pokles výkonu při studenym motoru

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
Lufux
Příspěvky: 39
Registrován: 18 úno 2008, 23:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

pokles výkonu při studenym motoru

Příspěvek od Lufux » 25 čer 2008, 21:26

zdravim všechny.. potřeboval bych poradit. toto téma se tady řešilo snad už 50x ale nikde jsem nenašel přesně to co se děje mě..

pokaždý když je studenej motor a nastartuju (chytne v pohodě na poprví, otáčky kolem 1250 a pak tak 750) zůstává mi dýl svítit kontrolka oleje, tak ještě 2vteřiny po nastartováni,pak shasne. když se potom rozjedu a šlápnu na plyn tak se napřed zadusí a pak začne akcelerovat (nikdy nechípne ani když vyřadim) jakmile se motor zahřeje alespoň 40´ tak je všechno v pohodě a vše funguje normálně, dělá to jen když je studenej motor..nevíte čím by to mohlo být???

díky moc za příspěvky...
Astřička G, 1.6 16V Sport r.v. 2000 X16XEL 3 dv. https://www.astra-g.cz/gallery.php?akce= ... ia_id=2167

Reklama
 

Uživatelský avatar
Majklus
Příspěvky: 1314
Registrován: 13 čer 2007, 15:32
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majklus » 26 čer 2008, 17:44

No ja si myslim ze jeto timze to auto je proste studene a nema tu pracovni teplotu,a pokud po nastartovani za studena hned davas plyn :)tak to autu velice neprospiva :!:
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....


https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388

Uživatelský avatar
Pico
Příspěvky: 740
Registrován: 14 čer 2008, 19:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pico » 26 čer 2008, 19:18

A skúšal si to po naštartovaní len na mieste pridať plyn ? Tvoj motor som mal v Astre F a nedusil sa za studena. Avšak keď je motor studený šlapem na plyn s citom, pretože všetky náplne sú stuhnuté. Ak mu dáš plný kotol hneď po štarte, tak si myslím, že je normálne, že sa pridusí ale to by som motoru nerobil.
Tá kontrolka, ak si dobre spomínam na F-ku takisto ešte chvíľku ostala svietiť a potom zhasla. Je to dané čidlom tlaku oleja.
Astra II

Uživatelský avatar
Mike.S
Příspěvky: 8169
Registrován: 28 zář 2007, 13:15
Bydliště: Slovácko - Podluží
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike.S » 26 čer 2008, 20:36

myslím si, že tím, že je motor studený to asi nebude, mě to nikdy nedělalo na žádném autě ať už mém nebo služebním, nezkoušel jsi třeba vzduchový filtr, klapku sání ?
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi

Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 26 čer 2008, 23:11

Svíčky, svíčky, svíčky...

Lufux
Příspěvky: 39
Registrován: 18 úno 2008, 23:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lufux » 27 čer 2008, 00:52

tak jsem dneska vyměnil olej a ta kontrolka už je pohodě (zhasíná současně s ostatníma) zkusim ještě vyměnit svíčky a vyčistit klapku snad to bude v pohodě... jinak já tomu nedávám hned kotel jen norlálně přidám plyn a místo aby otáčky narůstali tak napřed spadnou na 500 a pak se to teprv navyšuje.. je to otázka tak 2min jízdy a vše je úplně v pohodě... stačí když se milinečko zahřeje...
Astřička G, 1.6 16V Sport r.v. 2000 X16XEL 3 dv. https://www.astra-g.cz/gallery.php?akce= ... ia_id=2167

Zamčeno