Anonymous píše:No já bych pokud bych bral nové tak do o 60 litrů dražšího diesla nešel. Takže pokud koupím novou Astru G tak asi oželím levný zdroj nafty a vezmu taky 1,4 Twinport. Ale říkám si co takhle dotáhnout max. 1-2 roky starou Astru z Německa a tam už se cenový rozdíl diesel - benzín smazává. Pořád mi ta nafta za 20,- prostě nedá spát. A závodník už taky nejsem. Když mi stačí u současného auta 51kW tak 1,7CDTi i 1,3 CDTi jsou proti tomu v pohodě.
To M9RA : Kdy je předpoklad že tu Astru budeš mít? A bereš ji na leasing, úvěr nebo hotově? A co sis všechno objednal za výbavu? Pochlub se.
hehehe
No kdyz mas ten zdroj nafty za 20,-kč/litr a je vidět ,že ho ještě budeš nějakej ten rok mít, tak bych si asi tak koupil diesela. Ale jako počítal jsem to a prostě až po 120 000km ( konkretne tady u teto varianty astry )se Ti vypaltí diesel, což já nevím kdy ujedu..možná tak za 6-7 let
Mno a jako když sem se koukal na astru H , o které jsem taky mimo jiné uvažoval, tak ty ceny jsou někde úplně jinde. To jsou nehorázný pálky. A navíc mám k astře H pár výhrad na její vzhled
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
a ještě má menší kufr !
Mno jinak výbava
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
se toho tam teď moc dát nedá no
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale tak manual. klima, vyhřejvaný el. zrcátka, el. přední okna, mlhovky ,ABS, zrcátka v barvě
Jinak jsem teda taky uvažoval i o ojeté astře, ale jelikož u nás není výběr relativně novejch aut ( 02 a vejš ) a dotahovat z německa je problematický a bohužel asi nic pro mě [ jiank tam maj 1.7 slušnej výbě ,ale 1.4 tam teda nemaj
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) ], takže to dopadlo takhle
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)