Problém volnobehu po naštartovaní !!!
Přesně vím, jak se teď asi cítíš... Já něco podobného řešil poslední 2 týdny. Nejdříve vadné čidlo teploty motoru následně druhé vadné čidlo teploty motoru pak EGR ventil a následně druhý EGR ventil ... Ale pravda, kdyby diagnostika hlásila stejné chyby furt dokola i po výměnách, tak bych měl na to asi stejný názor
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV.
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV.
My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
- Reklama
no presne to iste mi robi....tiez netusim co by to mohlo byt... uz mi to ide dost na nervy, ak nahodou zistis co s tym bolo daj mi vediet...a ozaj, v oply by to nezistili ??????Jiří Pávek píše:To M1lan: Mám podobný problém s X16XEL. Pokud je venkovní teplota vyšší jak 15st. Celsia, tak naskočí motor na tři válce a asi tak minutu až dvě se hádá při cca 1500ot/min. Po dvou minutách se sami otáčky zdvihnou na 2000ot/min. a ihned spadnou na volnoběžné, tedy cca 900ot/min. Už jsem vyměnil lambdu, svíčky, čistil klapku a EGR ventil. Nic nepomůže, jen chladnější počasí. Měli jsme to napíchlé na osciloskopu a na diagnostice a žádná chyba. Pouze osciloskop ukazoval při tom hádání, flákání jednoho válce. Kamarádovi to spíše připadá, že je to zacpanýma vstřikama. Ještě chci od někoho, komu to neblbne, vyměnit zapalovací lištu. Zatím jsem nikoho nesehnal.
nestracajme nervy... ved hadam na to prideme... a to tu neni nikto co mal takyto problem a vyriesil ho ??? no to hadam nie....Gallo píše:No, ze mě si ta modrá pixle dělá srandu. Byla už napíchlá na dvou diagnostikách. Poprvé hlásila diagnostika volnoběžné otáčky... Na dalších měřeních, to byly opět volnoběžné otáčky. Došlo k vyčištění škrtící klapy. Když se vyčistila, chyba volnoběžných otáček zmizela a načetla se jiná chyba a to, nízký průtok vzduchu. Tak jsem si půjčil novou váhu a na druhý den jsem znova dojel na diagnostiku ještě bez vyměněné váhy. Napíchlo se to znova aby se to zkontrolovalo, než se vymění a ejhle, opět volnoběžné otáčky... Takže si ještě půjčím škrtící klapu. Pokud to nebude ani tím, tak je v háji ECU, ale to už fakt ten krám půjde ze skály...
.
ok beru . tak si už připrav Zapalovač a spoustu benzinu
nazdar, tu klapku si si cistil ty alebo nekde v servise ???? a co ti to presne robilo ake problemy ???? DikPeDo ) píše:Panove mel jsem podobny problem a vyresilo to vycisteni krokoveho motorku, a skrtici klapky vzduchu. Je to rok, co mi to delali, a muzu rict ze od te doby je to mnohem a mnohem lepsi..
mne to dela to stejny na 1.6 16V. Po rannim sutednnym startu otacky vylitnou nekam na 2k-2,5k otacek, sekundu to tam visi, a pak to padne dolu. Kdyz zaradim kvalt a pridam plyn, tak se to zase samo rozjede na tech 2-2,5.. Po par minutach uz je to ok. Na diagnostice jsem nebyl zatim,. Asi pujdu a rovnou vymenim lambda sondu, bo mam najeto 140tis, a jeste nebyla menena. Snad to pomuze.
No bol som na diagnostiku.neukazalo ziadnu chybu elektroniky...proste nic ani lambda ani skrtiaca klapka...nic... ale pozeral mi to jeden fakt dobry mechanik a este mi povedal nejake veci ktore by to mohly byt... buduci tyzden mu nechavam auto a verim ze to spravi, pretoze opravil uz aj zlozitejsie zavadyGallo píše:V mém případě bohužel ano...((m1lan píše:ja si stale mysli ze to nebude RJ !!!Gallo píše:Uvidíš, co Ti vypíše diagnostika, pak měň. Ale úplně se na to spoléhat nemůžeš. Mě diag. vypsala volnoběžné otáčky- sporadická chyba a přesto je to jak jsem už psal Ř.J...!!
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 11 čer 2007, 21:24
- Bydliště: RK
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem vyměnil zapalovací lištu a to vůbec nepomohlo. Takže hádání na tři při vyšší venkovní teplotě a volnoběhu stále pokračuje. Navíc klapka a EGR pročištěny přípravkem na odkarbonování. Ještě budu hledat díru v sání, resp. v podtlakovém traktu. Jinak mě nic už vůbec nenapadá a vše je snad vyměněno.