Dodatečná montáž: Palubní počítač MID
- Reklama
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Ono to potěší, když na to člověk příjde..
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Tak po týdnu opět přispívám s troškou do mlýna.....MID v Opelu byl nastaven na správný kód 005 + mi maník projel závady atd., takže celkem v poho. Jenže nefunguje mi aktuální spotřeba - ukazuje "0,00" a dojezd - ukazuje "F". A teď mi není jasný, jestli při tý aktivaci MIDu na Opel Tech 2 se musí aktivovat všechny funkce jednotlivě, nebo jestli je to automatický....a tudíž to mám zase někde blbě zapojený já. Ostatní funkce (průměrná spo., teplota, stopky, atd....) jsou v pohodě....
Zafira 1.6 16V X16XEL
-
- Příspěvky: 5540
- Registrován: 19 pro 2006, 23:37
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Palubní PC se okorát nastaví na správný kód a pokud není funkce PC povolena v ŘJ, tak se tam povolí přes TECH2, jinak se nic nedělá. Máš to někde blbě zapojené...
Moje Astrina 1,7DTi
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Tak jsem dneska zase zapojil kus PC, už mi chybí jen připojit kabel na ŘJ a mám hotovo. Zdá se, že je vše zapojeno ok, stopky jedou, dojezd za jízdy ukazuje, ale když zastavím, tak na všech hodnotách se zobrazí F ale za jízdy jsou všude čísla. Je to jen tou ŘJ?? Nebo mám něco špatně??
Corsa C 1,0 12V, Peugeot 607 2,2HDi,
Po pečlivé kontrole zapojení mi stále přetrvává problém, že dojezd hlásí stále "F" a momentální spotřeba ukazuje stále 0 (za jízdy litry/100km při stání litry/hod). Vše ostatní funguje - tedy včetně průměrné spotřeby na 100km. Maník v Oplu se mě při napíchnutí na tech2 ptal jestli někdy nedělal někdo něco s palivovou soustavou - což samozřejmě netuším, v servisce o tom nic není - ale to není směrodatný. Nemůže s tím problém s tím dojezdem a aktuální spotřebou na počítači nějak souviset? Palivoměr na palubce ukazuje OK. Neumím si to vysvětlit. Nebo vadný MID....?
Zafira 1.6 16V X16XEL
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: 31 říj 2006, 21:15
- Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
- Kontaktovat uživatele:
test zapojení
Ahoj, zkusím ti nepatrně pomoci, pokud nevlastníš osciloskop.
Na pinu množství paliva se mění napětí dle paliva od 0V do 13 V (dle baterie. Takže když si na tenhle pin napíchneš při připojeném midu nejlépe, budeš mít málo v nádrži a připojíš voltmetr proti + ukáže ti to třeba 5 V pak přitankuj a ukáže třeba 7,5 V tak poznáš že napětí na tomto pinu je OK (bez měřáku to půjde blbě zjišťovat. Co se týče vstřiku, tam se dá občůrat zjištění též a to například pomocí sluchátek s vysokou impedancí a do série dát odpor aby jsi to moc nezatížil cca 100Ohm-1 kOhm a napojit se na pin vstřikování a druhý pin proti + pak podle zvuku poznáš jetli ti tam něco leze. čím vyžší otáčky tím vyžší tón zvuku pokud to nebude hrát je něco zle.
Jinak obojí můžeš otestovat i přímo na MIDu tady musíš už odpojit vstřik i palivo v nádrži na vstřik se napojit paralelně s pinu otáčkoměru, a už by to mělo něco ukazovat, sice kraviny ale něco a to i při stání. u palivoměru vzít potenciometr cca 10 K ohm střed na mid jednu stranu na - druhou na +. jezdce do prostřed a pomaličku zkusit jet na strany nikdy nejet až úplně na kraj potáku ! Jinak mě i při odpojeném palivu se ukazuje spotřeba tak nevím. ID kód máš zprávně ? Máš benzin nebo diesel ? Jaké máš číslo GM Midu (jestli nemáš mid pro Fronteru nebo novější Combo, ty maj piny jinak ale to by ti asi i řekl v Oplu
Na pinu množství paliva se mění napětí dle paliva od 0V do 13 V (dle baterie. Takže když si na tenhle pin napíchneš při připojeném midu nejlépe, budeš mít málo v nádrži a připojíš voltmetr proti + ukáže ti to třeba 5 V pak přitankuj a ukáže třeba 7,5 V tak poznáš že napětí na tomto pinu je OK (bez měřáku to půjde blbě zjišťovat. Co se týče vstřiku, tam se dá občůrat zjištění též a to například pomocí sluchátek s vysokou impedancí a do série dát odpor aby jsi to moc nezatížil cca 100Ohm-1 kOhm a napojit se na pin vstřikování a druhý pin proti + pak podle zvuku poznáš jetli ti tam něco leze. čím vyžší otáčky tím vyžší tón zvuku pokud to nebude hrát je něco zle.
Jinak obojí můžeš otestovat i přímo na MIDu tady musíš už odpojit vstřik i palivo v nádrži na vstřik se napojit paralelně s pinu otáčkoměru, a už by to mělo něco ukazovat, sice kraviny ale něco a to i při stání. u palivoměru vzít potenciometr cca 10 K ohm střed na mid jednu stranu na - druhou na +. jezdce do prostřed a pomaličku zkusit jet na strany nikdy nejet až úplně na kraj potáku ! Jinak mě i při odpojeném palivu se ukazuje spotřeba tak nevím. ID kód máš zprávně ? Máš benzin nebo diesel ? Jaké máš číslo GM Midu (jestli nemáš mid pro Fronteru nebo novější Combo, ty maj piny jinak ale to by ti asi i řekl v Oplu
Toto povedali dnes aj mne v Oply, 2000Sk za zmenu index koduSršeň píše:Takže už mám namontovaný pal.PC (vďaka Vojto) a volal som do servisu aby mi zmenili kody pal.PC na X20DTL. A oni chcú odo mňa 2.000,-.
Je to normal cena?
Neviete niekto nahodou o niekom inom ako je opel kto vie zmenit tento kod??? Najlepsie na slovensku a idealne Ba alebo Zh a okolie.
Alebo ak ma niekto podobny problem, mozme vymenit PP. Moj ma index kod 005 a potrebujem 009.
ASTRA G, 99, 1.6 X16SZR, EDÍCIA 100, STRIEBORNÁ METALÍZA