym motorem
Uvidis ze to najednou po vyndani pytle pujde vyborne do otacek...
A ted ses celkem chytil do pasti....A jak to bude s nachipovaným motorem a pytlem cementu v kurfu v porovnání s nenachipovaným motorem a pytlem cementu v kufru?
Clovece, tak ted nevim co na to rict
Odpoved zni - velmi podobne jako kdyby ani v jednom nebyl ten pytel
Ja jsem podobnej experiment delal a fakt jsem na vlastni kuzi zadnej hmatatelnej rozdil ve zrychleni typu "jde to vyrazne lip do otacek" nepozoroval. Na stopkach by tam byl rozdil nejakejch 7 procent odhadem, coz jsem nikdy nepopiral