Automatický sytič ?

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Automatický sytič ?

Příspěvek od Vavroch » 07 čer 2008, 23:14

Tak přátelé, po delší době na Vás mám zase technický dotaz. Astrulka začla nějáko zlobit. Jakmile se udělo tepleji ... +15 stupnu a vic tak vzdy po nastatovaní auto cca 2-3min pripadne 1-2km toci na volnoběh cca 1500 ot/s. BBohate to staci abych se rozjel bez plynu ... dela to jen kdyz je tepleji ... takze jaro- leto .... v zime dobry ... jak rikam, po chvily se to srovna a vse je v normalu ... ale po vice jak 4 hodinach kdy je autiko odstaveny a pak znovu nastartuji, tak se situace opakuje ... další věc která může a nemusí souviset je ta, ze jsem mel za to, ze na volnobech astrule (1,6/16V) ma tocit cca 700-800 otacek ... nekdy mi tocit tak jak pisu, ale vetsinou mi toci nejaky 800-1050 otacek ... nevim co se deje ... pred casem mi odesla zapalovaci lista, tak ta je nova a svicky taky ... pokud by to nekdo myslel, ze pudl bude zakopanej v termostatu, tak astra at je teplo nebo zima po zahrati ukazuje nejakych 80-90 stupnu ... coz myslim je v poradku ... pokud by někoho něco napadlo, či chtěl něco upřesnit, jen pište do fora ... budu rad za kazdy napad ... diky
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;

Reklama
 

pansuu
Příspěvky: 492
Registrován: 29 zář 2007, 17:15

Příspěvek od pansuu » 08 čer 2008, 10:58

Tak k tomu se přidávám, stejná diagnoza, jen nemám novou lištu. Můj postřeh navíc, začalo to dělat až po vyčištění klapky.

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 08 čer 2008, 12:01

vidím že se tu zase skládají motory x16xel :twisted: a za další vím že raději nebudu šahat na klapku!
Mě tedy otáčky drží jak kdy chvíli bez nějakého lítání na 1200 otáčkách a pak normálně spadnou na 800 bez nějakého kolísání! aby mi to nedrželo tak vysoko tak mi stačilo vyčistit krokový motorek! a problém byl pryč! ----- ale asi jen tak na pár měsíců! pak opět otáčky po nastartování studeného motoru na 1200! - štve mě to akorát v tom že to bude mít asi sumasumárum vyšší spotřebu!
Další co ještě pomůže tak natankování asi 2 nádrží Shell power racing ;-)
For Vavroch - otáčky na volnoběh si zkoušel za jízdy nebo na místě? za jízdy jsou myslím větší než když stojíš!! jinak teplota jak řikáš cca 85C a termostatem to určitě není!!!! :!:

Uživatelský avatar
Defender
Příspěvky: 5792
Registrován: 31 srp 2006, 19:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Defender » 08 čer 2008, 12:43

Jo dělá mi to taky úplně stejně už od koupě, tzn. v teplém období +-15 :wink: , zatím to neřeším a pokud můžu tak počkám ty necelý 2 min. až se to ustálí a pak v klidu vyjedu :lol:
Mobil : 602318645

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 08 čer 2008, 16:54

takže jak z toho asi vyplívá u motoru X16XEL tohle neřešit... ;-)

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 08 čer 2008, 16:59

po nastartovani proslapnout na volnobeh a spadne to dolu
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 08 čer 2008, 17:26

Phrz píše:po nastartovani proslapnout na volnobeh a spadne to dolu
no u mě jak kdy...někdy to pomůže jindy ne... :roll: opravdu zvláštní....a je mi také divné že po pročištění krokáče je to dobrý jen na chvíli...kde bude asi ta chyba!?!

