Automatický sytič ?

Charlie
Příspěvky: 1047
Registrován: 14 čer 2006, 12:16
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Charlie » 11 čer 2008, 20:22

Mě to dělá taky, po nastartování studeného motoru se drží chvíli otáčky vysoko, no ale než zavřu garáš, tak to spadne a frčím. Myslím že tohle ovládá krokový motorek, a u mě si prostě postupně ubírá otáčky, aby se udržel motor v chodu. Já jdu na stk příští týden, a ještě předtím jde do servisu, na rozvody, výměnu středovýho tlumiče a tak, no řeba tam něco odhalí, čím to je.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,

Reklama
 

Uživatelský avatar
Arwy
Příspěvky: 714
Registrován: 27 črc 2006, 16:50
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Arwy » 12 čer 2008, 18:45

Po štarte studeného motora sú otáčky zdvihnuté kvôli rýchlejšiemu zohriatiu katalizátora na prevádzkovú teplotu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 12 čer 2008, 19:54

Arwy píše:Po štarte studeného motora sú otáčky zdvihnuté kvôli rýchlejšiemu zohriatiu katalizátora na prevádzkovú teplotu.
no tak mi řekni že jednou mi to uděla přibližně při stejné teplotě a jindy ne??!!??!? :!: :?:

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 12 čer 2008, 20:50

No a mně to dělá jen při studeném motoru a pouze když je teplota +- nad 13 stupňů :lol: :lol: , v zimě ani ťuk :wink:
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pico » 23 čer 2008, 10:16

Mal som Astru Classic / F /, 1,6 16 V, r.v. 1999. Motor mala údajne totožný s Géčkom. Po naštartovaní samozrejme otáčky ostali cez 1200 a počul som zvuk ako keby bol zapnutý ventilátor. V knižke písali, že sa jedná o recirkuláciu spalín. Po chvíli - cca 2 min sa tento "ventilátor" vypol a otáčky klesli na normu. Teraz mám Classic II 1.4 16 V, Twinport a tento motor sa chová inak. Otáčky po natočení nie sú tak vysoké a nepočujem žiaden ventilátor.
Astra II

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 23 čer 2008, 15:37

Defender píše:No a mně to dělá jen při studeném motoru a pouze když je teplota +- nad 13 stupňů :lol: :lol: , v zimě ani ťuk :wink:
me to samy :D
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1lan » 24 čer 2008, 20:41

ked mate tie zvysene otacky ked sa rozbiehate netrha vam s autom ?????????????????????????

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 24 čer 2008, 20:45

m1lan píše:ked mate tie zvysene otacky ked sa rozbiehate netrha vam s autom ?????????????????????????
kdepak nic se mi netrhá...samozřejmě když je zvednutej sytič tak to max trochu cukne když se rychleji pustí spojka než jak je tomu u zahřatého motoru..
prostě neřešit..asi je to normálka při studeném kolem 13C :lol: prostě otáčky na 1200 a drží..a ted když je teplo tak max 15sec a jsou dole jak maj být... :wink:

Uživatelský avatar
m1lan
Příspěvky: 1773
Registrován: 31 led 2008, 08:26
Bydliště: Topoľčany SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m1lan » 24 čer 2008, 21:33

rychlyradim píše:
m1lan píše:ked mate tie zvysene otacky ked sa rozbiehate netrha vam s autom ?????????????????????????
kdepak nic se mi netrhá...samozřejmě když je zvednutej sytič tak to max trochu cukne když se rychleji pustí spojka než jak je tomu u zahřatého motoru..
prostě neřešit..asi je to normálka při studeném kolem 13C :lol: prostě otáčky na 1200 a drží..a ted když je teplo tak max 15sec a jsou dole jak maj být... :wink:
no tak to nemame ten isty problem...

Uživatelský avatar
Petrik
Příspěvky: 102
Registrován: 04 pro 2006, 16:18
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Petrik » 30 čer 2008, 20:59

Mě se chová stejně, jen je těžké vycitovat plyn. Když "sytič" drží otáčky (cca 1200-1300) a rozjedu se ať už bez plynu nebo přidám, cuká to. Když nechám auto běžet na volnoběh, po cca 2 min otáčky normálně klesnou a pohoda. Navíc je hrozně citit benzín. Mně to přijde na vadnou lambdu, která by měla ovlivňovat složení směsi, ale na diagnostice nebylo v paměti závad vůbec nic.
Astra G 100 edition, 1.6 16V

Uživatelský avatar
Vaca
Příspěvky: 37
Registrován: 11 dub 2008, 17:27
Bydliště: Hostice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaca » 03 črc 2008, 21:52

tak to mam uplne ten samej problem taky kdyz nastartuju tak se otacky zvednou nahoru okolo 1500ot/min a kdyz pridam plyn a uberu tak misto toho aby spadly tak se jeste zvysi a pak spadnou nevim cim to je ale myslim si aby to taky nebylo lamda sondou nevite ?? :(

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 03 črc 2008, 23:10

No pokud by na tyhle starty za vyších teplot měla vliv vadná lambda sonda, tak jsem v klidu, protože já ji mám údajně načatou a dělá mi, když držím otáčky dostatečně dlouho nad 4T (třeba na dálnici +- 160km/h) tak se rozsvítí kontrolga na palubovce (bez ztráty výkonu) :wink: Pak stačí sundat nohu z plynu a po částečném poklesu otáček opět přidat plyn, no a ta mrška sama zhasne a nezanechá po sobě ani zápis v ŘJ :wink:
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 04 črc 2008, 08:52

to je divný abychom tu všichni měli špatnou lambdu?!???! :shock: když to dělaj jen motory x16xel..!! podle mě je to fakt normální! asi to maj blbě nastavený hned od výroby.....

Uživatelský avatar
veski
Příspěvky: 220
Registrován: 05 kvě 2007, 10:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od veski » 05 črc 2008, 08:29

Taky si myslím, že je to normální. Ze začátku mi to taky trochu cukne, ale otáčky se chovají podle teploty. Volnoběh je v rozmezí 1200 - 1500.
Zima - otáčky padají dolů rychle jako u normálního režimu
Léto - čím větší teplota venku, tím jdou dolů hůř.
Ale jakmile je to v standartním režimu tak je vše ok. Vždy nechávám zhastnout kontrolky až na ty tři v tachometru a potom startuji.
Ještě jeden postřeh:
Pokud další jízda je do cca 2 hodin tak se "sytičový" režim téměř nestihne projevit. Chviličku se drží na 1500 a potom hned spadnou na 800.
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 05 črc 2008, 08:46

No tak když jsem to teď četl, tak jsem v tom popisu "sytičovýho problému" poznal svoje auto a to do puntíku přesně :D
Takže asi máte pravdu, bude to normálka, zřejmě nějaká konstrukční anomálie, no co už s tím, holt asi neřešit :wink:
Mobil : 602318645

Odpovědět