S tou barvou není pravda že jakákoliv. Normální se ti oloupe vliem teploty, která vzniká třením. Ty speciální nemusíš lakovat každý rok, ale vydrží třeba 4 roky...
Aktuální: Opel Zafira B 1.8 | Z18XER . . . . Opel Astra G 1.8 | X18XE1
Předchozí: Opel Zafira B 1.9 CDTi | Z19DT
Předchozí: Opel Zafira A OPC | Z20LET
Předchozí: ]Opel Astra G 2.0 Di| X20DTL
Předchozí: Opel Astra G 1.4 | Z14XE
Rados92 podla mna to je blbost..Ja som kupil orignal sprej na brzdy mal som ho tam rok a minule som si umyval auto vapkou a to nie nejakou specialnou ale takou lacnou slabou a ta farba mi zisla dole..Tak som to striekol zas..A bolo to dobre osetrene,odmastene aj nastriekane..
Jaj si myslim ze to je uplne jedno..Na tatkove auto som daval namiesat modru obyc. ziadny special na brzdy to nebol a vydrzalo to tam dlhsie jak mne..
CO MOZES UROBIT DNES NEODKLADAJ NA ZAJTRA, ODLOZ NA POZAJTRA A MAS DVA DNI VOLNA
Robota neni ko..t, postoji aj tri dni
ja jsem na meho byvale auto kadeta pouzil obyc barvu na zelezo lesklou cervenou a drzelo to 5 let a porad to bylo jako nove neloupalo se to nezaslo.nejsem pravda zadny brzdar a vzime jsem moc casto nejezdil.
Pokud to natřete jakoukoliv barvou, tak to vydrží 10x dýl jak sříknuté nějakou speciál barvou. Základ je, aby to bylo natřené a ne nastříkané a ještě k tomu nějakým sprejem.
A co se týče teploty, tak už sem to psal. Třmeny se nezahřejou tak, že by to z nich lezlo dolů, to je kravina. Jsou horké kotouče a desky, ale ne třmeny, to teplo se tam v takové míře nemůže přenést.
Moje Astrina 1,7DTi Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem.... A je vám jasné, že:"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
se taky přidám se svou troškou do mlýna, před Záfou jsem měl Schade Felicia a měl jsem to stříknutý na červeno, jak vzadu bubny tak vpředu čelisti, použil jsem na to barvu na brzdiče ve spreji, před tím jsem to pořádně očistil ocelákem, odmastil benzínem a cca celý víkend jsem to měl na špalcích a stříkal jsem to v několika vrstvách a můžu říct, že jsem to pak umýval wapkou a militem a barva tam vydržela až do prodeje, a to tam byla cca 3 roky
Ja som si este na Golfe natieral brzdy farbou na kov, ktora bola odolna voci telpote, mala plechovka stala asi lne 150 SKK, paradne sa zliala dokopy aj ked som to natrel stetcom a drzala super.
Pro Mike.S : Přesně tak, též jsem na třmeny Astry použil barvu na brzdiče ve spreji a před nánosem několika vrstev také pořádně očistil ocelákem A drží perfektně
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Defender píše:... já mám auto z němec a mělo by to být v nějakém sportu, ale nemám budíky, ani sedačky atd., zato je o něco málo níže než série no a má 4x kotouč
Jestli mohu taky přispět, máme to samé jako Defender 4x kotouč dokonce mám tušení že v serv.knížce píšou označení sport i u převodovky, ale to nevím co si pod tím mám představit.
A co se týče té barvy tak třmeny jsou na modro. Jinak na Shade jsme měli zadní kotouče i př. brzdiče natřeny červenou syntetikou a drželo to v pohodě a věřím, že stále drží...
Do niektorých astier (neviem podla čoho, možno motora alebo výbavy???) dávali Sportgetriebe - športovú prevodovku. Predstavujem si pod tým športovejšie zprevodovanú prevodovku. Teda lepšie zrýchlenie, menšia maximálka (väčšia spotreba )
sportovní převodovku bych měl mít já dle toho co jsem si vyjel dle vincode... proto mám možná menší tu maximálku a větší tu spotřebu ..ale že bych měl nějaké větší zryachlení mi nepřijde