Kontrolka systému řízení emisí
- Reklama
dneska jsem to riskla a jela s ni do prace...vytacela jsem to tak jen kolem 3tis otacek a nezlobila dneska. mela jsem strach, ze jak se zahreje, tak me tady v krpoli na tech krizovatkach uz bude zlobit a nic se nedelo.... uvidim jak odpoledne... kazdopadne ve ctvrtek jede k doktorovi mechanikovi
Opel Astra 1,6 16V 11/98
custe, po delsi odmlce se zpet vracim mezi vas, a mam problem potreboval sem dneska nutne jet autem no a co se nestalo, kontrolka samozrejme svitila, na diag zjisteno ze je to AGR, no jenze auto vubec netahlo, zacalo se dusit, rozjezdi pomalu na trictvrte plynu, vubec to netahlo, jakmile sem prekrocil 60km/h kontrolka zacala blikat, vubec to nejelo, dusilo se to, tak me to vcelku dost otravilo a bojim se co s tim je, nechci to rvat do servisu co sem tu cet tak ste radili nejdriv neco na odkarbonizovani ventilu co se dava do paliva, pak agr, pak protahnout, tak sem se chtel zeptat jestli ste to nekdo mel a necim z tohodle to vyresil, agr vypada ze uz pomalu dosluhuje, muzu zkusit jedine zaslepit ale kdo vi jak to pomuze kdyz uz je asi nacatek, co s tim protacenim? kdyz se to dusi jak blazen bojim se to vytocit treba na jednicku a pak na dvojku kdyz uz to pri 60 zacne blikat no za kazdou radu budu stastnej rad bych to nejak vyresil, dneska sem se tohgo celkem zalek, vcera naprosto v pohode, prijdu nastartuju a je to v pr***
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
Cukání motoru.
To:gErda,
já už to řeším více než rok, a výsledky... první co bylo - ucpaný katalyzátor, bohužel jsem to dal do servisu idiotovy a ten magor mě ho úplně zničil zároveň taky zničil zadní lambda sondu, takže škoda za 22 tisíc
čistil jsem vzduchovou klapku, sací potrubí, dal nové svíčky, taky jsem zkoušel novou lištu, zaslepil jsem EGR, no a výsledek žádný předevčírem jsem koupil úplně nové svíčky CHAMPION, přestože na starých bylo najeto přesně 8 000 km, tak jsem je namontoval - výsledek, po přesně 65 km zase závada úplně stejná, jako předtím, nezapálení na druhém válci a špatný signál z lambda sondy za katem
prostě to nechápu, včera to jelo jako a dneska se mi stalo to, že když jsem zastavoval na stopce, tak to začalo jet na tři válce, vypnul jsem zapalování, znova nastartoval a stále to tarokovalo na tři válce, po dojetí na parkoviště jsem motor vypnul a asi za půl hodiny nastartoval, motor jel úplně normálně
jenže se objevila další chyba stále běžel ventilátor chlazení, přestože motor byl studený cca 40 stupňů, to jsem vyřešil tak, že jsem vzal kontox a prostříkl kontakty - to se spravilo, ventilátor funguje jak má.
Tak ale stále bádám, čím to může být, chytrý z toho nejsem vůbec, obecné rady, které si zde člověk může přečíst, neplatí všeobecně pro všechny motory, takže závěr je asi takový, zkoušet další a další možnosti.
Možná u mého vozu je chyba v řídící jednotce, nevím, možná jsou jenom zaoxidované kontakty na kabelech co vedou do řídící jednotky, ale nevím jak je demontovat, nechci je zničit, když nevím jak na to.
já už to řeším více než rok, a výsledky... první co bylo - ucpaný katalyzátor, bohužel jsem to dal do servisu idiotovy a ten magor mě ho úplně zničil zároveň taky zničil zadní lambda sondu, takže škoda za 22 tisíc
čistil jsem vzduchovou klapku, sací potrubí, dal nové svíčky, taky jsem zkoušel novou lištu, zaslepil jsem EGR, no a výsledek žádný předevčírem jsem koupil úplně nové svíčky CHAMPION, přestože na starých bylo najeto přesně 8 000 km, tak jsem je namontoval - výsledek, po přesně 65 km zase závada úplně stejná, jako předtím, nezapálení na druhém válci a špatný signál z lambda sondy za katem
prostě to nechápu, včera to jelo jako a dneska se mi stalo to, že když jsem zastavoval na stopce, tak to začalo jet na tři válce, vypnul jsem zapalování, znova nastartoval a stále to tarokovalo na tři válce, po dojetí na parkoviště jsem motor vypnul a asi za půl hodiny nastartoval, motor jel úplně normálně
jenže se objevila další chyba stále běžel ventilátor chlazení, přestože motor byl studený cca 40 stupňů, to jsem vyřešil tak, že jsem vzal kontox a prostříkl kontakty - to se spravilo, ventilátor funguje jak má.
