1,6 8V se při přidání plynu dusí a nejede

Odpovědět
Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

1,6 8V se při přidání plynu dusí a nejede

Příspěvek od Pavel V. » 04 čer 2008, 14:03

Mám problém:
1,6 8V se při přidání plynu dusí, škube a nejede, proti Fku má dost velkou spotřebu (8-9,5 l po městě-ale žádný divočení). Otáčkoměr trochu osciluje v rozmezí 100 ot, ale to je krokáč, ten by něměl taky vadit.
Vyměněny svíčky-origo Opel, palivový filtr-origo Opel, proměřeny kabely zapalování, vyčištěn palivový systém přidáním čistidla do paliva.
AGR je zánovní(ne nový, ale svítí novotou), ale dělá to jenom při přidání plynu, takže AGR by to být nemněl. Zapalovací lištu to taky nemá, škrtící klapku taky ne. Tuším zradu někde v elektrice, nebo vstřikování.
Napadá mě zapalovací modul a lambda sonda. Případně něco se vstřikováním.
Máte někdo jiný nápad nebo nějakou zkušenost?
Astra J 1.7 CDTI ST, 96000 km.

Reklama
 

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 04 čer 2008, 15:45

spíše egr ventil

NOVON
Příspěvky: 87
Registrován: 12 bře 2008, 17:49
Bydliště: KOPR

Příspěvek od NOVON » 04 čer 2008, 20:42

MODUL ZAPALOVÁNÍ,SLABÝ TLAK PALIVA,PŘESKOČENÝ ROZVOĎÁK..
Zajeď na diagnostiku.Jinak podobné problémy jsem měl kdysi na Kadettu a bylo to palivovým čerpadlem..

Uživatelský avatar
HonzaL
Příspěvky: 380
Registrován: 10 zář 2006, 18:46
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od HonzaL » 05 čer 2008, 07:46

Ta spotřeba po městě je normální, to mám taky. Zkus zaslepit EGR, u tohoto motoru to jde, akorát si zjisti, kam chodí jehla, jestli ven, tak to chce vyšší podložku. Škrtící klapku tam máš, tu má každý benzínový motor. Kontrolka elektroniky motoru Ti nebliká?

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

Příspěvek od Pavel V. » 05 čer 2008, 08:09

Dneska to jde na Tech II, tak uvidíme.
Jasně že tam škrtící klapka je, ale je pořád omývaná směsí paliva, takže je pořád čistá. Špatně jsem se vyjádřil.
Jinak uvidíme co řekne diagnostika.
Díky za odpovědi.
Astra J 1.7 CDTI ST, 96000 km.

Uživatelský avatar
dany2ka
Příspěvky: 298
Registrován: 03 bře 2008, 16:57
Bydliště: Ústecký kraj

Příspěvek od dany2ka » 05 čer 2008, 15:46

ja bych možná řek, že ten rozvoďák přeskočil! Spotřeba je větší a dusí se to při přidání...to by tomu docela odpovídalo

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

Příspěvek od Pavel V. » 09 čer 2008, 12:35

takže je opraveno, zatím moje nejlacinější oprava: 250,- Kč za vzduchovej filtr. Měnil jsem ho na podzim, ale teď byl zalepený jako od nějakého laku.
Astra J 1.7 CDTI ST, 96000 km.

Uživatelský avatar
dany2ka
Příspěvky: 298
Registrován: 03 bře 2008, 16:57
Bydliště: Ústecký kraj

Příspěvek od dany2ka » 10 čer 2008, 15:02

zajímavé :) :) ...aspoň že to dobře dopadlo a holka jezdí bez potíží! Kolik koštovala ta diagnostika?

Pavel V.
Příspěvky: 71
Registrován: 28 srp 2007, 12:54
Bydliště: Brno a okolí

Příspěvek od Pavel V. » 11 čer 2008, 12:52

Diagnostika nestála nic, ale je to u kámoše, navíc mě to auto prodal, takže bohužel. jen vím že ten přístroj a soft stojí 250000,- Kč
Astra J 1.7 CDTI ST, 96000 km.

Okura
Příspěvky: 540
Registrován: 13 dub 2007, 17:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura » 11 čer 2008, 13:02

no za 250 litrů je možná KTS multidiag
origo OpelTech2 je koloem 100 litrů

Odpovědět