Sportovní filtr

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 22 čer 2008, 17:55

Mýdlo, kartáček obyčejný, třeba koupelnový co je na ruce a s citem to vydrhnout se spoustou vody nakonec a nechat vysušit...
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Reklama
 

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 22 čer 2008, 18:23

ČIŠTĚNÍ: je doporučeno čistit proudem vzduchu směrovaným do vnitř filtru, při velkém znečištění můžete filtr ponořit do vody a tam ho propláchnout (NE proudem vody) poté vždy nechat filtr dokonale vyschnout.
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

LumixM
Příspěvky: 51
Registrován: 23 čer 2008, 08:47
Bydliště: ujezdec u Medlovic

filtr

Příspěvek od LumixM » 27 čer 2008, 06:37

Cau hosi.. jelikoz mam astru teprve kratce tak vse poznavam.. chtel jsem se zeptat jak se da vymenit vzduchovi filtr za nejaky sportovni? jedna se me o to jak je to s praci.. jestli to staci nejak oddelat a jestli se tam musi davat nejaka redukce atd...proste co je k tomu vse potreba ....kdyby bylo nejake foto byl moc rad a predem dekuji... jo mam Astru G 1.6 8V r.v 1998 diky

Uživatelský avatar
EKoStra
Příspěvky: 187
Registrován: 22 kvě 2008, 07:34
Bydliště: Klatovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EKoStra » 27 čer 2008, 07:19

Výměna filtru neni nic složitého. Ten origoš vymontuješ a místo něj musíš dát redukci (stačí nějaká trubka odpovídajícího rozměru) na kterou nasadíš nový filtr. Musíš si ale udělat nějakou podpěru aby ti to tam celý neplandalo. Mrkni na odkaz je tam dobře vidět jak to máme mi.
Přeju hodně tvůrčí kreativy... :wink:
http://img4.net/files/144/P1010046.JPG
Opel Astra G 1,6 16V typ X16XEL GALERIE!!!

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6551
Registrován: 21 led 2006, 13:03
Bydliště: Ústecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milosh » 27 čer 2008, 08:42

EKoStra píše:Výměna filtru neni nic složitého. Ten origoš vymontuješ a místo něj musíš dát redukci (stačí nějaká trubka odpovídajícího rozměru) na kterou nasadíš nový filtr. Musíš si ale udělat nějakou podpěru aby ti to tam celý neplandalo. Mrkni na odkaz je tam dobře vidět jak to máme mi.
Přeju hodně tvůrčí kreativy... :wink:
http://img4.net/files/144/P1010046.JPG
Mate tam nejak vyreseny privod studeneho vzduchu? A aby tio bylo odstinene od tepleho motoru tam taky nevidim nejak, jinak to ma uplne opacny ucinek nez by melo mit...
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 27 čer 2008, 12:20

Neodstíněný sportovní filtr je horší jak standartka... To už je lepší koupit sport přímo do origo boxu.... :wink:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
EKoStra
Příspěvky: 187
Registrován: 22 kvě 2008, 07:34
Bydliště: Klatovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EKoStra » 27 čer 2008, 21:43

Chlapi já teda nevim, měli jsme už konickej filtr i na Shade http://img4.net/files/144/6325781f7597c ... 5B1%5D.jpg na srazech je to často vidět a podobně... Ta naše Astra je koupená z D a už to tam bylo. Jezdí to, táhne to, žádnou neplechu to nedělá a jak už tu psal Phrz "ten zvuk je hlavně jiný jak se to vymění takový jakoby sičící podobně jako u turba". Vliv to na jízdu nemá a žeby to ublížilo když to není odstíněný? No nevim. Ale je to hezký, ne? :lol:
Opel Astra G 1,6 16V typ X16XEL GALERIE!!!

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 27 čer 2008, 22:29

Ublížit to neublíží, ale uznej sám, proč je u normálního sání vytáhnutý přívod vzduchu před chladič ? Protože teple nasávaný vzduch ti rozhodně nepřidá, je to kravina, motor by měl nasávat chladný a nejlépe vlhký vzduch..
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
synologic
Příspěvky: 2016
Registrován: 29 dub 2007, 20:25
Bydliště: BigCityHranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od synologic » 27 čer 2008, 22:38

Já jsem to u béčkové Vectry měl vyřešené - nerez plech na odstínění a nasávač vzduchu přímo na kapotě a no problém. :wink:
Caravan
Obrázek
I pád na držku je pohyb dopředu...
Obrázek

Leo
Příspěvky: 766
Registrován: 19 čer 2006, 16:38
Bydliště: V lese na jihu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leo » 27 čer 2008, 22:59

nechápu proč se toto téma furt řeší ...píše se o tom všude a pořád dokola ty samé otázky výkon? zvuk? vložka vs. kužel? odstínit neodstínit?
Znám ženský co se chytly na chlapy co je skopali, ale takovou co se chytla na knížky jsem ještě neviděl

Uživatelský avatar
synologic
Příspěvky: 2016
Registrován: 29 dub 2007, 20:25
Bydliště: BigCityHranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od synologic » 27 čer 2008, 23:28

Leo píše:nechápu proč se toto téma furt řeší ...píše se o tom všude a pořád dokola ty samé otázky výkon? zvuk? vložka vs. kužel? odstínit neodstínit?
Aby jsi mohl do všeho blbě pindat. :lol: :lol: :lol:
Sorry, ale nemohl jsem si pomoct.
Caravan
Obrázek
I pád na držku je pohyb dopředu...
Obrázek

Uživatelský avatar
EKoStra
Příspěvky: 187
Registrován: 22 kvě 2008, 07:34
Bydliště: Klatovsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EKoStra » 30 čer 2008, 19:10

Frydex píše:Neodstíněný sportovní filtr je horší jak standartka... To už je lepší koupit sport přímo do origo boxu.... :wink:
Tak jsem hledal jak to je s tím sáním a musím ti dát za pravdu.Orig box od K&N je řešen takto:

http://www.blackbox-tuning.de/shop/K&N- ... -13658.htm
http://www.blackbox-tuning.de/shop/K&N- ... -23199.htm

Tak se to pokusíme odstínit tímto způsobem a přívod studeného vzduchu snad taky vyřešíme, ale moc místa na nasávání tam teda není. Nemáte někdo nějaký nápad?
Opel Astra G 1,6 16V typ X16XEL GALERIE!!!

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 30 čer 2008, 21:45

Jsem rád žes to uznal :wink: Nejrychlejší cesta ke vzduchu je přes kapotu.. :wink:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 05 črc 2008, 22:43

tak jsem dal pryc tu celou blbárnu s tim kulatym filtrem a dal zpatky origo airbox s BMC vlozkou za 2k a auto mnohem lepe tahne, na jednicku je to nejvic znat i na dalnici do kopce to jede takze uz to tam nikdy nechci videt...
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex » 06 črc 2008, 10:57

Dyť to říkám imrvére... :D :D
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Odpovědět