potřebovala bych poradit: při parkování se mi rozsvítila kontrolka akumulátoru a přestal jít posilovač řízení, takže volantem skoro neotočím.. známí mi řekli, že by mohlo jít o spadlý nebo uvolněný řemen, ten jediný, v levé části motoru, který po otevření kapoty vidím, se ale bez problémů točí.. elektronika jde, motor taky, všecko, problém je jen ten posilovač..
auto mám z bararu a už jsem na něm měnila několik drobností a nechce se mi pochopitelně vrážet velké peníze do další opravy, proto se ptám: můžete mi poradit, v čem by mohl být problém - abych věděla, s čím na mě vyrukují v servisu?? mám obavy, že jako ženské mii budou valit klíny do hlavy a prosazovat třeba výměnu celého alternátoru (což podle jednoho servisu vyjde na 20 000 ). díky moc.
opel astra caravan - nejde posilovač řízení
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Repase altíku vyjde kolem 4 tisíc bych tak řekl maximálně. Nejspíš Ti odešel ten diodový můstek na tom altíku, ten se dá vyměnit. Je třeba to napíchnou na měřák, jestli to dobíjí, pak budeš vědět víc.
Nastartovat a změřit. Mělo by to na volnoběch normálně ukazovat kolem 14 V. Pokud tam bude míň.. něco je špatně s dobíjením.
Nastartovat a změřit. Mělo by to na volnoběch normálně ukazovat kolem 14 V. Pokud tam bude míň.. něco je špatně s dobíjením.
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
díky všem za rady-)
opravdu to byl diodový můstek + ložisko v alternátoru.. oprava vyšla na necelých 3 100,- .