Příspěvek
od Tygr » 13 kvě 2008, 10:14
Trochu se to celé protáhlo, zasílám tedy update až nyní.
V servisu mi řekli, že to prý "dělá každý classic". Jelikož jsem tuto odpověď opravdu nečekal, trochu mě to zaskočilo. Nejsem typ prudiče, který hned začne ječet. Nicméně celé se to začíná snad řešit samo. Onehdá jsem Astřičku na dálnici v DE pořádně protáhnul - rozumějte, chtěl jsem zkusit, kolik vytáhne. Nicméně při cca 4500 ot a cca 165km/h auto jakoby poskočilo, motor ztratil výkon a otáčky poklesly pod 4500. Pak to zase jelo normálně. Zdálo se, jako by tam byl omezovač, ale při této rychlosti/otáčkách motoru se mi to zdálo divné. Zkoušel jsem to ještě párkrát a pořád tentýž průběh. Výsledkem bylo rozsvícení oranžové mrchy. V servisu se to ukázalo jako porucha škrtící klapky. Klapku vyměnili a hle, vibrace motoru úplně zmizely. nicméně když jsem na dálnici opět vyzkoušel, jak to valí, začalo to dělat stejné věci, jako před výměnou klapky a na volnoběh motor opět vibruje. Nyní jdu do servisu, tak jsem zvědav, co mi na to řeknou. Ale jestli to opravdu dělá každý Classic s 1.6 twinport, tak si na to raději dejte pozor a auto pořádně prožeňte.