Tak ale stále bádám, čím to může být, chytrý z toho nejsem vůbec, obecné rady, které si zde člověk může přečíst, neplatí všeobecně pro všechny motory, takže závěr je asi takový, zkoušet další a další možnosti.
Možná u mého vozu je chyba v řídící jednotce, nevím, možná jsou jenom zaoxidované kontakty na kabelech co vedou do řídící jednotky, ale nevím jak je demontovat, nechci je zničit, když nevím jak na to.
hmmmm no zvlastni, proto se mi to nechce davat ani do servisu kdyz pak ctu takovyhle veci, kat mam v aute menenej , koukal sem na nej pri koupi a rikal sem si ze vypada nejak nove a v papirech sem si precet ze byl menenej asi 1000km pred tim nez sem to auto koupil, no ale od ty doby co se mi to vcera stalo sem to jeste nestartoval tak nevim, premejslim jestli to vazne nezkusit protahnout, nejdrivn echat zahrat a pak co to pude, ale pokud bvude nad 60km/h blikat ta kontrolka tak nevim no, protahovat to na jedniucku nebo na neutral? na dvojku uz tezko kdyz to blika, no vazne nevim, mam tu i zaslepku pripravenou na egr, nevim nevim, uvitam dalsi zkusenosti
Opel Astra G 5dv Hatchback 1,6 16V ,Z16XE, 74kw , r.v. 2001
Re: Cukání motoru.
Aký si dával druhý katalizátor? Origo, alebo nejakú náhradu?Oliver píše:To:gErda,
já už to řeším více než rok, a výsledky... první co bylo - ucpaný katalyzátor, bohužel jsem to dal do servisu idiotovy a ten magor mě ho úplně zničil zároveň taky zničil zadní lambda sondu, takže škoda za 22 tisíc
čistil jsem vzduchovou klapku, sací potrubí, dal nové svíčky, taky jsem zkoušel novou lištu, zaslepil jsem EGR, no a výsledek žádný předevčírem jsem koupil úplně nové svíčky CHAMPION, přestože na starých bylo najeto přesně 8 000 km, tak jsem je namontoval - výsledek, po přesně 65 km zase závada úplně stejná, jako předtím, nezapálení na druhém válci a špatný signál z lambda sondy za katem
prostě to nechápu, včera to jelo jako a dneska se mi stalo to, že když jsem zastavoval na stopce, tak to začalo jet na tři válce, vypnul jsem zapalování, znova nastartoval a stále to tarokovalo na tři válce, po dojetí na parkoviště jsem motor vypnul a asi za půl hodiny nastartoval, motor jel úplně normálně
jenže se objevila další chyba stále běžel ventilátor chlazení, přestože motor byl studený cca 40 stupňů, to jsem vyřešil tak, že jsem vzal kontox a prostříkl kontakty - to se spravilo, ventilátor funguje jak má.
Tak ale stále bádám, čím to může být, chytrý z toho nejsem vůbec, obecné rady, které si zde člověk může přečíst, neplatí všeobecně pro všechny motory, takže závěr je asi takový, zkoušet další a další možnosti.
Možná u mého vozu je chyba v řídící jednotce, nevím, možná jsou jenom zaoxidované kontakty na kabelech co vedou do řídící jednotky, ale nevím jak je demontovat, nechci je zničit, když nevím jak na to.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
zatim ok
Ja bych chtela jen rict, ze jak jsem tady psala (myslim v unoru) jak mi skubalo auto, do toho mi sem tam blikla kontrolka emisi...tak od te doby,co jsem nadrz v-poweru vyjela a natankovala zpet klasickej benal 95, tak problemy prestaly....a je kveten..nadrz asi jiz 4x projeta... - takze u me to bylo asi benzinem a nebo hoooodne velka nahoda...a diagnostika 0 závad, auto zkontrolovany mechanikem (takovy ty svicky, filtry atd...) - celkem haluz
Opel Astra 1,6 16V 11/98
pro: Arwy, kat mám v náhradě, ale mám zaslepený EGR ventil, tak si myslím, že bych tu podložku měl zase odstranit a nechat EGR pracovat jak má.. no ale nevím, furt se mi v tom "střepu" nechce vrtat, já to vždy vymažu tu(ty) chybu(y) a zatím to nějak jinak neřeším, páč stejně nevím jak..
