zdravim všechny.. potřeboval bych poradit. toto téma se tady řešilo snad už 50x ale nikde jsem nenašel přesně to co se děje mě..
pokaždý když je studenej motor a nastartuju (chytne v pohodě na poprví, otáčky kolem 1250 a pak tak 750) zůstává mi dýl svítit kontrolka oleje, tak ještě 2vteřiny po nastartováni,pak shasne. když se potom rozjedu a šlápnu na plyn tak se napřed zadusí a pak začne akcelerovat (nikdy nechípne ani když vyřadim) jakmile se motor zahřeje alespoň 40´ tak je všechno v pohodě a vše funguje normálně, dělá to jen když je studenej motor..nevíte čím by to mohlo být???
díky moc za příspěvky...
pokles výkonu při studenym motoru
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
pokles výkonu při studenym motoru
Astřička G, 1.6 16V Sport r.v. 2000 X16XEL 3 dv. https://www.astra-g.cz/gallery.php?akce= ... ia_id=2167
- Reklama
No ja si myslim ze jeto timze to auto je proste studene a nema tu pracovni teplotu,a pokud po nastartovani za studena hned davas plyn :)tak to autu velice neprospiva
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
A skúšal si to po naštartovaní len na mieste pridať plyn ? Tvoj motor som mal v Astre F a nedusil sa za studena. Avšak keď je motor studený šlapem na plyn s citom, pretože všetky náplne sú stuhnuté. Ak mu dáš plný kotol hneď po štarte, tak si myslím, že je normálne, že sa pridusí ale to by som motoru nerobil.
Tá kontrolka, ak si dobre spomínam na F-ku takisto ešte chvíľku ostala svietiť a potom zhasla. Je to dané čidlom tlaku oleja.
Tá kontrolka, ak si dobre spomínam na F-ku takisto ešte chvíľku ostala svietiť a potom zhasla. Je to dané čidlom tlaku oleja.
Astra II
- Mike.S
- Příspěvky: 8169
- Registrován: 28 zář 2007, 13:15
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
myslím si, že tím, že je motor studený to asi nebude, mě to nikdy nedělalo na žádném autě ať už mém nebo služebním, nezkoušel jsi třeba vzduchový filtr, klapku sání ?
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
tak jsem dneska vyměnil olej a ta kontrolka už je pohodě (zhasíná současně s ostatníma) zkusim ještě vyměnit svíčky a vyčistit klapku snad to bude v pohodě... jinak já tomu nedávám hned kotel jen norlálně přidám plyn a místo aby otáčky narůstali tak napřed spadnou na 500 a pak se to teprv navyšuje.. je to otázka tak 2min jízdy a vše je úplně v pohodě... stačí když se milinečko zahřeje...
Astřička G, 1.6 16V Sport r.v. 2000 X16XEL 3 dv. https://www.astra-g.cz/gallery.php?akce= ... ia_id=2167