Lenivý řidič=lenivý motor, i když mi se zdá, že mi taky něco zlenivěl, po koupi Kvičel i při 2 a plný .(X16XEL)Choze L píše: X16XEL a mám pořád pocit, že je to na 100 koní trochu lenivé, mělo by to mít větší odpich.
Díkes
Rozdíl 1.6 55kW nebo 74kW
Re: Motor1,6 16V
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
- Reklama
Manželka, jako omezovač....veski píše: Zajímavej paradox: s naloženým autem a rodinou mám nižší spotřebu než když jezdím sám
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
- james11
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 18 lis 2006, 15:35
- Bydliště: ...kraj slivovice a klobásek...
- Kontaktovat uživatele:
jj už mám pocit že se někteří lidi neumí ani srozumitelně zeptatVojta píše:zase debilní název tématu
<b>Astra 1,6 16V </b> http://sux.cz/252
Kluci mam také astru 1.6 8v 55kw a sem na prosto spokojen mam ji dva roky a kromě toho že sem vyměnil olej a vyčistil egr tak nic sem na motoru nedělal - spolehlivej motor ale na závody to není
OPEL ASTRA G 1.6 8V 55KW 1998 www.astra-g.cz/forum//viewtopic.php?p=84011#84011
OPLÁCKÝ MOTOR 1.6 8v se nepotká ani když se rozerve rozvoďák...Na 100 procent..M&R píše:Když Ti praskne rozvoďák, potká se i osmi ventilDoktor píše:Já jsem koupil taky 8V a člověk,který mi ji dává dohromady říkal, že jsou to dobré motory a hlavně, že se u nich nepotkají ventily, jako je ta možnost u 16V. ALE NEVÍM, ŘÍKÁM CO JSEM SLYŠEL.
No já měl F-ko 1.6 55kW (8 ventil) 5-tidveř a teď 1.6 55kW G-čko Karavana. Je fakt, že má stará Astra byla lehká a podstatně živější. G-čko mám od ledna, je sice línější, ale kromě běžných kontrol a údržby po koupi, žádná investice. Nevěřím tomu, že se ventily v 8V nepotkají, ale je fakt, že neznám nikoho s 8V komu se potkaly. Zato švagrovi v Meganu 16V jo a oprava cca 15000,- Kč u neautorizovaného servisu.
Astra G Caravan, X16SZR, 1999, klima, 4x kotouč, šíbr, alu-disky Vauxhall
Ceny dílů (rozvody, atd. spotřební matroš) budou zřejmě úplně stejný, cena ojetého vozu, jak už tady kluci píšou, se taky zřejmě mezi oběma motorizacema neprojevý, ale rozdíl bude, když budeš naloženej, nebo stačí když pojedou 4 lidi (jak je zde už psáno) a hlavně u předjíždění a krizových situacích, kde z nich budeš muset rychle vyjet. Prostě pokud můžeš mít 16V, tak se nerozmýšlej a ber raději 16V než 8mi ventil
Mobil : 602318645
nevim jak ty nový ale z vlastní zkušenosti z kadettem kde mi pras při 130 na dáknicy tak se opravdu nepotkalNOVON píše:OPLÁCKÝ MOTOR 1.6 8v se nepotká ani když se rozerve rozvoďák...Na 100 procent..M&R píše:Když Ti praskne rozvoďák, potká se i osmi ventilDoktor píše:Já jsem koupil taky 8V a člověk,který mi ji dává dohromady říkal, že jsou to dobré motory a hlavně, že se u nich nepotkají ventily, jako je ta možnost u 16V. ALE NEVÍM, ŘÍKÁM CO JSEM SLYŠEL.
mam 8 ventil, 90% mojich jazd chodim sam a je to v pohode, spotreba sa tiez da, tak tych 7, viac teraz nemavam, vraj je to velmi spolahlivy motor. problemy zatial ziadne, najazdil som asi 4tisic km za 3 mesiace tak som spokojny (zatial) ale keby sa rozhodujem teraz tak by som asi volil silnejsi motor... mozno kompromis medzi 8v 55kw a 16v 74kw = 8v 62kw