George
Příspěvky: 4
Registrován: 04 čer 2008, 20:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od George » 08 čer 2008, 18:55

To samý...ale ať je teplo nebo zima :) neřešil sem to a řešit nehodlam, když se s tim rozjedu, o to dřív to spadne na normál. Při technický taktéž volnoběžné otáčky ve zlatém středu
Astra Caravan, 1,6 16 V 74 KW, r.v. 12/2001

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 3106
Registrován: 24 led 2006, 08:33
Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče

Příspěvek od vasekpetr1 » 11 čer 2008, 07:39

A nemůže to mít souvislost s teplotou nasávaného vzduchu? Takové čidlo tam přece taky je, ne?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.

A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 11 čer 2008, 08:32

vasekpetr1 píše:A nemůže to mít souvislost s teplotou nasávaného vzduchu? Takové čidlo tam přece taky je, ne?
chtělo by to pořešit...vyměnit čidlo?!?!?!?!?!???jinak se to nikdo nikdy nedozví.. :D

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Příspěvek od Vavroch » 11 čer 2008, 15:02

rychlyradim píše:vidím že se tu zase skládají motory x16xel :twisted: a za další vím že raději nebudu šahat na klapku!
Mě tedy otáčky drží jak kdy chvíli bez nějakého lítání na 1200 otáčkách a pak normálně spadnou na 800 bez nějakého kolísání! aby mi to nedrželo tak vysoko tak mi stačilo vyčistit krokový motorek! a problém byl pryč! ----- ale asi jen tak na pár měsíců! pak opět otáčky po nastartování studeného motoru na 1200! - štve mě to akorát v tom že to bude mít asi sumasumárum vyšší spotřebu!
Další co ještě pomůže tak natankování asi 2 nádrží Shell power racing ;-)
For Vavroch - otáčky na volnoběh si zkoušel za jízdy nebo na místě? za jízdy jsou myslím větší než když stojíš!! jinak teplota jak řikáš cca 85C a termostatem to určitě není!!!! :!:

Souhlas, za jízdy se volnoběh pohybuje někde okolo 1000ot., při stání padá nkam k těm 700-800 ot. otačky jsou vždy ustálené, nekolísaj během několika vteřin na různý hodnoty ... přesně tak, štve mi ta spotřeba, i když to může bjt třebas jen 0,5l na 100 km
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;

Uživatelský avatar
Vavroch
Příspěvky: 66
Registrován: 02 črc 2006, 21:11

Příspěvek od Vavroch » 11 čer 2008, 15:05

Nu v pondělí jdu na technickou a emise, tak vám pak povim, jak to dopadlo ...
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 11 čer 2008, 18:50

Vavroch píše:Nu v pondělí jdu na technickou a emise, tak vám pak povim, jak to dopadlo ...
já byl čerstvě tedkom na technické...tam ti nic neřeknou.....a stejně tam přijedeš ze zahřátým motorem....a když ne tak ti s tím bude šlapat pořádně na plyn aby CO2 spadlo do zelenýho..... si myslím že ti astra projde hladce na emisich! :wink:

Uživatelský avatar
Karel R
Příspěvky: 79
Registrován: 22 dub 2007, 07:42
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Karel R » 11 čer 2008, 19:04

no myslím, že otáčky volnoběhu asi nebudou mít vliv na spotřebu, nebo vy snad jezdíte na volnoběh? 8)

Uživatelský avatar
rychlyradim
Příspěvky: 2619
Registrován: 07 čer 2006, 15:30
Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rychlyradim » 11 čer 2008, 19:25

Karel R píše:no myslím, že otáčky volnoběhu asi nebudou mít vliv na spotřebu, nebo vy snad jezdíte na volnoběh? 8)


no ale víš než ty otáčky spadnou ze startu a ty se stím rozjedeš..tak nemusíš vůbec šlapat na plyn a vono to docela jede....takže na křižovatce docela vysoko než normál na otáčkách :shock:
Jinak je známo než se auto zahřeje tak žere tak 30L)100Km/h ne?

Odpovědět