Automatický sytič ?
Automatický sytič ?
Tak přátelé, po delší době na Vás mám zase technický dotaz. Astrulka začla nějáko zlobit. Jakmile se udělo tepleji ... +15 stupnu a vic tak vzdy po nastatovaní auto cca 2-3min pripadne 1-2km toci na volnoběh cca 1500 ot/s. BBohate to staci abych se rozjel bez plynu ... dela to jen kdyz je tepleji ... takze jaro- leto .... v zime dobry ... jak rikam, po chvily se to srovna a vse je v normalu ... ale po vice jak 4 hodinach kdy je autiko odstaveny a pak znovu nastartuji, tak se situace opakuje ... další věc která může a nemusí souviset je ta, ze jsem mel za to, ze na volnobech astrule (1,6/16V) ma tocit cca 700-800 otacek ... nekdy mi tocit tak jak pisu, ale vetsinou mi toci nejaky 800-1050 otacek ... nevim co se deje ... pred casem mi odesla zapalovaci lista, tak ta je nova a svicky taky ... pokud by to nekdo myslel, ze pudl bude zakopanej v termostatu, tak astra at je teplo nebo zima po zahrati ukazuje nejakych 80-90 stupnu ... coz myslim je v poradku ... pokud by někoho něco napadlo, či chtěl něco upřesnit, jen pište do fora ... budu rad za kazdy napad ... diky
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;
- Reklama
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
vidím že se tu zase skládají motory x16xel a za další vím že raději nebudu šahat na klapku!
Mě tedy otáčky drží jak kdy chvíli bez nějakého lítání na 1200 otáčkách a pak normálně spadnou na 800 bez nějakého kolísání! aby mi to nedrželo tak vysoko tak mi stačilo vyčistit krokový motorek! a problém byl pryč! ----- ale asi jen tak na pár měsíců! pak opět otáčky po nastartování studeného motoru na 1200! - štve mě to akorát v tom že to bude mít asi sumasumárum vyšší spotřebu!
Další co ještě pomůže tak natankování asi 2 nádrží Shell power racing
For Vavroch - otáčky na volnoběh si zkoušel za jízdy nebo na místě? za jízdy jsou myslím větší než když stojíš!! jinak teplota jak řikáš cca 85C a termostatem to určitě není!!!!
Mě tedy otáčky drží jak kdy chvíli bez nějakého lítání na 1200 otáčkách a pak normálně spadnou na 800 bez nějakého kolísání! aby mi to nedrželo tak vysoko tak mi stačilo vyčistit krokový motorek! a problém byl pryč! ----- ale asi jen tak na pár měsíců! pak opět otáčky po nastartování studeného motoru na 1200! - štve mě to akorát v tom že to bude mít asi sumasumárum vyšší spotřebu!
Další co ještě pomůže tak natankování asi 2 nádrží Shell power racing
For Vavroch - otáčky na volnoběh si zkoušel za jízdy nebo na místě? za jízdy jsou myslím větší než když stojíš!! jinak teplota jak řikáš cca 85C a termostatem to určitě není!!!!
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
po nastartovani proslapnout na volnobeh a spadne to dolu
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
A nemůže to mít souvislost s teplotou nasávaného vzduchu? Takové čidlo tam přece taky je, ne?
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
rychlyradim píše:vidím že se tu zase skládají motory x16xel a za další vím že raději nebudu šahat na klapku!
Mě tedy otáčky drží jak kdy chvíli bez nějakého lítání na 1200 otáčkách a pak normálně spadnou na 800 bez nějakého kolísání! aby mi to nedrželo tak vysoko tak mi stačilo vyčistit krokový motorek! a problém byl pryč! ----- ale asi jen tak na pár měsíců! pak opět otáčky po nastartování studeného motoru na 1200! - štve mě to akorát v tom že to bude mít asi sumasumárum vyšší spotřebu!
Další co ještě pomůže tak natankování asi 2 nádrží Shell power racing
For Vavroch - otáčky na volnoběh si zkoušel za jízdy nebo na místě? za jízdy jsou myslím větší než když stojíš!! jinak teplota jak řikáš cca 85C a termostatem to určitě není!!!!
Souhlas, za jízdy se volnoběh pohybuje někde okolo 1000ot., při stání padá nkam k těm 700-800 ot. otačky jsou vždy ustálené, nekolísaj během několika vteřin na různý hodnoty ... přesně tak, štve mi ta spotřeba, i když to může bjt třebas jen 0,5l na 100 km
Opel Astra G, 1,6 16V, 74kw/101k, r.v. 1998 Comfort - ALU Dezent V, ostatní: stěrače AeroTwin;
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
já byl čerstvě tedkom na technické...tam ti nic neřeknou.....a stejně tam přijedeš ze zahřátým motorem....a když ne tak ti s tím bude šlapat pořádně na plyn aby CO2 spadlo do zelenýho..... si myslím že ti astra projde hladce na emisich!Vavroch píše:Nu v pondělí jdu na technickou a emise, tak vám pak povim, jak to dopadlo ...
- rychlyradim
- Příspěvky: 2619
- Registrován: 07 čer 2006, 15:30
- Bydliště: Jihomoravský kraj - Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Karel R píše:no myslím, že otáčky volnoběhu asi nebudou mít vliv na spotřebu, nebo vy snad jezdíte na volnoběh?
no ale víš než ty otáčky spadnou ze startu a ty se stím rozjedeš..tak nemusíš vůbec šlapat na plyn a vono to docela jede....takže na křižovatce docela vysoko než normál na otáčkách
Jinak je známo než se auto zahřeje tak žere tak 30L)100Km/h ne?