CHIP

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Michal Chody1980
Příspěvky: 152
Registrován: 07 čer 2008, 11:53

CHIP

Příspěvek od Michal Chody1980 » 05 črc 2008, 01:36

Zdravím....zhruba měsíc dva zpět tady byla veliká diskuse ve věci chip motorů od jednoho človíčka za 2500-3500 dle počtu lidí. Ptám se, máte někdo s tím zkušenost? Případně jakou...děkuji za každé info...nezajímá mě vůbec doměnkové info...rád byc reál, tzn...kdo to máte tak srovnejte objektivně výkon případně dynamiku motoru. Díky za férovné informace.

Reklama
 

Michal Chody1980
Příspěvky: 152
Registrován: 07 čer 2008, 11:53

Příspěvek od Michal Chody1980 » 05 črc 2008, 01:37

omlouvám se, zajímají mě benzínové motory..

Uživatelský avatar
pavlikjaa
Příspěvky: 577
Registrován: 10 lis 2006, 18:00

Příspěvek od pavlikjaa » 05 črc 2008, 08:07

taky bych rad vedel kdo ma cipovanou 1.6 16v abi rekl srovnani vykonu po cipovani

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 05 črc 2008, 08:51

bez dalsich uprav u benzinových atmosférických motoroch je rozdiel vo výkone okolo 5% co je niekedy zanedbatelne. mozno ten priebeh krutiaceho momentu sa troska zlepsi ale nie je to ziadna slava.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Uživatelský avatar
pavlikjaa
Příspěvky: 577
Registrován: 10 lis 2006, 18:00

Příspěvek od pavlikjaa » 05 črc 2008, 08:54

Maranelo píše:bez dalsich uprav u benzinových atmosférických motoroch je rozdiel vo výkone okolo 5% co je niekedy zanedbatelne. mozno ten priebeh krutiaceho momentu sa troska zlepsi ale nie je to ziadna slava.
to mluvis zvlastni zkusenosti? 2.0 DI X20DTL

Michal Chody1980
Příspěvky: 152
Registrován: 07 čer 2008, 11:53

Příspěvek od Michal Chody1980 » 05 črc 2008, 08:59

To je to co mi právě moc nezajímá...procenta... To mi neřikejte, že tu není nikdo kdo má 1,6 16V chipnutou:( a rozdíl v tom bude jestliže změní křivku ( graf )

Maranelo
Příspěvky: 350
Registrován: 29 říj 2006, 20:01
Bydliště: Košice, Slovensko

Příspěvek od Maranelo » 05 črc 2008, 10:28

no pri benzine atmosfere jedine ako zvýšis výkon je pridaním viac paliva /bohatsia zmes/ vzduch nepridas. to sa bez turba neda.. ked sa nema hovorit o percentach tak to poviem asi tak ze ta 1,6 po uprave bude mat nie 74kw ale 78 kw. krutiaci moment tiez ziadna slava po uprave. mierne zvysenie resp. zmeni sa priebeh. vykon sa da zvysit aj viac ale rataj aj so zvisenou spotrebou a to uz o dost. moj sused si dal nachipovat 3,0 benzin atmosferu nie je to sice opel ale bmw a v meste mu to berie podla palubneho krasnych 25 litrov. ak chces na obycajnom motore bez turba zvysovat vykon tak zacni jeho prestavbou a az nakoniec zmenou sw v rj to jest nove vyfukove zvody, vybrus sacieho potrubia, ostra vacka, piesty atd. Pri motoroch s preplnovanim je to ovela jednoduchsie tam sa krasne da regulovat aj mnozstvo vdzuchu preto sa pri tychto motoroch navyseni výkon pohybuje 10-40% zalezi od motora a kto je ochotny kam zajst.
Opel Astra G Cabrio 2.2 Dti

Michal Chody1980
Příspěvky: 152
Registrován: 07 čer 2008, 11:53

Příspěvek od Michal Chody1980 » 05 črc 2008, 10:46

Tak to je špatné:( Kámoš si koupil 307 s 80kw a má to bych řekl o dost svižnější a přitom dle tabulek by to mělo být téměř stejné... tak jsem to chtěl čipnout:) Jinak díky za infa, ale tolik peněz do toho nedám...to se nevyplatí...

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaja » 06 črc 2008, 10:09

chce to vacky,prekopat vejfukovy a sai system,mylsim ze pisty bych nechal pokud nekdo nepujde do extremu ja bych chtel jeste par rotujicich casti dolehcit a snizit hlavu a pak to teprve necham cipnout
ale pokud to je na denni jezdeni a hlavne po meste tak to asi nebude ono
protoze to pojede dobre hlavne ve vysokych otackach
ale jestli chces jen malinko zvednout vykon,tak zkus vymenit palivovy filtr pokud si to uz neudelal ,ten dela dost dej sport vlozku filtru, a vyhod katalyzator :wink:
můj život vlastně měří 400metrů !!!

Uživatelský avatar
milhaus
Příspěvky: 97
Registrován: 06 bře 2007, 00:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od milhaus » 06 črc 2008, 17:47

kdyz udelas takovy upravy co rikas jako vacky,sani atd. tak te pak cip vyjde na docela ranec :D
musely by ti totiz udelat novy mapy do jednotky a to na zakazku. :)
je to ale jen muj nazor.

