Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
dekarbonizaci jsem zkoušel. Koupil jsem přípravek od STP, ale výsledek nula. Tyhle přípravky pomůžou pokud je tam dáváš od začátku nebo to chytneš včas. Pokud motor začne nadměrně spalovat olej tak žádná dekarbonizace nepomůže. Pístní kroužky jsou zapečený a jediná možnost je je vyměnit.
Nezkoušel jsem teda jeden přípravek od Liqui Moly, kterej přišel teď na trh ("a mohl by řešit tenhle problém") z části, ale jakej to má efekt těžko říct. http://www.liquimoly.cz/detail/stop-ole ... ri-novinka
Těch přípravků existuje celá řada, ale podle mě je tohle jenom dočasný řešení.
mam 1,4 16V r.98 a pouzivam jedine shell.... 10W-40. A zatim za 11000 km som dolial asi 0.4 dcl. Takze si myslim ze to az take strasne neni..... Som spokojny...
Samozřejmě, že jde o hlavně nebo spíše jen o motory 1,6 16V, kterej mám i já a mám spotřebu kolem 1l na 1000-1500 Km. Jsou tím pověstné . Takže buď si na to zvykneme, nebo koupíme 1,8 Navíc tyhle motory možná i díky větší spotřebě oleje amjí další mouch jako zanášení EGR ventilu a přidírání vodítek ventilů. Já osobně čas od času pooužívám čistící aditiva jak do oleje, tak do benzínu, nebo občas Shell W-Power. Čímž se provoz mírně prodražuje.
Skokman píše:Samozřejmě, že jde o hlavně nebo spíše jen o motory 1,6 16V, kterej mám i já a mám spotřebu kolem 1l na 1000-1500 Km. Jsou tím pověstné . Takže buď si na to zvykneme, nebo koupíme 1,8 Navíc tyhle motory možná i díky větší spotřebě oleje amjí další mouch jako zanášení EGR ventilu a přidírání vodítek ventilů. Já osobně čas od času pooužívám čistící aditiva jak do oleje, tak do benzínu, nebo občas Shell W-Power. Čímž se provoz mírně prodražuje.
Ja mam astruli 1.6 XSZR najeto 141000 mam ji 2 mesice a taky mi zere 0,5/1000km............ je to moje prvni auto a moc se me to nelibi ze mi to ten olej zere,liju tam ted Magnatec 10w40 ale zkusim tam dat liquid molly 10w40+nejakej pripravek pro viskozitu...treba to pomuze ma s tim nekdo zkusenost??
POviem ti to na rovinu...skusal som to ja, aj moja sestra co ma Corsu B...a nepomohlo.....Chystam sa na operaciu oboch motorov...je to ich choroba.....
Opel Insignia 2,0 Cdti 2010
Opel Astra G 1,4 16V r.v. 1999 ex...
Opel Corsa B 1,2 16V r.v. 1999
Tony píše:Ja mam astruli 1.6 XSZR najeto 141000 mam ji 2 mesice a taky mi zere 0,5/1000km............ je to moje prvni auto a moc se me to nelibi ze mi to ten olej zere,liju tam ted Magnatec 10w40 ale zkusim tam dat liquid molly 10w40+nejakej pripravek pro viskozitu...treba to pomuze ma s tim nekdo zkusenost??
Covece, jestli mas 8V a zere ti olej a jeste tolik, tak mas neco v prd .... , protoze tyhle motory nezerou nic,ujel jsem 11 000km a nedolival jsem nic. Takze s tim rovnou do servisu!!!!
Tony píše:Ja mam astruli 1.6 XSZR najeto 141000 mam ji 2 mesice a taky mi zere 0,5/1000km............ je to moje prvni auto a moc se me to nelibi ze mi to ten olej zere,liju tam ted Magnatec 10w40 ale zkusim tam dat liquid molly 10w40+nejakej pripravek pro viskozitu...treba to pomuze ma s tim nekdo zkusenost??
nejvíce pomůže změna délky trasy, loni
s dovolenou do chorvatska =15000 km 1 litr, letos po severní moravě 8000 Km a taky 1 litr
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Nevi nekdo kolik je oleje mezi horni a dolni merkou oleje?
Najel jsem zatim 4000 km a nedolival jsem sice neco ubylo ale nevim kolik.Ale zatim nechci dolevat protoze u stareho auta jsem porad doleval a pak jsem zjistil,ze kdyz to nedoleju tak to na minimu prestane klesat a nemusel jsem dolevat.