Astra G
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Astra G
Asi 2 měsíce se trápím s Opel Astra G 1,6 16V. Při delší jízdě z kopce auto chcípne.Další týden jezdí a toto se opakuje v intervalech asi po 5 dnech /porucha, která nejde nikomu předvést /.Byl jsem v autorizovaném servisu - na nic nepřišli pouze provedli diagnostiku TECH2 a vyměnili svíčky.Tato porucha se objevuje nejčastěji při 1/4 paliva v nádrži a při jízdě z delšího kopce a při minimálním zatížení motoru.Auto začne cukat včera jsem si všiml že se nedříve rozsvítí kontrolka Elektron.řízené chlazení motoru nakonec to po dvou vteřínách chcípne.Děkuji za jakoukoliv radu.
- Reklama
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 08 lis 2007, 08:52
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele:
Auto při jízdě začne výrazně cukat při zařazené rychlosti /4-3/. Potom při vyřazení rychlosti jdou dolu otáčky rychle dolu a chcípne to. Většinou zastavím . Při startování naskočí motor až při třetím nebo čtvrtém pokusu.
Potom jede nějakou dobu 150km bez problému.Mám skoro jistotu ,že se vše vždy stane při delší jízde z kopce. Zatím jsem ja s tím nic nedělal,protože si netroufám vrtat v autě /není to můj obor/.Ale zda se že v autorizovaném servisu maji taktéž nejasno.Děkuji za odpovědˇ
Potom jede nějakou dobu 150km bez problému.Mám skoro jistotu ,že se vše vždy stane při delší jízde z kopce. Zatím jsem ja s tím nic nedělal,protože si netroufám vrtat v autě /není to můj obor/.Ale zda se že v autorizovaném servisu maji taktéž nejasno.Děkuji za odpovědˇ
jako když vhodím kvalt tak mi to občas taky klesne tak na 500-400RPM a nebo rovnou chcípne...
...zatim jsem to nějak moc neřešil, ale doufám že je to ucpaná klapka sání (popř. celé sání) a stačí to jen vyčistit...
na webu je návod, zabere to půl hodiny - když to tím nebude tak za to nic nedáš...
...zatim jsem to nějak moc neřešil, ale doufám že je to ucpaná klapka sání (popř. celé sání) a stačí to jen vyčistit...
na webu je návod, zabere to půl hodiny - když to tím nebude tak za to nic nedáš...
Astra G sportive r.v. 99, 3dv, X18XE1 (jezdí i pod 6l/100km!), polarmeerblau, pár vychytávek, žádný tuzing... - a najdete jí tady: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 821#120821
Palivovy filtr mnenit tak po 50-60 tis. km. pokud skube tak proste vse vycistit,kompletni cele sani,pretesnit a vse odkarbonovat,pak poprikladne resit dal.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 08 lis 2007, 08:52
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele:
Odporucam vycisti klapku krokac no proste cele sanie a vymen filter. Nestoji to vela a ked to nebolo cistene tak ti to vrele odporucam uvidis co tam je za sajrajt...najdes tam riadny humus a ked to budes rozoberat a cistit tak sa kukni aj na AGR ventil ci neni stale otvoreny su to len 2 sruby a jeden kabel. Filter sa meni kazdych 60 000km...
Opel ASTRA G 1,6 16V X16XEL vybava confort...
konektor AGR
Zdary, moje astra mi dělala skoro to samý a mohl za to z oxidovanej konektor AGR ventilu, sehnal sem na vrakárně jinej za 100 kč jak novej. vyčistil konektor na a AGR ventilu pilníčkem, a preventivně prostříkal kontaktolem, v ATU v plzni mi pak smazali pamět závad a auto jelo jako dřív.
-
- Příspěvky: 138
- Registrován: 08 lis 2007, 08:52
- Bydliště: Humenné
- Kontaktovat uživatele: