Předělání na Plyn

Pokud jezdíte na plyn pište přímo do této sekce.
Odpovědět
Martinc
Příspěvky: 10
Registrován: 24 říj 2007, 09:08

Příspěvek od Martinc » 29 říj 2007, 09:06

Nevím ještě jestli je identické ale mám jen 1 bodový vstřik.

Ti co mi instalovali plyn tvrdí, že při těch větších rychlostech dojde k tzv sfouknutí plynu.

Směs plynu mi samozřejmě nastavovali ale neměli propojeno nijak s výfukem, ale jen na jednotku která ovládá směs a tím i otáčky.

Díky.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 29 říj 2007, 20:30

Martinc píše:Nevím ještě jestli je identické ale mám jen 1 bodový vstřik.

Ti co mi instalovali plyn tvrdí, že při těch větších rychlostech dojde k tzv sfouknutí plynu.

Směs plynu mi samozřejmě nastavovali ale neměli propojeno nijak s výfukem, ale jen na jednotku která ovládá směs a tím i otáčky.

Díky.
Co máš prosím Tě za auto? A jakej motor???
END

Martinc
Příspěvky: 10
Registrován: 24 říj 2007, 09:08

Příspěvek od Martinc » 05 lis 2007, 22:42

Dostal jsem se k reakci až nyní ..
Opel Astra Combi 1,6 r.v. 1999
X16SZR

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Příspěvek od Trdlo » 05 lis 2007, 23:03

Ale X16 SZR, to je 4 bodové vstřikování, to jako na tom máš LPG s 1bodovým vstřikem??? To to jede???? :shock: :shock: :shock:
END

Martinc
Příspěvky: 10
Registrován: 24 říj 2007, 09:08

Příspěvek od Martinc » 05 lis 2007, 23:16

Nemohl jsem si nikde v dokladech dohledat jak to je, ale myslím že máš pravdu a bude to podle motoru 4 bod vstřik.
(nevím proč mi utkvělo v paměti že je to jeden bod)
Zjišťování info bylo jen z lambda sondy.

Martinc
Příspěvky: 10
Registrován: 24 říj 2007, 09:08

Příspěvek od Martinc » 05 lis 2007, 23:18

Stále ale nechápu proč nelze opravit to když zatáčím vpravo na volnoběh (při dojezdu) tak otáčky jdou tak dolů že to někdy chcípne .. ??

Uživatelský avatar
hrubost
Příspěvky: 286
Registrován: 29 říj 2007, 11:16
Bydliště: PV přechodně BR

Příspěvek od hrubost » 12 lis 2007, 14:14

Nehodil by sem někdo fotku kufra, kolik tam je místa, když musí vozit rezervu, protože má toroidní nádrž(nejlíp 5dv. a kombika)? díkec

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 16 čer 2008, 22:06

X16SZR nie je 4bodove vstrekovanie ale jednobodove centralne je to 8V nie 16V skadial ste na to prisly ze je to 4bodove??? mam takisto X16SZR a mal som to vsetko uz tolko krat rozobrate ze to poznam uz naspamet a mimochodom mam na nom tiez LPG konkretne od LOVTECku ...

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 17 čer 2008, 08:32

jj, 1 ben. vstřik = jednobod. Jo kolik ti to vezeme na lpg? To má ten Lovtec s tím krokovým motorkem napojený přes difuzér do sání?

Martinc
Příspěvky: 10
Registrován: 24 říj 2007, 09:08

Příspěvek od Martinc » 17 čer 2008, 08:46

Mám již také předěláno na plyn,
a během celého roku mi to spotřebuje kolem 10 litru plynu,
čekal jsem, že to může být v létě méně, ale zatím je to stejné jako v zimě.
Nehoním to a snažím se jezdit do 120 km/h. POkud jede člově o 10 km/h více, tak to vezme další 1l navíc ..
Máte stejné zkušenosti ?

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 17 čer 2008, 09:32

ano spotrebu mam tiez okolo 10lit. ale ja zas mam tazku nohu mimo mesta casto 140 a niekedy aj viac... je to tak ako pises elektronicky ovladany vstrek a redukcia do sania....a prestavba ma stala asi pred tristvrte rokom 22tisic...

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 17 čer 2008, 10:43

10l to je celkem dost na 1.6 ,

Uživatelský avatar
undertaker
Příspěvky: 198
Registrován: 07 dub 2008, 12:46

Příspěvek od undertaker » 17 čer 2008, 22:15

sekvencne ma kolega tiez na 1.6 ale 16V a spotreba je trochu nizsia inac ten motor X16SZR ma celkovo dost velku spotrebu aj na benzine teda aspon umna... mam tazku nohu... :oops:

cheops
Příspěvky: 75
Registrován: 11 led 2007, 09:56
Bydliště: Zahorie (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Předělání na Plyn

Příspěvek od cheops » 15 led 2009, 15:44

Najazdim celkom dost rocne - cca 30t km a benzin ide moooc do penazi. Chcem si dat prestavat Astru Z14XE na LPG - na sekvence SGI.
Ma niekto na zapadnom slovensku (najlepsie Zahorie) skusenosti s nejakou dielnou, kde taketo auto uz robili? Nemam chut byt pokusnym kralikom...
A mam otazku: je treba si dat aj to premazanie sediel ventilov -Flash lube? Je to nutne alebo staci, ked budem prepinat na plyn az bude motor poriadne zohriaty a raz za cas vyjazdim nadrz benzinu? (Mal som Favorita na LPG a tak nejake skusenosti s LPG mam.)
Astra G Caravan, X16XEL, 2000 + LPG ELPIGAZ

Diagnostika OP-COM v1.39 EN (MA, BA-po dohode)

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Předělání na Plyn

Příspěvek od Trdlo » 15 led 2009, 20:30

T už nic přepínat nebudeš, LPG v tomhle není jako ve fáčku. RJ LPG si řídí samo, kdy je schopno se přepnout na provoz LPG. Tzn. dokud motor nemá nějakých 48° a nejedeš na 2500ot. tak se lpg nezapne. Až po dosažení té teploty a přehoupnutí ot. přes 2500 se sepne. Potom už jde celou dobu na lpg. Do vypnutí motoru. Na start opět použije benzín a zase to samé.... A to mluvíme o starším systému, ne SGI, který je novější a vychytanější...
END

Odpovědět