Rada při nákupu Hid xenonů
- Reklama
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: 31 říj 2006, 21:15
- Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
- Kontaktovat uživatele:
Xenony Starty
Ahoj, mě by zajímala zkušenost trošku jiná. Je hezké že píšou životnost 3000 Hodin, ale u výbojek je spíše rozhodující počet startů a to jsem nikde nenašel. Kolik snesou zapnutí ? Protože při popojíždění a zapnutí světel 3 x denně vydrží tak rok ne ? a jak dlouho vůbec žhaví ?
Dotaz 2 při startu je asi hodně velký proudový odběr, to jsem taky nikde nenašel napsaný. A Aby to udělalo na vteřinu šok v síti třeba 30 A není to právě ten rozdíl v těch digitálních balastech ?
Dotaz 2 při startu je asi hodně velký proudový odběr, to jsem taky nikde nenašel napsaný. A Aby to udělalo na vteřinu šok v síti třeba 30 A není to právě ten rozdíl v těch digitálních balastech ?
Naposledy upravil(a) Sintom dne 27 kvě 2008, 08:23, celkem upraveno 1 x.
- undertaker
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07 dub 2008, 12:46
jak je to s technickou? jak se na to tvari? nevadi jim ze nejsou ostrikovace svetlometu a automaticka regulace sklonu svetel?
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Uplně stejně. Už to tady je popisováno několikrát. Rozřežeš origo patici, protáhneš přes ní kabely od výbojky a zaliješ tavnou pistolí, nebo třeba silikonem.
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A to platí i v případě přestavby do EA?Frydex píše:Uplně stejně. Už to tady je popisováno několikrát. Rozřežeš origo patici, protáhneš přes ní kabely od výbojky a zaliješ tavnou pistolí, nebo třeba silikonem.
eX Opel Astra G 1,8 16V OPC Styling
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
to si nejsem jist, to ti odpoví třeba Zigi, ale myslím že tam nee, tam to je jako u jiných aut. Je tam zezadu krytka přes uchycení žárovky. Jinak tam bývají většinou dvě H1, místo H7 a HB3. Snad jsem to nepoplet..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Zigi píše:No jsem asi jedinej tady s AEčkama
Jinak AEčka maj za paticí ještě takový gumový těsnění, v tom se musí udělat taky dírka protáhnout tím káblík na výbojku, pak chce ten výřez asi projet silikonem, já to ale neudělal a světla se mi nijak nemlží
Můžu se zeptat kam si umístil startéry? řijde mi, že u pravého světla není zrovna moc místa...
eX Opel Astra G 1,8 16V OPC Styling
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217
BMW F800S
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=9217