Automatický sytič ?
Mě to dělá taky, po nastartování studeného motoru se drží chvíli otáčky vysoko, no ale než zavřu garáš, tak to spadne a frčím. Myslím že tohle ovládá krokový motorek, a u mě si prostě postupně ubírá otáčky, aby se udržel motor v chodu. Já jdu na stk příští týden, a ještě předtím jde do servisu, na rozvody, výměnu středovýho tlumiče a tak, no řeba tam něco odhalí, čím to je.
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
- Reklama
Po štarte studeného motora sú otáčky zdvihnuté kvôli rýchlejšiemu zohriatiu katalizátora na prevádzkovú teplotu.
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER+LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE, Ex Opel Astra G, X16XEL
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Mal som Astru Classic / F /, 1,6 16 V, r.v. 1999. Motor mala údajne totožný s Géčkom. Po naštartovaní samozrejme otáčky ostali cez 1200 a počul som zvuk ako keby bol zapnutý ventilátor. V knižke písali, že sa jedná o recirkuláciu spalín. Po chvíli - cca 2 min sa tento "ventilátor" vypol a otáčky klesli na normu. Teraz mám Classic II 1.4 16 V, Twinport a tento motor sa chová inak. Otáčky po natočení nie sú tak vysoké a nepočujem žiaden ventilátor.
Astra II
me to samyDefender píše:No a mně to dělá jen při studeném motoru a pouze když je teplota +- nad 13 stupňů , v zimě ani ťuk
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
kdepak nic se mi netrhá...samozřejmě když je zvednutej sytič tak to max trochu cukne když se rychleji pustí spojka než jak je tomu u zahřatého motoru..m1lan píše:ked mate tie zvysene otacky ked sa rozbiehate netrha vam s autom ?????????????????????????
prostě neřešit..asi je to normálka při studeném kolem 13C prostě otáčky na 1200 a drží..a ted když je teplo tak max 15sec a jsou dole jak maj být...
no tak to nemame ten isty problem...rychlyradim píše:kdepak nic se mi netrhá...samozřejmě když je zvednutej sytič tak to max trochu cukne když se rychleji pustí spojka než jak je tomu u zahřatého motoru..m1lan píše:ked mate tie zvysene otacky ked sa rozbiehate netrha vam s autom ?????????????????????????
prostě neřešit..asi je to normálka při studeném kolem 13C prostě otáčky na 1200 a drží..a ted když je teplo tak max 15sec a jsou dole jak maj být...
Mě se chová stejně, jen je těžké vycitovat plyn. Když "sytič" drží otáčky (cca 1200-1300) a rozjedu se ať už bez plynu nebo přidám, cuká to. Když nechám auto běžet na volnoběh, po cca 2 min otáčky normálně klesnou a pohoda. Navíc je hrozně citit benzín. Mně to přijde na vadnou lambdu, která by měla ovlivňovat složení směsi, ale na diagnostice nebylo v paměti závad vůbec nic.
Astra G 100 edition, 1.6 16V
No pokud by na tyhle starty za vyších teplot měla vliv vadná lambda sonda, tak jsem v klidu, protože já ji mám údajně načatou a dělá mi, když držím otáčky dostatečně dlouho nad 4T (třeba na dálnici +- 160km/h) tak se rozsvítí kontrolga na palubovce (bez ztráty výkonu) Pak stačí sundat nohu z plynu a po částečném poklesu otáček opět přidat plyn, no a ta mrška sama zhasne a nezanechá po sobě ani zápis v ŘJ
Mobil : 602318645
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Taky si myslím, že je to normální. Ze začátku mi to taky trochu cukne, ale otáčky se chovají podle teploty. Volnoběh je v rozmezí 1200 - 1500.
Zima - otáčky padají dolů rychle jako u normálního režimu
Léto - čím větší teplota venku, tím jdou dolů hůř.
Ale jakmile je to v standartním režimu tak je vše ok. Vždy nechávám zhastnout kontrolky až na ty tři v tachometru a potom startuji.
Ještě jeden postřeh:
Pokud další jízda je do cca 2 hodin tak se "sytičový" režim téměř nestihne projevit. Chviličku se drží na 1500 a potom hned spadnou na 800.
Zima - otáčky padají dolů rychle jako u normálního režimu
Léto - čím větší teplota venku, tím jdou dolů hůř.
Ale jakmile je to v standartním režimu tak je vše ok. Vždy nechávám zhastnout kontrolky až na ty tři v tachometru a potom startuji.
Ještě jeden postřeh:
Pokud další jízda je do cca 2 hodin tak se "sytičový" režim téměř nestihne projevit. Chviličku se drží na 1500 a potom hned spadnou na 800.
9/99, 1.6 16V (X16XEL), Caravan, Edice 100