Jak zvýšit výkon?

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
jezajeza
Příspěvky: 13
Registrován: 08 srp 2007, 11:01

Příspěvek od jezajeza » 18 kvě 2008, 23:02

Nazdárek Opláci, mám ve svém karavanu motro 1.6 s výkonem 55kw, ne že bych byl nespokojen, ale když ho naložím, tak ty koně nějak chybí. Chtěl jsem se zeptat, jestli jsou nějaké realné možnosti zvýšit výkon motoru, nebo je lepší ho kdyžtak celý vyměnit? díky.

Reklama
 

Leo
Příspěvky: 766
Registrován: 19 čer 2006, 16:38
Bydliště: V lese na jihu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leo » 19 kvě 2008, 00:45

jezajeza píše:Nazdárek Opláci, mám ve svém karavanu motro 1.6 s výkonem 55kw, ne že bych byl nespokojen, ale když ho naložím, tak ty koně nějak chybí. Chtěl jsem se zeptat, jestli jsou nějaké realné možnosti zvýšit výkon motoru, nebo je lepší ho kdyžtak celý vyměnit? díky.
dej turbo + čip a pak ti to pojede jako splašený koně :wink:
Znám ženský co se chytly na chlapy co je skopali, ale takovou co se chytla na knížky jsem ještě neviděl

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 19 kvě 2008, 10:24

jak je to auto stary a kolik ma najeto? obcas pomuze i treba prebrouseni ventilu vycisteni klapky vzduchu atd.. urcite kvalitni svicky za ktery ja osobne povazuju denso iridium (500kc/ks), sportovni filtr asi moc neprida ale pro pocit a pokud vykon tak nejlepe dat pryc katalyzator (da se prodat za super prachy) nejlepe nerezove svody, stredni dil, zadni dil vyfuku pak uz jsou moznosti jako prebrouseni kanalku, ostr. vacky ale to uz jsme jinde. nebo tankovat 100okt benzin
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

jezajeza
Příspěvky: 13
Registrován: 08 srp 2007, 11:01

Příspěvek od jezajeza » 19 kvě 2008, 13:08

Dík moc za radu, ale tak trochu je to pro mě španělská vesnice, asi budu muset zajít k někomu fyzicky. jinak je z roku 1999 a má najeto 99tisíc. A ještě, kolik by ty úpravy asi stály a jak se zveden výkon?

jezajeza
Příspěvky: 13
Registrován: 08 srp 2007, 11:01

Příspěvek od jezajeza » 19 kvě 2008, 13:09

A jaště, co spotřeba, ted mi to žere tak 8-8,5l/100 km.

Salám
Příspěvky: 1568
Registrován: 26 čer 2006, 14:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Salám » 19 kvě 2008, 13:53

Já myslím, že nejlepší řešení je koupit jiné auto s jiným motorem.. Řekl bych, že upravovat tento motor je holý nesmysl, ale je to jen můj názor :wink:

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 19 kvě 2008, 14:39

ono...podal toho, kolko chces zvysit vykon... ak len o 5 - 7 konikov, tak sa to da beznymi upravami:

- CHIP (4000)

- vyfuk: vybrat stredny tlmic a dat miesto neho rezonator + vymenit zadny zlmic za "otvoreny" tlmic (spotrovy vyfuk) (kolem 6000 a vic)

- kvalitny sportovy filter, najlepsie "hrusku" a priviest jej cerstvy vzduch(2000)

- spotrove sviecky (brisk premium, iridium...) (1000)


alebo ked chces zvysenie vykonu markantnejsie...ale na to uz treba dost peniazkov...

- lestene vyfukove zvody, vacsi priemer vyfukoveho potrubia, rezonator, zadny tlmic

- CHIP

- filer vzduch

- turbo

a este milion inych veci...a drahych

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 19 kvě 2008, 14:45

jezajeza píše: A ještě, kolik by ty úpravy asi stály a jak se zveden výkon?
Co a bych udelal pro zvyseni vykonu je asi chip (4000 kc), vycistil klapku vzduchu ( https://www.astra-g.cz/jak-vycistit-klapku-vzduchu/ ) lepsi svicky (2000 kc) a popripadne dal misto katalyzatoru trubku a dal bych se na to asi vyprdnul. Ventily by se meli brousit pozdeji - nevim jak je to pracny ale (v Oplu 750kc/hod) (prebrouseni tipuju do 1000kc).

Taky je moznost snizeni hlavy (do 2000kc + prace) to par koni naskace ale pokud to bude hodne tak je pak potreba brat lepsi benzin aby to necukalo... dle meho nazoru bych se poohlednul po jine motorizaci.

se spotrebou nevim jak to u tohodle motoru je, ve meste asi tech 8l ok venku by to melo byt mene ne?
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Uživatelský avatar
Phrz
Příspěvky: 1306
Registrován: 17 srp 2007, 09:13
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phrz » 19 kvě 2008, 14:48

lukki píše:
- vyfuk: vybrat stredny tlmic a dat miesto neho rezonator + vymenit zadny zlmic za "otvoreny" tlmic (spotrovy vyfuk) (kolem 6000 a vic)
ja bych rezonator nedoporucoval, kamarad to mel na 2.0 16v a kdyz parkoval mezi auta tak houkali jakej to delalo bordel, nejlepsi je trubka od predu az dozadu ale to je na kazdym
bývalé: Astra G Comfort 1.4 https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=47&t=25151
nyní: Corsa D Sport 1.4T https://corsaclub.cz/viewtopic.php?f=9&t=9676
nyní: Astra J Cosmo 1.6T SIDI https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=17&t=378&p=3258#p3258

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 19 kvě 2008, 15:31

no trubka od predu az do zadu....

ale... ked das trubku od predu az do zadu, mozes porusit kompresny pomer... na benzinovych motoroch nieje dobre uplne otvarat vyfuk

Leo
Příspěvky: 766
Registrován: 19 čer 2006, 16:38
Bydliště: V lese na jihu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leo » 19 kvě 2008, 16:04

výfukový plyny musí mít odpor, kdo dá trubku tak koně akorát ztratí...
komplet otevřenej vejfuk je dobrej možná tak u turba(ale nevim kdo by s tim jezdil po městě)
Znám ženský co se chytly na chlapy co je skopali, ale takovou co se chytla na knížky jsem ještě neviděl

jezajeza
Příspěvky: 13
Registrován: 08 srp 2007, 11:01

Příspěvek od jezajeza » 19 kvě 2008, 17:09

Díky moc všem za rady, ale tak se mi zdá, že holt s naloženým kufrem to pojede méně a líněji.... No, občas mě to štve.....

Leo
Příspěvky: 766
Registrován: 19 čer 2006, 16:38
Bydliště: V lese na jihu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leo » 19 kvě 2008, 17:59

no hold 1,6 8v neni zrovna stavěnej na závody
Znám ženský co se chytly na chlapy co je skopali, ale takovou co se chytla na knížky jsem ještě neviděl

jezajeza
Příspěvky: 13
Registrován: 08 srp 2007, 11:01

Příspěvek od jezajeza » 19 kvě 2008, 18:03

no jo, holt nic moc asi nenadělám, přítě budu chytřejší...

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki » 19 kvě 2008, 19:55

neviem, preco sa stazujes...1,6 8V ide dost dobre...povedal by som, ze lepsie, ako 1,6 16V...

Na normalne vozenie to staci v pohodke a jeho dynamika je oproti konkurencii s rovnakym motorom slusna..

Zamčeno