ta chyba "špatný signál lambda sondy" za katem, tak ta se objeví jen tehdy, když jedu delší dobu na tři, nebo dokonce na dva válce, pan servicemann (idiot) mě totiž šáhnul na vstřikovače!! tak mám dojem, že jsou v háji (stejně jako odrovnal katalyzátor a zadní lambda sondu), a nestíhají to co jim hlásí ŘJ a (lambda sondy), navíc si myslím, že bych měl sundat sací potrubí a řádně ho vyčistit
ta chyba "špatný signál lambda sondy" za katem, tak ta se objeví jen tehdy, když jedu delší dobu na tři, nebo dokonce na dva válce, pan servicemann (idiot) mě totiž šáhnul na vstřikovače!! tak mám dojem, že jsou v háji (stejně jako odrovnal katalyzátor a zadní lambda sondu), a nestíhají to co jim hlásí ŘJ a (lambda sondy), navíc si myslím, že bych měl sundat sací potrubí a řádně ho vyčistit
Parťáci, tak mne sa dnes zopakovala tá istá udalosť. Po otočení kľúča v zapaľovaní mi nezhasne kontrolka autíčko s kľúčom. Po naštartovaní už zhasne. Počas jazdy sa mi ešte nerozsvietila. Toto isté sa mi stalo pred dvoma mesiacmi. Bol som na diagnostike a tam mi povedali, že im to nič neukázalo. Čiže presne tak isto sa mi to zopakovalo aj teraz. Chodievam keď je teplo do lesa na chatu. Je tam zlá cesta a keď idem domov, tak mám zaradený neutrál a pomaličky idem na volnobeh, len pribrzďujem. Už druhý krát sa mi to stalo po tom čo som prišiel z chaty.
Astra II
- Jeena
- Příspěvky: 834
- Registrován: 13 srp 2009, 14:55
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka systému řízení emisí
Nazdárek lidi prosím o radu? Včera normálně jedu cca 250km v pohodě, cestou asi 5x startováno. Dojel jsem v pohodě domů. dnes příjdu k autu, ometu a že nastartuju, autí chytlo, ale hned zhaslo a blikala ´kontrolka emisí. Když dám klíček do polohy na kontrolky, tak mi po 5ti sekundách začne blikat a auto nejde nastartovat. Když ho nastartuju (do těch 5ti vteřin) tak poak hned chcípne a kontrolka bliká... COO STÍM, KDYŽ SE NEDOSTANU OD BARÁKU??? A v úterý nutně potřebuju jet pryč
nevíte někdo co to je?
myslíte, že pomůže odpojit baterku?
díky za radu...
nevíte někdo co to je?
myslíte, že pomůže odpojit baterku?
díky za radu...
ASTRA G Caravan 1.4 16V (X14XE) Edition 2000
Re: Kontrolka systému řízení emisí
Diagnostika diagnostika diagnostika
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
Re: Kontrolka systému řízení emisí
To máš problém s imobilizérom. Skús druhý klúč. Ak nič, tak skús odpojiť baterku a ak stále nič tak diagnostika.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Re: Kontrolka systému řízení emisí
Kdyby to byl imob tak ani nenastartuje.
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
- Jeena
- Příspěvky: 834
- Registrován: 13 srp 2009, 14:55
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka systému řízení emisí
Arwy: jj měl jsi pravdu jak jsem si to přečet, tak jsem si vzpoměl, že když jsem měnil baterku, tak mi mrcha imobilizační vypadla z klíčku , jsme balili děti a tak, zapoměl jsem na to....teď jsem si to přečet a říkám ženě: tady na lince musel bejt takovej černej malej šmejd...a ona: jo, to sem hodila do koše aby to děti nespolkli , tak jsem prohrabal celje odpaďák (hnus) , a nic... a říkám, tady to není a koš se nevynášel...no tak jsem to možná spláchla dodřezu , vyšrouboval jsem ze zdola sifona ajhle, krom jinýho hnusu (ještě horšího, než v koši) na mě vypadl imobilizér osušit, nasadit do klíčku a jít to prubnout... a jeto OK , naštěstí...
PS: jinej klíček nemáme, auto jsem koupil s jedním a nějak nebyl čas a love na novej , ale myslím, že už si ho asi přecejen nechám udělat...
jo neví někdo co by to obnášelo, kdybych ten imob nenašel???
PS: jinej klíček nemáme, auto jsem koupil s jedním a nějak nebyl čas a love na novej , ale myslím, že už si ho asi přecejen nechám udělat...
jo neví někdo co by to obnášelo, kdybych ten imob nenašel???
ASTRA G Caravan 1.4 16V (X14XE) Edition 2000