Pri vyssi rychlosti SERVISNI KLIC, pak OK
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Pri vyssi rychlosti SERVISNI KLIC, pak OK
Zdravim Vas vsechny,
nejsem novy, ale uz si nepamatuju login ;o)
Mam dotazek, mam Astru G 2.0 DTI 16V Caravan. Chci se zeptat na toto:
Jedu napr. po dalnici, taham to kolem 130-140 km, kdyz jsem na teto rychlosti po nejake dobe se mi rozsviti servisni klic, kdyz pustim plyn tak na 5 vterin, symbol zmizi a muzu jet zase v pohode. Pokud ale drzim plyn stale nebo dokonce jeste pridam po par sekundach se mi rozsviti klic a sviti stale dokud nenecham auto odpocinout a znovu nenastartuju. ERG (ARG?) ventil mam vycisteny od Opelu ve Zline, tam jsem taky nechal auto na diagnostice i kdyz klic svitil stale, ale v pameti nebyla zadna chyba Takze mi poradili, ze az se mi toto stane na dalnici zase, mam s tim servisnim klicem dojet k nim do servisu, boohuzel jezdim po dalnici jinym smerem a opravdu kdyz se mi to zobrazi nepotrebuju jet 300 km zpet po dalnici maximalni rychlosti 100 km bez zadne akcelerace
nejsem novy, ale uz si nepamatuju login ;o)
Mam dotazek, mam Astru G 2.0 DTI 16V Caravan. Chci se zeptat na toto:
Jedu napr. po dalnici, taham to kolem 130-140 km, kdyz jsem na teto rychlosti po nejake dobe se mi rozsviti servisni klic, kdyz pustim plyn tak na 5 vterin, symbol zmizi a muzu jet zase v pohode. Pokud ale drzim plyn stale nebo dokonce jeste pridam po par sekundach se mi rozsviti klic a sviti stale dokud nenecham auto odpocinout a znovu nenastartuju. ERG (ARG?) ventil mam vycisteny od Opelu ve Zline, tam jsem taky nechal auto na diagnostice i kdyz klic svitil stale, ale v pameti nebyla zadna chyba Takze mi poradili, ze az se mi toto stane na dalnici zase, mam s tim servisnim klicem dojet k nim do servisu, boohuzel jezdim po dalnici jinym smerem a opravdu kdyz se mi to zobrazi nepotrebuju jet 300 km zpet po dalnici maximalni rychlosti 100 km bez zadne akcelerace
Opel Astra Caravan 2.O DTI 16V - N-JOY - r.v. 2003
- Reklama
No nevím jak u dieslů, ale dělá mi to taky, měla by to být načatá lambda sonda Při delším držení otáček nad 4t při rychlosti např. 150 km/h se rozsvítí kontrolka (nemám na svém voze symbol s klíčem) a po sundání nohy z plynu a postupném zpomalení kontrolka zhasne (na diagnostice zapsáno nic není) a jede to v poho, podotýkám, že i při rozsvícení kontrolky se auto nepřepne do žádného režimu a jede normálně, ale nikdy jsem to netrápil dýl než je nutný
Mobil : 602318645
No to same je i u me, ale s tim problemem jak se rozsviti, tak se mi omezi otacky, takze to s autem cukne a jedu na omezene otacky, takze ani turbo netahne,.... Takze myslis, ze LAMBDA? Kolik by to mohlo "koštovat"?Defender píše:No nevím jak u dieslů, ale dělá mi to taky, měla by to být načatá lambda sonda Při delším držení otáček nad 4t při rychlosti např. 150 km/h se rozsvítí kontrolka (nemám na svém voze symbol s klíčem) a po sundání nohy z plynu a postupném zpomalení kontrolka zhasne (na diagnostice zapsáno nic není) a jede to v poho, podotýkám, že i při rozsvícení kontrolky se auto nepřepne do žádného režimu a jede normálně, ale nikdy jsem to netrápil dýl než je nutný
Opel Astra Caravan 2.O DTI 16V - N-JOY - r.v. 2003
No to je problém, protože to ani v Opelu nezjistí, prý dokud tam nedojedu s rozsvíceným servisním klíčem To abych někde jel po dálnici na Brno a pak z Brna do Zlína, nebo až pojedu domluvím si servis v každém opelu okolo dálnice a kde mi to nejblíž vyplivne, tam dojeduOliver píše:No tak to budeš muset asi nějak napíchnout na OpelTech, jinak se to zjistit prostě nedá..
Opel Astra Caravan 2.O DTI 16V - N-JOY - r.v. 2003
Ahoj, měl jsem nachlup ten samý problém s 1,7DTI a bylo to čidlo snímání otáček motoru!!!!!
Nové 2000kč, výměna a odté doby klídek.
Edit: jinak existuje příruční přístroj ten napíchneš pod ruční brzdu a jedeš, timhle mi zjistovali chyby na parkovišti.
Nové 2000kč, výměna a odté doby klídek.
Edit: jinak existuje příruční přístroj ten napíchneš pod ruční brzdu a jedeš, timhle mi zjistovali chyby na parkovišti.
Naposledy upravil(a) Stand dne 06 čer 2008, 08:26, celkem upraveno 2 x.
Již bývalá Astřila....
Tak to si musím taky najít takového kamaráda Díky, popřemýšlím a když tak si ho budu muset koupitStand píše:Přišel jsem na to tak že známej u opelu mi to na parkovišti napíchl a říkal že bud to bude ŘJ nebo snímač otáček(jeho odhad), dal mi snímač řekl vymněn ho a zkus to, a když to tim nebude tak mi ho vrátíš.
Opel Astra Caravan 2.O DTI 16V - N-JOY - r.v. 2003