Uživatelský avatar
Svaja
Příspěvky: 393
Registrován: 15 kvě 2007, 20:44
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaja » 06 črc 2008, 23:29

milhaus píše:kdyz udelas takovy upravy co rikas jako vacky,sani atd. tak te pak cip vyjde na docela ranec :D
musely by ti totiz udelat novy mapy do jednotky a to na zakazku. :)
je to ale jen muj nazor.
myslim ze ne..nektery firmy dokonce kdyz si to chipnes tak snad pokud neco upravis tak ti ten chip zadarmo po naky dobe taky upravi..aspon sem to zaslech ..co je na tom pravdy nevim
můj život vlastně měří 400metrů !!!

Ivorty
Příspěvky: 51
Registrován: 20 zář 2007, 21:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivorty » 07 črc 2008, 09:04

Maranelo píše:no pri benzine atmosfere jedine ako zvýšis výkon je pridaním viac paliva /bohatsia zmes/ vzduch nepridas. to sa bez turba neda.. ked sa nema hovorit o percentach tak to poviem asi tak ze ta 1,6 po uprave bude mat nie 74kw ale 78 kw. krutiaci moment tiez ziadna slava po uprave. mierne zvysenie resp. zmeni sa priebeh. vykon sa da zvysit aj viac ale rataj aj so zvisenou spotrebou a to uz o dost. moj sused si dal nachipovat 3,0 benzin atmosferu nie je to sice opel ale bmw a v meste mu to berie podla palubneho krasnych 25 litrov. ak chces na obycajnom motore bez turba zvysovat vykon tak zacni jeho prestavbou a az nakoniec zmenou sw v rj to jest nove vyfukove zvody, vybrus sacieho potrubia, ostra vacka, piesty atd. Pri motoroch s preplnovanim je to ovela jednoduchsie tam sa krasne da regulovat aj mnozstvo vdzuchu preto sa pri tychto motoroch navyseni výkon pohybuje 10-40% zalezi od motora a kto je ochotny kam zajst.

nechci se te nejak dotknout ale vis o cem vubec mluvis???? tady na foru najdes asi 30 spokojenych majitelu benzinu kteri si to jen pochvaluji sice jim to neprida 30 koni ale upravi nabeh takze se rapidne zlepsi akcelerace

Kód: Vybrat vše

Chip u atmosferickyho benzinu: 
-prida zpravidla v celem rozsahu 5-10 procent 
-narust byva objektivne vetsi ve vyssich otackach (a to i diky tomu ze tam vyrazne narusta ztratovej vykon, takze rozdil vykonu na kolech je v procentech vyssi nez na motoru) 
-subjektivne jde motor odspodu lepe za plynem, v realu mam po chipu v danych otackach vykon priblizne jako o 100-200t. vyse pred chipem, ve vyssich otackach tenhle rozdil zpravidla narusta. 
-spotreba se nezmeni/ mirne snizi 
-protoze pruznost zavisi na vykonu v otackach ktere behem testu vyuziju, jeji zmena primo zavisi na narustu vykonu (resp. cas pruzneho zrychleni neprimo zavisi na vykonu)

prevzato..

jinak doporucuji poradne precist
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Opel astra 1.6 16V R.V 2003,Klima, Okna Na DO, radio VDO Dayton 2304 Mp3. životní láska:)

HZS ČD JPO Přerov: "Chodíme tam, odkud jiní utíkají"

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 07 črc 2008, 10:30

Hoja,

taky jsme majitelem chipnute 1.6 16V a musim rict ze to slo poznat. Hlavne u 2 st. a 3 st. to líp táhne, auto jde lip za plynem. No v autě mám ještě sportovní vložku filtru a sportovni tlumic výfuku a to asi taky něco prida :wink: .

Konečné resumé .... Spokojenost :)
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
pavlikjaa
Příspěvky: 577
Registrován: 10 lis 2006, 18:00

Příspěvek od pavlikjaa » 07 črc 2008, 16:05

Boči píše:Hoja,

taky jsme majitelem chipnute 1.6 16V a musim rict ze to slo poznat. Hlavne u 2 st. a 3 st. to líp táhne, auto jde lip za plynem. No v autě mám ještě sportovní vložku filtru a sportovni tlumic výfuku a to asi taky něco prida :wink: .

Konečné resumé .... Spokojenost :)

ahoj boci a kde sis to nechal cipovat

Uživatelský avatar
Boči
Příspěvky: 2354
Registrován: 27 bře 2007, 14:41
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Boči » 07 črc 2008, 17:50

pavlikjaa píše:
Boči píše:Hoja,

taky jsme majitelem chipnute 1.6 16V a musim rict ze to slo poznat. Hlavne u 2 st. a 3 st. to líp táhne, auto jde lip za plynem. No v autě mám ještě sportovní vložku filtru a sportovni tlumic výfuku a to asi taky něco prida :wink: .

Konečné resumé .... Spokojenost :)

ahoj boci a kde sis to nechal cipovat
No nechal jsem si to chipnout od Bukace. Viz -> https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=6735
Opel Astra G 1.6 16V X16XEL sportovní vložka K&N, sportovní výfuk Ulter Sport, pružiny Weitec -35/20 Obrázek
https://www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?t=4398
Obrázek Obrázek

Odpovědět