Rozdíl 1.6 55kW nebo 74kW
- Reklama
.
Ctělo by to sem hodit Foto motoru at ho každy vidi a poradi
- Hurikan
- Příspěvky: 87
- Registrován: 06 úno 2008, 07:03
- Bydliště: Severni cechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor1,6 16V
jestli to jde z prave strany tak mas povolenej kryt na vzduchovym filtru.. me to tet delalo taky duneni a prisel sem na to ze se uvolnila jedna "kovova"packa na vzduchaci......Choze L píše:Při sešlápnutí plynu na 2 při 2000 otáčkách se ozývá takové zvláštní dunění z pod kapoty.
16 Ventily jsou většinou větší žrouti oleje,8 ventily jsou opravdu držáky,tot názor většiny automechaniků,takže pravdu mluvíš brachu.NOVON píše:Motor X16SZR je podle mě nejlepší motor co se do G-čka dával..Myslím nejlepší ve spolehlivosti a nenáročnosti na údržbu..né jako ty ECO-mrchy..
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Kdyby pořád někdo nevymýšlel nové normy na emise, tak by se ani ECO možná nevyrábělo, tudíž by byly pak všechny motory držáky
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Já u auta preferuju především spolehlivost a jednoduchost.Kdo mě zná,tak ví,že jezdím hodně,a proto mám takové auto jaké mám..A.P. píše:Včera jsme s kamarádem který si chce koupit astru projížděli 1,6 -8 ventil . Jede to hezky pravda ale s mojím 16 ventilem neporovnatelný výkon. At si ten můj motor žere olej jak chce ale neměnil bych. Rozdíl ve výkonu je znatelný
- milosh
- Administrátor
- Příspěvky: 6551
- Registrován: 21 led 2006, 13:03
- Bydliště: Ústecko
- Kontaktovat uživatele:
Do kombika 55KW neni moc
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
lepší je Z16SE, ten samej motor jako X16SZR akorát je to 4-bod a má 62kwNOVON píše:Jj,kdybych si nekdy kupoval G-čko,tak jedině s motorem X16SZR..Jak tady tak pročítám ty problémy s ECOTECama,tak nabývám dojmu,že tohle se Adamovi zrovna nepovedlo...
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
-
- Příspěvky: 152
- Registrován: 07 čer 2008, 11:53
Zdravím, já jsem měl také možnost porovnat 8 ventil a s 16V se to opravdu nedá moc srovnávat. Ano, jestliže jezdíte do 4000ot/min tak moc rozdílu asi moc nepocítíte, ale poté jde 8V pryč...další věc, neustále se tady bavíte o spolehlivosti motoru a žroutu oleje. Mě osobně nevadí dát litr a půl ročně.....při dnešních cenách je to 70kč na měsíc..krabička cigaret. Směšné se o tom bavit a spolehlivost? Nehodlám s autem nejezdit 200 tisíc km....pak už i ten 8V bude plečka:))) takže juchů 16V